eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont nawierzchni przy Stacji Uzdatniania Wody - Zawady (ul. Nad Wilanówką)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Warszawa: Remont nawierzchni przy Stacji Uzdatniania Wody - Zawady (ul. Nad Wilanówką)
Numer ogłoszenia: 188638 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 233, fax 022 6427643.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni przy Stacji Uzdatniania Wody - Zawady (ul. Nad Wilanówką).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni przy Stacji Uzdatniania Wody - Zawady (ul. Nad Wilanówką)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy ( tj. osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1. Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem w zakresie remontu nawierzchni z kostki betonowej i wartością min. 70 000 zł., robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Wykażą się osobami, które będą wykonywać zamówienie tj.: 3.1. Osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, 3.2. Do oferty Wykonawca dołączy: a)dokument stwierdzający posiadanie przez wykazaną osobę uprawnień budowlanych w wyżej wymienionej specjalności, b)zaświadczenie, że wyżej wymieniona osoba jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określonym w nim terminem ważności oraz że posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Wykonają zamówienie we własnym zakresie bez udziału Podwykonawców. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły -spełnia/nie spełnia- na podstawie wyżej wymienionych dokumentów. Niespełnienie, któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie spełniania wyżej wymienionych warunków złoży następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót z okresu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty budowlane, odpowiadającymi swoim rodzajem w zakresie remontu nawierzchni z kostki betonowej i wartością min. 70 000 zł., robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, w którym Wykonawca wykaże się: 4.1. Osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. 4.2. Do oferty Wykonawca dołączy: c)dokument stwierdzający posiadanie przez wykazaną osobę uprawnień budowlanych w wyżej wymienionej specjalności, d)zaświadczenie, że wyżej wymieniona osoba jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określonym w nim terminem ważności oraz że posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 110 000 zł. obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy przez podpisanie formularza oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy, ul. St. Kostki Potockiego 11, pok. 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy, ul. St. Kostki Potockiego 11, pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.