Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Kielce: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH,
ODNOWIENIE POSIADANYCH SUBSKRYPCJI .
Numer ogłoszenia: 188502 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Kielcach , ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 340 60 71, 340 60 44, faks 0-41 340 60 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mup.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, ODNOWIENIE POSIADANYCH SUBSKRYPCJI ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, drukującego i akcesoriów komputerowych, odnowienie subskrypcji posiadanego oprogramowania. Zadanie 1: Akcesoria komputerowe. Zadanie 2: Komputery przenośne, monitory, teblety, projektor ultra-przenośny. Zadanie 3: Sprzęt drukujący - przenośne drukarki atramentowe, urządzenia wielofunkcyjne. Zadanie 4: Switch. Zadanie5: Przedłużenie wsparcia, gwarancji dla serwerów Dell - 3 lata. Zadanie 6: Utrzymanie i wsparcie techniczne urządzeń Eternus DX80 - 2 lata. Zadanie 7: Odnowienie subskrypcji posiadanego oprogramowania VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors - na 12 miesięcy. Zadanie 8: Odnowienie subskrypcji FortiNet - 2 lata. Zadanie 9: Przedłużenie licencji antywirusa - 2 lata, pakiety biurowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.23.21.50-0, 32.42.00.00-3, 71.35.63.00-1, 45.45.41.00-5, 48.00.00.00-8, 48.76.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał: Zadanie 1: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 5 000 zł brutto, Zadanie 2: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 18 000 zł brutto, Zadanie 3: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 5 000 zł brutto, Zadanie 4: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 18 000 zł brutto, Zadanie 5: co najmniej jedną usługę utrzymania lub wsparcia technicznego serwerów na kwotę co najmniej 30 000 zł brutto, Zadanie 6: co najmniej jedną usługę utrzymania lub wsparcia technicznego serwerów na kwotę co najmniej 25 000 zł brutto, Zadanie 7: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 9 000 zł brutto, Zadanie 8: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 10 000 zł brutto, Zadanie 9: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 20 000 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dowód, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 1) Zmiana zaoferowanego produktu o parametrach tożsamych lub lepszych od wskazanych w ofercie w przypadku wycofania z rynku produktu oferowanego. 2) Zmiana urzędowej wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla produktów, których ta zmiana będzie dotyczyć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce pok. 99.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce. Kancelaria pok. 69.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klawiatura do komputera - 10 sztuk, Mysz do komputera - 10 sztuk, Pianka do czyszczenia plastików - 20 sztuk, Płyta DVD+R - 500 sztuk, Dysk twardy zewnętrzny - 2 sztuki, Kasety Mini DV - 5 sztuk, Akumulatory AAA niklowo-metalowo-wodorkowe - 12 sztuk, . Akumulatory AA niklowo-metalowo-wodorkowe - 12 sztuk, Sprężone powietrze - 10 sztuk, Zestaw czyszczący do aparatów - 2 zestawy, Zestaw chusteczek DUO WET/DRY - 2 zestawy, Podkładki - 30 sztuk, Lampa do projektora - 1 sztuka,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputery przenośne, monitory, teblety, projektor ultra-przenośny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny - 3 sztuki, Monitor 24 - 2 sztuki, Tablet - 5 sztuk, Projektor ultra-przenośny - 1 sztuka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt drukujący - przenośne drukarki atramentowe, urządzenia wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośna drukarka atramentowa - 2 sztuki, Urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.50-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Switch.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedłużenie wsparcia, gwarancji dla serwerów Dell - 3 lata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie wsparcia, gwarancji dla serwerów Dell - 3 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utrzymanie i wsparcie techniczne urządzeń ETERNUS DX80 - 2 lata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i wsparcie techniczne urządzeń ETERNUS DX80 - 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odnowienie subskrypcji posiadanego oprogramowania VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors - na 12 miesięcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowienie subskrypcji posiadanego oprogramowania VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors - na 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odnowienie subskrypcji FortiNet - 2 lata..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowienie subskrypcji FortiNet - 2 lata..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedłużenie licencji antywirusa - 2 lata, pakiety biurowe10 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie licencji antywirusa - 2 lata, pakiety biurowe - 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 48.76.00.00-3, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Przebudowa ul. Bohaterów Warszawy w Kielcach" w ramach zadania pn.: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta Kielce na lata 2023 - 2024"
- Usługa przeprowadzania jednodniowych szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom starszym w związku z projektem pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PAKIETU USŁUG OGÓLNOROZWOJOWYCH I ZDROWOTNYCH PN. "DZIEŃ ZDROWIA DLA SENIORA"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Sandomierzu, o masie całkowitej do 3,5 tony
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- remont cokołu kamiennego budynku Narodowego Starego Teatru, Plac Szczepański 1 w Krakowie
- Rozbudowa systemu LIS o moduł obsługi zakładu serologii wraz z bankiem krwi z uwzględnieniem przedłużenia serwisu z nadzorem autorskim na cały system
- Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.