eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych na ulicach miasta Białegostoku poprzez pojedyncze lub podwójne powierzchniowe utrwalanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Białystok: Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych na ulicach miasta Białegostoku poprzez pojedyncze lub podwójne powierzchniowe utrwalanie
Numer ogłoszenia: 188700 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120000 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych na ulicach miasta Białegostoku poprzez pojedyncze lub podwójne powierzchniowe utrwalanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych na ulicach miasta Białegostoku poprzez pojedyncze lub podwójne powierzchniowe utrwalenie, na powierzchni powyżej 300m2. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1/ Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych na drogach obciążonych ruchem od lekkiego do ciężkiego - powierzchnia 6.000m2 2/ Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych na drogach obciążonych ruchem od lekkiego do ciężkiego z podwójnym rozsypaniem grysów - powierzchnia 2.000m2 3/ Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych na drogach obciążonych ruchem od lekkiego do ciężkiego typu /sandwich/ - powierzchnia 2.000m2 4 Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych na drogach obciążonych ruchem od lekkiego do ciężkiego - powierzchnia 20.000m2 Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1/ Wykonawca zobowiązuje się do ciągłej i pełnej gotowości do realizacji prac wynikających z zakresu umowy i gotowości do przystąpienia do wykonania robót zlecanych przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty otrzymania protokołu konieczności. 2/ Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię przeznaczoną do remontu, określi protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Minimalny zakres prac objętych jednym protokołem to 300m2. Zmiana terminu realizacji prac zlecanych protokołem konieczności może nastąpić jedynie za potwierdzoną zgodą Zamawiającego. 3/ Zwiększenie powierzchni remontu może nastąpić w porozumieniu z inspektorem nadzorującym na podstawie nowego protokołu konieczności. 4/ Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem /Dz.U.Nr.177 z 2003r. poz. 1729/, a w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu /objazdów/ pokryje Zamawiający. 5/ Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godziny 10.00 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót z określeniem dokładnej lokalizacji oraz kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 7 dni od daty dostarczenia obmiaru. 6/ Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 7/ Wykonawca zapewnia materiały do remontu tj. lepiszcze i kruszywo, spełniające wymogi zawarte w SST. 8) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je inspektorowi nadzorującemu do akceptacji. 9/ Wykonawca zapewni dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych /zgodnie z wymaganiami w SST/ stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie odpowiadają jakości wbudowanych warstw, Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 10/ Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole. 11/ W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców, w ofercie musi wskazać części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Konieczność zatrudnienia podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. 12/ Zamawiający planuje następujące szacunkowe ilości robót w czasie realizacji zamówienia:.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDOMOST Sp. z o.o. 15-522 Białystok, Zaścianki ul. Szosa Baranowicka 37, Zaścianki ul.Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 646804,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 516520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 516520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 516520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.