eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej nr 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Świdnik: Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej nr 5
Numer ogłoszenia: 188664 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, fax 081 751 76 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swidnik.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej nr 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonawca będzie zobowiązany opracować dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, a następnie wybudować skatepark o zakresie szczegółowym j. n.: -roboty budowlane w zakresie skateparku: wykopy, podbudowa, nawierzchnia jezdna wykonana jako płyta betonowa grubości minimum 14 cm, zbrojona zbrojeniem rozproszonym, ze spadkiem do 1,0 %, o powierzchni około 801 m2 o kształcie trapezu nierównoramiennego, oddzielona od trawnika opaską na całym obwodzie, o szerokości 1,0 m, z kostki betonowej bezspoinowej grubości 6 cm i obrzeżem betonowym. Kostkę w opasce układać na warstwie z chudego betonu i podsypce żwirowej. Płytę nawierzchni wykonać jako monolityczną z betonu B25 zbrojonego, wierzch płyty dodatkowo utwardzić posypką (n. p. typu Panbex F2) i zatrzeć mechanicznie oraz zagruntować impregnatem (n. p. typu Panbexil). Dylatacje płyty wykonać poprzez nacięcia dzielące płytę na pola o powierzchni do 10 m2 każde. Szczeliny dylatacyjne wypełnić sznurem dylatacyjnym i masą poliuretanową do profesjonalnym uszczelnień. Warstwy podbudowy układać na gruncie zagęszczonym (ls>0,95). Elementy skatingowe wtopione w nawierzchnię, w sposób umożliwiający płynny najazd. UWAGA! Wyklucza się stosowanie blach najazdowych! Elementy skatingowe - BUMP TO BUMP / PYRAMID Z MURKIEM I RAILEM - CORNERBANK - QUARTERPIPE - 2 sztuki - CURBS WITH MANUALPADS - BANK WITH CURB żelbetowe prefabrykowane z betonu B40 malowane w kolorze szarym, zabezpieczone na krawędziach ulegających uszkodzeniom kształtownikami stalowymi. Fragmenty elementów skatingowych, które powinny być lepiej widoczne dla skaterów, należy pomalować farbą do betonu w jaskrawym kolorze Elementy skatingowe - FLATRAIL - BOLDRAIL wykonane z rur stalowych o przekroju okrągłym i malowane. -montaż 1 wodoodpornej tablicy na słupku stalowym ocynkowanym z Regulaminem użytkowania skateparku -przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie konserwacji, użytkowania i ochrony obiektu oraz przekazanie Zamawiającemu pisemnych instrukcji konserwacji, użytkowania i ochrony obiektu Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej i sporządzenia inwentaryzacji terenu przyszłych robót, z uwzględnieniem pozostawienia rezerwy terenu o wymiarach 33,0 m * 66,0 m pod planowane do zrealizowania w przyszłości Boisko do piłki nożnej z nawierzchnią ze sztucznej trawy w ramach programu BLISKO BOISKO, oraz pozyskania aktualnej mapy do celów projektowych z naniesionym istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w SIWZ, w załączniku nr 2 - Program funkcjonalno-użytkowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. Oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ) 1.3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymaganych od oferentów. Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ) Wykonawca musi wykazać, że wykonał przynajmniej jeden skatepark w technologii żelbetowej - płyta jezdna żelbetowa - elementy skatingowe żelbetowe. b)Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane (wymienione w zał. nr 4 do SIWZ) zostały wykonane należycie. c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotowego zamówienia ( dotyczy wykonania robót budowlanych i dokumentacji projektowej ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) d)Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów (w zał. nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane , uprawnienia projektowe branży budowlanej , architektoniczne i zaświadczenie o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, architektów. Wymagane uprawnienia wraz z odpowiednimi zaświadczeniami o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub architektów powinny posiadać osoby wykazane w wykazie osób i podmiotów ( dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: 3.1. w pkt. 1. ppkt. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4 1.4Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców biorących udział w prowadzonym postępowaniu : a)Wypełniony formularz oferty b)Kopia dowodu wpłaconego wadium c)Oświadczenie oferenta, że dokonał on wizji lokalnej w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi (SIWZ+załączniki) i ich akceptacji. d)Oświadczenie oferenta , iż udzieli gwarancji i rękojmi na okres 60 m-cy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Wyszyńskiego 15 , pok. 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Wyszyńskiego 15 , pok. 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.