eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana istniejącego dźwigu hydraulicznego osobowego na elektryczny osobowo-towarowy z wykorzystaniem istniejącego szybu w budynku Narodowego Banku Polskiego - Oddział Okręgowy w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Warszawa: Wymiana istniejącego dźwigu hydraulicznego osobowego na elektryczny osobowo-towarowy z wykorzystaniem istniejącego szybu w budynku Narodowego Banku Polskiego - Oddział Okręgowy w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 188590 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133592 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, faks 22 185 25 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana istniejącego dźwigu hydraulicznego osobowego na elektryczny osobowo-towarowy z wykorzystaniem istniejącego szybu w budynku Narodowego Banku Polskiego - Oddział Okręgowy w Bydgoszczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego dźwigu hydraulicznego osobowego na elektryczny osobowo-towarowy z wykorzystaniem istniejącego szybu w budynku Narodowego Banku Polskiego - Oddział Okręgowy w Bydgoszczy. 2.W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 1)wykonania robót przygotowawczych - przygotowanie i wydzielenie terenu prowadzenia robót oraz zabezpieczenie zastępczej drogi transportu towarowego dla zamawiającego na czas wyłączenia dźwigu z eksploatacji w postaci podnośnika taśmowego oraz przeszkolenie stanowiskowe pracownika Zamawiającego w obsłudze tego taśmociągu (Wykonawca nie będzie zobowiązany w ramach robót przygotowawczych do przesunięcia (czasowego) dwóch kamer telewizji dozorowej, o którym mowa w dokumentacji projektowej), 2)demontażu istniejącego dźwigu, wykonania robót adaptacyjnych istniejącego szybu oraz przygotowania instalacji do montażu nowego dźwigu, 3)dostawy i montażu nowego dźwigu, 4)wywozu i utylizacji wskazanych przez Zamawiającego materiałów porozbiórkowych, 5)wykonania dokumentacji powykonawczej, 6)wykonania dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia, zgłoszenie oraz uzyskanie wymaganej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację nowego urządzenia dźwigowego, 7)przeprowadzenia instruktażu użytkowania dźwigu. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje również w okresie obowiązywania gwarancji jakości świadczenie przez Wykonawcę serwisu i konserwacji zamontowanego dźwigu elektrycznego osobowo-towarowego. 4.Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru Robót (STWiOR), który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.43.10 - Układanie kabli 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OTIS Sp z o.o., ul. Konstruktorska 13, 02-673 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222414,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276258,00

  • Oferta z najniższą ceną: 169371,00 / Oferta z najwyższą ceną: 276258,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.