Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Brzeg: DOSTAWA SOLI DROGOWEJ ATESTOWANEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA
DRÓG POWIATOWYCH W ILOŚCI 400 TON
Numer ogłoszenia: 188564 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, fax 077 4113845.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SOLI DROGOWEJ ATESTOWANEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH W ILOŚCI 400 TON.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14440000-7 sól drogowa, 60122000-9 -usługi drogowego transportu towarów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej atestowanej w ilości 400 ton z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg tj. usuwania gołoledzi, śliskości zimowej własnym transportem do miejsca przeznaczenia podanego telefonicznie przez Zamawiającego (Baza w Brzegu i Baza w Grodkowie)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.44.00.00-7, 60.12.20.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy:1) Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 i zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków udziału w postępowaniu potwierdzeniem spełnienia warunków będą dokumenty i oświadczenia (złożone wraz z ofertą)wg zasady spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnić i podpisać druk OFERTA - wg załączonego wzoru, 2) Wypełnić i podpisać WZÓR UMOWY - wg załączonego wzoru, 3)oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ, w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, 4)uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. p.z.p.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane z prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg pokój nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- REMONT DREWNIANEJ ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU przy ul. Bolesława Chrobrego 31, 49-300 Brzeg
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu" - trzy części
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Przebudowa bud. dawnego Gimnazjum Piastowskiego w Brzegu wraz z adaptacją na cele muzealne i zagosp. terenu dla Muzeum Dziedzictwa i Kultury Kresów. Wyłonienie Inwestora zastępczego dla etapu I
- "Wzmocnienie mostu kratownicowego wraz z remontem ulicy Kępa Młyńska"- II postępowanie.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie"
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny - zespół specjalistyczny
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.