eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Aktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Gorzów Wielkopolski: Aktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego
Numer ogłoszenia: 188546 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp. , ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7330-458, faks 0-95 7330-459.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatgorzowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego. Projekt Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane będzie zadanie Aktywna integracja ma na celu zmniejszenie ryzyka wystąpienia lub redukcji istniejącego już zjawiska wykluczenia społecznego u osób korzystających z pomocy społecznej z terenu Powiatu Gorzowskiego w wieku 15 - 64 lat. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca musi zapewnić dostawę biletów lub karnetów w następującym zakresie: Część I Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie Część II Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny klasyczny całego ciała Część III Dostawa biletów lub karnetów do siłowni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część I Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie - dla 39 osób Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść na basen, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Basen, na który zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w krytym obiekcie spełniającym wymogi sanitarne, wyposażonym w przebieralnie i przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na obiekcie musi znajdować co najmniej 1 ratownik WOPR. Basen powinien posiadać minimum 25 m długości. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2013 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na basen o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. Część II Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny klasyczny całego ciała - dla 8 osób Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 6 masaży ręcznych, z których każdy musi trwać minimum 60 minut. Gabinet w którym będą wykonywane masaże, do którego zostaną dostarczone bilety lub karnety musi się znajdować na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w krytym obiekcie spełniającym wymogi sanitarne, wyposażonym w przebieralnie. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2013 r. Termin wykonania masażu zostanie uzgodniony indywidualnie z wykonawcą przez uczestnika. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. Część III Dostawa biletów lub karnetów do siłowni - dla 14 osób Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść do siłowni, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Siłownia, na którą zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w krytym obiekcie spełniającym wymogi sanitarne, wyposażonym w przebieralnie i atestowany sprzęt do ćwiczeń, do którego powinien być bezpłatny i nieograniczony dostęp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2013 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na siłownię o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. Pozostałe zobowiązania i postanowienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy oraz informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk ww oznaczeń, 2) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność, bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31.12.2020 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym na piśmie, 3) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji dostawy będącej przedmiotem zamówienia, 4) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji dostawy będącej przedmiotem zamówienia, 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania, 6) Udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt.2, 7) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania dostawy, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami, 8) Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.), Zamawiający zleca Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Zamawiającego, 9) Celem przetwarzania danych osobowych jest umożliwienie monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu systemowego, 10) W zakresie, o którym mowa w pkt 7 Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań, 11) Ze strony Wykonawcy do przetwarzania danych dopuszczone mogą być jedynie osoby które uzyskały imienne upoważnienie zgodnie z art. 37 ustawy o ochronie danych osobowych, o której mowa pkt 8, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych, do których osoby te uzyskają dostęp w związku z wykonywaniem umowy. Imienne upoważnienia, o których mowa powyżej wydane będą przez Wykonawcę, 12) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty, 13) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych powiatowych centrów pomocy rodzinie. 14)do zarejestrowania się, nie później iż w dniu podpisania niniejszej umowy, w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą. Wydruk z rejestracji na ww stronie Wykonawca zobligowany jest przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w chwili podpisania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.70.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo dla osoby - osób podpisujących ofertę, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów sporządzone według załącznika nr 4 do SIWZ lub inny dokumentu, z którego takie zobowiązanie będzie wynikać, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP polega na zasobach innych podmiotów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp. woj. lubuskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - sekretariat pok. 204 ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp. woj. lubuskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane jest zadanie Aktywna integracja, współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie - dla 39 osób Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść na basen, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Basen, na który zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w krytym obiekcie spełniającym wymogi sanitarne, wyposażonym w przebieralnie i przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na obiekcie musi znajdować co najmniej 1 ratownik WOPR. Basen powinien posiadać minimum 25 m długości. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2013 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na basen o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny klasyczny całego ciała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny klasyczny całego ciała - dla 8 osób Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 6 masaży ręcznych, z których każdy musi trwać minimum 60 minut. Gabinet w którym będą wykonywane masaże, do którego zostaną dostarczone bilety lub karnety musi się znajdować na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w krytym obiekcie spełniającym wymogi sanitarne, wyposażonym w przebieralnie. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2013 r. Termin wykonania masażu zostanie uzgodniony indywidualnie z wykonawcą przez uczestnika. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa biletów lub karnetów do siłowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa biletów lub karnetów do siłowni - dla 14 osób Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść do siłowni, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Siłownia, na którą zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w krytym obiekcie spełniającym wymogi sanitarne, wyposażonym w przebieralnie i atestowany sprzęt do ćwiczeń, do którego powinien być bezpłatny i nieograniczony dostęp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2013 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na siłownię o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.