eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susiec › budowa drogi gminnej nr 111717 L (dawny 4839009) w Ciotuszy Nowej od km 1+ 380 do km 2+000 o długości 0,620 km - IV etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-27

POZYCJA 18871

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Susiec: budowa drogi gminnej nr 111717 L (dawny 4839009) w Ciotuszy Nowej od km 1+ 380 do km 2+000 o długości 0,620 km - IV etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Susiec, do kontaktów: Gęborys Zenysław, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, fax 084 6654893, e-mail: gmina@susiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.susiec.akcessnet.net Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej nr 111717 L (dawny 4839009) w Ciotuszy Nowej od km 1+ 380 do km 2+000 o długości 0,620 km - IV etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowość: Ciotusza Nowa, gmina Susiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi gminnej nr 111717 L (dawny 4839009) w Ciotuszy Nowej od km 1+380 do km 2+000 o długości 0,620 km - IV etap w tym: -roboty ziemne -urządzenia odwadniające -podbudowa betonowa -nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej o długości 0,620 km w tym: -roboty ziemne -urządzenia odwadniające -podbudowa betonowa - m2- 3286 -nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - m2 - 3100 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 120

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zmawiający będzie ządał zabezpieczenia oferty w formie wadium w wysokości 5000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz spełnią wymogi opisane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w art. 22 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy w tym: -w okresie co najmniej 5 lat przed wszczęciem postępowania przetargowego wykonali co najmniej trzy roboty o podobnym rodzaju jak przedmiot zamówienia i wartości nie mnieszej niż 400 tys. zł każda, -udzielą gwarancji należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości zamówienia, -posiadają wytwórnię mas bitumicznych o wydajności 30 ton /godz. wraz z zapleczem labolatoryjnym lub umowę na dostawę masy bitumicznej spełniajacej powyższy warunek, -dysponują sprzętem specjalistycznym i transportowym wymaganym przy realizacji zadania (rozkładarka mas bitumicznych-szt.1, walec stalowy-szt.1, walec ogumiony-szt.1, walec wibracyjny- szt.1, równiarka-szt.1, ładowarka-szt.1, spycharki gąsienicowe-szt.2, samochody samowyładowawcze - szt.4) lub posiadają umowy na wynajem powyższego sprzętu, -dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł, -posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważna na dzień otwarcia ofert. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany bedzie każdorazowo dostarczyć przed upływem terminu ważności polisy OC na pozostały okres realizacji zamówienia, -wniosą wadium na warunkach określonych w SIWZ, -zaakceptują warunki umowy na wykonanie prac, -dysponują niezbędnym personelem technicznym na wykonanie zadania(w tym kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi i zrzeszony w Izbie Inzynierów Budownictwa), Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postepowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, -wykazu wykonanych robót budowlanych o podobnym rodzaju o wartości nie mniejszej niż 400 tyś. zł każda w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem, że zostały wykonane należycie, -oświadczenia Wykonawcy o psiadaniu wytwórni mas bitumicznych wraz z labolatorium lub umowy na dostawę masy bitumicznej, -zaakceptowany projekt umowy na wykonanie prac, -zaświadczenie o sytuacji finansowej firmy tj. posiadania środków finansowych lub dostęp do linii kredytowych w wysokości nie mniejszej niż 200 tyś. zł wystawione przez bank finansujący, -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważna na dzień otwarcia ofert, -wykazu pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia, -wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Formularz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiści w siedzibie zamawiającego pokój nr 9, tel. 0846654518 w godz. 8:00 - 15:00 lub przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym plus koszt przesyłki. Opłata dotyczy Specyfikacji istotnych warunków zamówienia odbieranej osobiście lub przesyłanej pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 10:05, Sala posiedzeń (pokój nr 11) Urzędu Gminy Susiec , 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.