eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowno › Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca kolonii oraz z powrotem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Bukowno: Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca kolonii oraz z powrotem.
Numer ogłoszenia: 18862 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Bukownie , ul. Sławkowska 133, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 32 6421003, faks 32 6421003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca kolonii oraz z powrotem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej, tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie w miejscowości nadmorskiej Mrzeżyno 2.Przewidywana liczba uczniów 14. 3.Czas trwania wypoczynku 15 dni ( łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 14 noclegów. 4.Wykonawca zobowiązany jest do : a)podstawienia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy /klimatyzacja, WC/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci, b)zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, c)zapewnienia ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, d)zapewnia w przypadku awarii autokaru zastępczego na własny koszt, e)zakwaterowania w pokojach 2,3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TV, balkonami, bez łóżek piętrowych(wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku), f)zakwaterowania wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku, w którym znajduje się również stołówka. Dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu, g)zapewnienia bazy rekreacyjno - sportowej ( boiska do gier zespołowych, plac zabaw, miejsce na ognisko), h)wyposażenia obiektu w salę TV, salę dyskotekową, salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz basen na terenie ośrodka( może być odkryty), i)zapewnienia programu rekreacyjno - sportowego: a)dwie wycieczki autokarowe z przewodnikiem ( Kołobrzeg, wyspa Wolin ), b)rejs statkiem po morzu, c) impreza piracka w latarni morskiej w Kołobrzegu, j)zapewnienia wyżywienia : trzy posiłki o wzbogaconej wartości odżywczej (śniadanie, obiad, kolacja) i podwieczorek oraz suchy prowiant na drogę powrotną. Wyjazd do domu - po śniadaniu. k)zapewnienia bezpłatnego pobytu i odrębnych pokoi dla 2 opiekunów oraz odrębnego pokoju dla szkolnej pielęgniarki (koszt pobytu pielęgniarki pokrywa zamawiający). l)zapewnienia opieki medycznej : pielęgniarka 24 godziny na dobę na terenie ośrodka, lekarz na wezwanie, zapewnienie środków pierwszej pomocy. m)zapewnienia ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur. n)ubezpieczenia grupy w pełnym zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2, Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu żądamy dostarczenia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)kartę kwalifikacyjną obiektu na okres wykonywania usługi, c)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres wykonywania usługi, d)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, e)zaświadczenie o stanie czystości środowiska odnoszące się do miejscowości, w której zostanie wykonana usługa, f)prezentację fotograficzną, folder, stronę internetową obiektu. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów bądź kserokopii potwierdzonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii dokumentu, jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bukowno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 2 w Bukownie ul. Sławkowska 133 32 -332 Bukowno ( Sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 2 w Bukownie ul. Sławkowska 133 32 -332 Bukowno ( Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.