eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZI / AM / PN - 64 / 07 - 1) Fiberoskop z wyposażeniemźródło światła, myjnia endoskopowa - 4 szt 2) Endoskop intubacyjny - 4 szt. 3) Zestaw do trudnych intubacji - 4 szt. 4) Przenośny tor wizyjny 1 kpl. 5) Fonendoskop - 100 szt. 6) Laryngoskop światłowodow

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Wrocław: ZI / AM / PN - 64 / 07 - 1) Fiberoskop z wyposażeniem: źródło światła, myjnia endoskopowa - 4 szt 2) Endoskop intubacyjny - 4 szt. 3) Zestaw do trudnych intubacji - 4 szt. 4) Przenośny tor wizyjny 1 kpl. 5) Fonendoskop - 100 szt. 6) Laryngoskop światłowodowy - 50 szt.
Numer ogłoszenia: 188606 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZI / AM / PN - 64 / 07 - 1) Fiberoskop z wyposażeniem: źródło światła, myjnia endoskopowa - 4 szt 2) Endoskop intubacyjny - 4 szt. 3) Zestaw do trudnych intubacji - 4 szt. 4) Przenośny tor wizyjny 1 kpl. 5) Fonendoskop - 100 szt. 6) Laryngoskop światłowodowy - 50 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa niżej wymienionych urządzeń oraz ich montaż i uruchomienie w Centrum Klinicznym AM przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu. CPV : 33168100-6 Endoskopy 33168000-5 Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 1) Fiberoskop z wyposażeniem: źródło światła, myjnia endoskopowa - 4 szt 2) Endoskop intubacyjny - 4 szt. 3) Zestaw do trudnych intubacji - 4 szt. 4) Przenośny tor wizyjny 1 kpl. 5) Fonendoskop - 100 szt. 6) Laryngoskop światłowodowy - 50 szt. Urządzenia należące do przedmiotu zamówienia zostały określone funkcjonalno - parametrycznie w załączniku 2 w poz.1; poz. 2, poz. 3, poz.4; poz.5 i poz.6 do Siwz. Oferta musi dotyczyć dostawy urządzeń medycznych, spełniających co najmniej odpowiednie parametry graniczne, a ich spełnienie Wykonawca potwierdzi w rubryce 4 zał. 2 w poz.1 - poz.6. Brak opisu w rubryce 4 będzie traktowany jak brak danego parametru czy funkcji w oferowanym urządzeniu i skutkować będzie odrzuceniem oferty. Podana cena ofertowa zamawianego zestawu urządzeń jest ceną ryczałtową (zob. pkt. XI. Siwz). Zamawiający podzielił realizację przedmiotu zamówienia na 2 etapy z różnym terminem dostawy, w każdym etapie. Pożądany termin dostawy w I etapie Zamawiający określił - na 5 tygodni od dnia podpisania umowy, a w II etapie - na 5 tygodni od daty pisemnego uruchomienia realizacji II etapu przez Zamawiającego, który zaplanowano po dniu 15. 01. 2008 r., nie później jednak niż do dnia 29. 02.2008 r. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym gwarantowany termin dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia w każdym etapie, odpowiednio od dnia podpisania umowy i daty otrzymania zgłoszenia o uruchomieniu II etapu dostawy od Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium w niniejszym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferent składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp., zgodnie z którym wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 Pzp. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy, zgodnie z art.23 Pzp, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) W takim wypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo); b) dołączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) oddzielnie przez każdy podmiot występujący wspólnie; c) złożenie w ofercie, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi zgodnie z zapisem w rozdz. V oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust.1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego; 2) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. (art.141 Pzp). 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych partnerów (liderem). 7. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik 3 do Siwz ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja powinna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz firmy. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 (jeżeli dotyczy Wykonawcy), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, przynajmniej 2 (dwóch) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. II. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej lub konsorcjum) dokumenty wymienione w pkt. I. 1 - 5 (jeżeli dotyczy wykonawcy) powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie; pozostałe dokumenty wspólnie opracować i podpisać (np. przez osoby / ę upełnomocnione / upełnomocnioną). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. I. 2, 3, 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (termin ważności dokumentu 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); d) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. I. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem podanych w pkt. 3 terminów ważności dokumentów. 5. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl; link Przetargi - Zarząd Inwestycji AM nr PN - 64 / 07

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl; link Przetargi - Zarząd Inwestycji AM nr PN - 64 / 07 albo Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50-368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50-368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; pokój 31, II pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.