eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup wraz z dostawą koszy do gromadzenia psich nieczystości.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Łódź: Zakup wraz z dostawą koszy do gromadzenia psich nieczystości.
Numer ogłoszenia: 188761 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, 6384938, 40, faks 042 6384909.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą koszy do gromadzenia psich nieczystości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koszy do gromadzenia psich nieczystości w ilości 400 szt. o następujących parametrach: 1) Pojemność 70 litrów. 2)Wykonane z żywicy poliestrowej w kolorze pastelowo-pomarańczowym na osnowie z włókna szklanego. 3)Podstawa betonowa. 4)Część przeznaczona do gromadzenia psich nieczystości powinna mieć formę opływowej bryły zamkniętej, zabezpieczającej odpady przed wpływem warunków atmosferycznych np. deszczu oraz umożliwiającej łatwe umycie kosza 5)W górnej części kosza tzw. daszku na przedniej ściance powinien znajdować się otwór wrzutowy (minimalna wielkość otworu wrzutowego wynosi 9x18 cm). 6)Kosz powinien być oznaczony z boku widocznym i trwałym napisem Urząd Miasta Łodzi. 7)Konstrukcja kosza powinna umożliwić wyjmowanie części przeznaczonej do gromadzenia odchodów w celu jej opróżniania lub włożenia worka foliowego. 8)Metalowe elementy kosza powinny być zabezpieczone antykorozyjnie pomalowane w kolorze kosza. 9)Kosz powinien mieć zabezpieczenie przed otwarciem przez osoby trzecie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.08 - 34.92.84.08 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń oraz wzoru dostarczonego kosza ulicznego, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane kosze spełniają wymagania określone przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek dostarczenia wzoru oferowanego kosza na teren Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych, Łódź ul. Nowe Sady 19, w terminie składania ofert. 4.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: ( Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 zm. Dz. U z 2008r. nr188 poz.1155). 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. .1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: i)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; ii)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej ul. Piotrkowska 175 , 90-447 Łódź, pok. 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej ul. Piotrkowska 175 , 90-447 Łódź, pok.112.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.