eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojna › Remont lukarn (facjatek) na budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Chojna: Remont lukarn (facjatek) na budynku
Numer ogłoszenia: 188712 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152314 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Jagiellońska 12, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4141877, faks 0-91 4141877.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lukarn (facjatek) na budynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres zamawiającego. 2. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest Pan Eugeniusz Kuflowski - Dział Eksploatacji Budynków tel. fax (091)4141877 3. W przypadku wniesienia zapytania dotyczącego postępowania, zamawiający prześle treść wyjaśnień wszystkim wykonawcą, którzy pobrali SIWZ. 4. Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 74-500 Chojna ul. Jagiellońska 12, pokój nr 3 (I piętro). 5. Termin składania ofert upływa dnia 30.06.2011 r. o godz. 1500 6. Każdy wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 7. Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 8. Oferty należy napisać w języku polskim w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem). Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie strony oferty oraz wszelkie miejsca w których Oferent naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę podpisującą oferty. 9. Strony oferty powinny być ponumerowane. Załączniki do oferty stanowią jej integralną część i powinny być czytelnie oznaczone. 10. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: - oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenie o nie zaleganiu i uiszczeniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz ZUS - oświadczenie, że zapoznał się ze SWIZ, dokumentacją techniczną, dokonał wizji w terenie i uwzględnił wszystkie warunki mogące mieć wpływ na cenę oferty - oświadczenie, że posiada środki i siły na wykonanie niniejszego zadania - oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty na okres 24m-cy 11. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po termie określonym w pkt. 6 zostaną zwrócone bez otwierania. 12. Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ. Oferty alternatywne zostaną odrzucone. 13. Wadium w wysokości 3000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), należy wnieść na konto Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Chojnie - Bank Spółdzielczy Chojna 09 9370 0007 0001 7864 2000 0002 do dnia 30.06.2011 r. do godz. 1500 lub w kasie Zakładu. Oferent, który chce wnieść wadium w innej niż pieniężna dopuszczonej przepisami ustawy formie, powinien o tym fakcie powiadomić Zamawiającego na trzy dni przed datą jego wniesienia. Oferta, która nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną i odrzucona. 14. Dyspozycja z zakresie zwrotu wadium dla oferentów, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże w ciągu dwóch dni roboczych od daty podpisania umowy z oferentem, którego oferta zostanie wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą. 15. Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający przekaże w ciągu dwóch dni roboczych od daty podpisania przez oferenta umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli : odmówi podpisania umowy, odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Chojnie, ul. Jagiellońska 12, pokój nr 7 dnia 01.07.2011r. o godz. 900 18. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących ich treści. 19. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy wysokości 3 % wartości ceny ofertowej liczonej netto w wybranej przez siebie dopuszczonej przepisami ustawy formie, nie później niż w chwili podpisana umowy. 20. Zamawiający poprawi oczywiste pomyłki w treści oferty za zgodą Oferenta. 21. Wykonawca będzie związany z ofertą do dnia 01.07.2011r. 22. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie o zamówieniach publicznych i w niniejszej Specyfikacji oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą. 23. Zamawiający powiadomi o wynikach przetargu zgodnie z procedurą określoną w ustawie Prawo Zamówień Publicznych. 24. W zawiadomieniu wysłanym do Oferenta, którego oferta zostanie wybrana, zamawiający określi termin i miejsce podpisania umowy. 25. Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem VAT), z wypełnionym przedmiarem robót i wykazaniem jego podstaw. 26. Wykonawcy, których interes prawny doznał uszczerbku prawnego w wyniku naruszenia przez Zamawiającego zasad określonych w ustawie o zamówieniach publicznych, przepisach wykonawczych do ustawy jak też w niniejszej Specyfikacji przysługują środki odwoławcze przewidziane tą ustawą. 27. Oferta powinna być złożona w zalakowanej lub opieczętowanej kopercie z napisem Remont lukarn (facjatek) na budynku przy ul. Mieszka I 7, 9, 11, Łużycka 1, 3, 5, 7 i ul. Krótka 1 w Chojnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, Droga Zielona 7A, 74-400 Dębno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120299,72

  • Oferta z najniższą ceną: 120299,72 / Oferta z najwyższą ceną: 141400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.