Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Złotoryja: Wykonanie remontów cząstkowych na drogach powiatowych przy użyciu emulsji i grysów (patcher)
Numer ogłoszenia: 18844 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi , ul. Legnicka 37, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783486, faks 076 8783486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zlotoryja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych na drogach powiatowych przy użyciu emulsji i grysów (patcher).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych na drogach powiatowych przy użyciu emulsji i grysów (patcher). Planowana ilość do wbudowania 100 ton..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wyskokości 1.000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział oferenci spełniający następujące warunki 1.Zawarte w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z dalszego postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). 3.Zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niniejszego przetargu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane świadectwa wiarygodności: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający: stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności budowlanej (w tym wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta) - załącznik nr 3; 2)oświadczenie spełnienia wymienionych warunków w trybie art. 22 ust. 1 - załącznik nr 4; 3)oświadczenie o nie wykluczeniu z dalszego postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 5; 4)potencjał kadrowy (przeciętna liczba zatrudnionych pracowników oraz personelu pracowniczego w okresie ostatnich trzech lat) - załącznik nr 6; 5)wykaz osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia z podaniem zakresu ich czynności - załącznik nr 7; 6)doświadczenie zawodowe (wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom objętym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością) - załącznik nr 8; 7)potencjał techniczny (wykaz niezbędnego sprzętu technicznego i narzędzi potrzebnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje oferent) - załącznik nr 9; 8)harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 10; 9)warunki gwarancji - załącznik nr 11;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-zlotoryja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi
ul. Legnicka 37
59-500 Złotoryja.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi ul. Legnicka 37 59-500 Złotoryja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Usługa ubezpieczenia Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka w Złotoryi Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg maj 2024-Fundusze sołeckie
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- Modernizacja odcinka drogi gruntowej ul. Prosta - budżet obywatelski Miasta Będzina
- Przebudowa ul. Popiełuszki w Krośnie
- Budowa dróg od Ronda Raciborskiego do skrzyżowania z ulicą Reja i do skrzyżowania z ulicą Rudzką w Żorach
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.