eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlec › Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec oraz do szkoły specjalnej w Wolsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Siedlec: Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec oraz do szkoły specjalnej w Wolsztynie
Numer ogłoszenia: 188726 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek , ul. Zbąszyńska 19, 64-212 Siedlec, woj. wielkopolskie, tel. 0-68 384 85 78, faks 0-68 384 85 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec oraz do szkoły specjalnej w Wolsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dowozy dzieci do szkół na terenie gminy Siedlec oraz do szkoły specjalnej w Wolsztynie na rok szkolny 2015/2016. Usługa dowozu świadczona będzie z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych, we wszystkie dni nauki szkolnej, tzn. usługa świadczona będzie w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). 2. Zamawiający wymaga, aby dowóz uczniów był skorelowany z godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planu lekcji, który będzie obowiązywał w roku szkolnym 2015/2016 oraz umożliwiał uczniom przewóz na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego oraz egzaminy. 3. Uczniowie muszą być przywiezieni do szkoły najpóźniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych. 4, Szkołami wiodącymi, które będą dysponentami autobusów są: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Tuchorzy, Zespół Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Belęcinie, Zespół Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kopanicy, Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Siedlcu, Zespół Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Chobienicach i Szkoła Specjalna w Wolsztynie. 5. Przewozy odbywać się będą na trasach: a) Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum, Siedlec: dowozy: - Siedlec - Żodyń - Siedlec, 1 kurs (ok. 50 osób), - Siedlec - Nieborza - Siedlec, 1 kurs (ok. 40 osób), - Siedlec - Kiełkowo - Siedlec, 1 kurs (ok. 30 osób), - Siedlec - Karna - Reklinek - Reklin - Siedlec, 2 kursy (ok. 50 osób), odwozy: - Siedlec - Żodyń - Kiełkowo, 3 kursy (ok. 50 osób), - Siedlec - Żodyń - Kiełkowo, 1 kurs (ok. 15 osób), po zajęciach pozalekcyjnych, - Siedlec - Nieborza - Karna - Reklinek - Reklin - Siedlec, 3 kursy (ok. 50 osób), - Siedlec - Nieborza - Karna - Reklinek - Reklin - Siedlec, 1 kurs (ok. 15 osób), po zajęciach pozalekcyjnych. b) Zespół Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum, Belęcin: dowozy: - Godziszewo - Belęcin, 1 kurs (ok. 42 osoby), - Zakrzewo - Belęcin, 1 kurs (ok. 35 osób), - Zakrzewo (bloki) - Belęcin, 1 kurs (ok. 21 osób), odwozy: - Belęcin - Godziszewo, 4 kursy (ok. 95 osób), c) Zespół Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum, Chobienice: dowozy: - Chobienice - Wojciechowo - Grójec Mały - Grójec Mały Folwark - Grójec Wielki - Chobienice, 1 kurs (ok. 51 osób), odwozy: - Chobienice - Wojciechowo - Grójec Mały - Grójec Mały Folwark - Grójec Wielki - Chobienice, 5 kursów (ok. 105 osób), d) Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Tuchorzy: dowozy: - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Tuchorza, 1 kurs (ok. 12 osób), - Tuchorza - Stara Tuchorza - Tuchorza, 1 kurs (ok. 45 osób), - Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs (ok. 45 osób), - Tuchorza - Stara Tuchorza - Tuchorza, 1 kurs (ok. 30 osób), - Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs (ok. 34 osób), - Belęcin - Mariankowo - Boruja jezioro - Tuchorza, 1 kurs (ok. 36 osób), - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Mariankowo - Boruja - Tuchorza (przedszkole), 1 kurs, (ok. 32), odwozy: - Tuchorza - Stara Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs, (ok. 40 osób), - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Boruja - Mariankowo - Tuchorza, 1 kurs (ok. 3 osób), - Tuchorza - Stara Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs (ok. 40 osób), - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Boruja - Mariankowo - Boruja jezioro - Tuchorza, 1 kurs (ok. 30 osób), - Tuchorza - Stara Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs (ok. 40 osób), - Tuchorza - Stara Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs (ok. 40 osób), - Tuchorza przedszkole - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Boruja - Mariankowo - Tuchorza, przedszkole, 1 kurs, (ok. 20 osób), - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Boruja - Mariankowo - Tuchorza, 1 kurs (ok. 30 osób), - Tuchorza - Stara Tuchorza - Kiełpiny, 1 kurs (ok. 24 osób), e) Zespół Przedszkola Szkoły Podstawowej i Gimnazjum , Kopanica: dowozy: - Marianice - Jaromierz - Podborowo, 1 kurs (ok. 65 osób), - Wielka Wieś (Chojnówka) - Linie - Przeszkoda - Wielka Wieś (górna) - Wielka Wieś (dolna), 1 kurs (ok. 40 osób), - Wąchabno - Mała Wieś, 1 kurs (ok. 50 osób), odwozy: - Marianice - Jaromierz - Podborowo, 1 kurs (ok. 30 osób), - Wielka Wieś (Chojnówka) - Linie - Przeszkoda - Wielka Wieś (górna) - Wielka Wieś (dolna) - Wąchabno - Mała Wieś , 1 kurs (ok. 40 osób), - Marianice - Jaromierz - Podborowo, 1 kurs (ok. 20 osób), - Wielka Wieś (Chojnówka) - Linie - Przeszkoda - Wielka Wieś (górna) - Wielka Wieś (dolna) - Wąchabno - Mała Wieś, 1 kurs (ok. 20 osób), - Marianice - Jaromierz - Podborowo, 1 kurs (ok. 30 osób), - Wielka Wieś (Chojnówka) - Linie - Przeszkoda - Wielka Wieś (górna) - Wielka Wieś (dolna) - Wąchabno - Mała Wieś, 1 kurs (ok. 30 osób), - wszystkie kierunki po zajęciach pozalekcyjnych (ok. 30 osób). f) szkoła specjalna w Wolsztynie: - dzieci z terenu Gminy Siedlec (ok. 10). 6. Uczniowie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 7. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdy kilometr dowozu uczniów od momentu, gdy wsiądzie pierwszy uczeń do momentu gdy wysiądzie ostatni uczeń - nie licząc dojazdu i odjazdu pojazdu do miejsca garażowania. 8. Opieka nad uczniami w czasie przewozu będzie zapewniona przez poszczególne szkoły. Opiekę nad uczniami sprawować będzie opiekun, któremu Wykonawca, w trakcie pełnienia jego obowiązków służbowych, zapewnia bezpłatny przewóz. 9. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć przewozy szkolne również w momencie awarii autobusu. W razie braku zabezpieczenia, o którym mowa powyżej Wykonawca ponosi całkowite koszty zleconych przewozów szkolnych. 10. Czas pracy przewoźnika oraz ilość przebytych kilometrów dziennie będzie wynikać z rozkładu zajęć w poszczególnych szkołach, potwierdzonych przez dyrektorów szkół. 11. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia optymalnego rozkładu jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania osoby przewożonej w podróży. 12. Na przewozy dzieci do szkoły specjalnej w Wolsztynie należy podstawić samochód typu BUS przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z opiekunem. 13. Przybliżona ilość km tygodniowo: 3.900..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ze spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu krajowego oraz posiadanie certyfikatu kompetencji zawodowych niezbędnych do wykonywania transporty drogowego osób. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wymienionego punktu na podstawie złożonych dokumentów. W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie winien spełniać każdy z Wykonawców osobno

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, świadczył lub świadczy należycie usługi przewozu dzieci na rzecz szkół lub innych instytucji, świadczone nieprzerwanie przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wymienionego punktu na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu usług. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu, oznacza to, że w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby jeden z Wykonawców wykazał w całości samodzielnie spełnienie wyżej wymienionego warunku - wykazał należycie wyżej wymienione usługi przewozu. W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi być wskazany jako Podwykonawca, który będzie wykonywał usługę dowozu uczniów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca posiada co najmniej 10 autobusów mające minimalnie 32 miejsca siedzące każdy, oraz posiadanie samochodu typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z uprawnionym opiekunem. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wymienionego punktu na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje co najmniej 10 kierowcami z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania pojazdami - posiadającymi prawo jazdy do kierowania pojazdami wymienionymi powyżej, aktualnymi badaniami lekarskimi zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wymienionego punktu na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z Wykonawców winien spełnić osobno. Dla potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę ubezpieczeniową

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, parafowany wzór umowy, pełnomocnictwo, wykaz środków transportu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach. a) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy (w szczególności: silne opady śniegu, gradobicie, roztopy, wichury), zaistnienie takiej sytuacji wymagać będzie potwierdzenia, b) w przypadku wystąpienia siły wyższej: np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c) w przypadku zmiany harmonogramu przejazdu lub zmiany trasy, d) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. W przypadkach wymienionych powyżej Zamawiający może: a) zmienić termin wyjazdu, ilość km, trasę, harmonogram, wynagrodzenie, b) zmienić stawkę podatku VAT. 3. Warunki wprowadzenia zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zgoda obu stron umowy, c) uzasadnienie zmian, d) forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlec.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek, ul. Zbąszyńska 19, 64-212 Siedlec, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek, ul. Zbąszyńska 19, 64-212 Siedlec, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.