eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › budowa pięciostanowiskowego wolnostojącego garażu wraz z pomieszczeniem gospodarczym na nieruchomości Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaśle.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Jasło: budowa pięciostanowiskowego wolnostojącego garażu wraz z pomieszczeniem gospodarczym na nieruchomości Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaśle.
Numer ogłoszenia: 188374 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113348 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jaśle, ul. Floriańska 92, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4464321, faks 13 4464321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa pięciostanowiskowego wolnostojącego garażu wraz z pomieszczeniem gospodarczym na nieruchomości Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaśle..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z budową pięciostanowiskowego wolnostojącego garażu wraz z pomieszczeniem gospodarczym na nieruchomości Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaśle o wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty 5.186.000 euro. 1. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty budowlane: roboty ziemne, fundamenty, izolacje, ściany ścianki, roboty żelbetowe (ściany, wieńce i nadproża), dach konstrukcja i pokrycie, podłoża i posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, tynki i okładziny, malowanie, elewacja ścian zewnętrznych, roboty zewnętrzne, 2) przyłącz kanalizacji deszczowej i zewnętrzna instalacja wodociągowa, 3) instalacja elektryczna. Wymagane parametry techniczne opraw oświetleniowych zastosowanych w instalacji elektrycznej garażu.: 1. Oprawa do świetlówek liniowych 2x36W, szczelna-min. IP54, statecznik elektroniczny, obudowa i dyfuzor z poliwęglanu - 6 szt. 2. Naświetlacz ścienny LED 20-30W, stopień ochrony IP65, kąt świecenia diody 135st., strumień świetlny min. 1500lm, obudowa i klosz odporne na uderzenia. - 3 szt. 3. Plafoniera techniczna szczelna IP54 do świetlówek energooszczędnych 2x18W lub 1x36W, obudowa i klosz z tworzywa odpornego na uderzenia.- 10 szt. Uwaga ogólna dotycząca przywołanych w projekcie nazw własnych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania i wbudowania materiałów zgodnych z ustaleniami oraz wymogami Zamawiającego, parametrami określonymi w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, posiadających odpowiednie aprobaty techniczne, świadectwa dopuszczenia, atesty i certyfikaty. Podane w opisach nazwy własne, przyjęte technologie oraz przywołane normy użyte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem umowy zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 3. Przedstawiona w ofercie cena za wykonanie zamówienia stanowić będzie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty, jaki poniesie Zamawiający z tytułu wykonania zamówienia, w tym również koszty związane z: a) kompleksowym zrealizowaniem przedmiotu zamówienia, b) ubezpieczeniem placu budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej obejmującej zarówno odpowiedzialność deliktową jak i kontraktową. Ubezpieczenie winno objąć roboty, urządzenia oraz sprzęt budowy. c) uporządkowaniem miejsc realizacji robót d) usuwaniem ewentualnych kolizji wynikłych przy realizacji inwestycji, e) organizacją placu budowy, f) zabezpieczeniem robót pod względem BHP, g) zabezpieczeniem zasilania energią elektryczną, wodę i innymi mediami potrzebnymi do realizacji zamówienia oraz opłatami z tym związanymi, h) naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji zadania, i) wszelkimi pracami koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem robót. 4. Roboty wykonane zostaną zgodnie z dokumentacją przetargową i obowiązującymi przepisami. Zastosowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej placu budowy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia (sprawdzenie i dokonanie ewentualnej weryfikacji ilości robót wynikających z opracowanego przedmiaru robót) oraz zawarcia w cenie wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy jest możliwe w dni robocze od godz. 9.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Powiatowym Lekarzem Weterynarii w Jaśle Panem Andrzejem Smyką tel. 601 653 724. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej obejmującej zarówno odpowiedzialność deliktową jak i kontraktową. Ubezpieczenie winno objąć roboty, urządzenia oraz sprzęt budowy. 7. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i aprobaty do stosowania w budownictwie. Kserokopie tych dokumentów powinny być dołączone do dokumentacji powykonawczej przedstawionej Zamawiającemu. 8. Wykonawca odpowiada i zapewnia własnym staraniem właściwą organizację placu budowy i jego właściwe oznakowanie (tablice informacyjne). Wszystkie roboty winny być wykonywane nie zagrażając bezpieczeństwu ludzi i mienia. 9. Z uwagi na konieczność przeprowadzenia robót na czynnym obiekcie wszystkie prace budowlane i montażowe prowadzone będą w sposób nie ograniczający funkcjonowania obiektu, z wykonaniem odpowiednich oddzieleń i zabezpieczeń. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 11. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zasady rozliczenia tych robót znajdują się w § 5 projektu umowy dotyczącym wynagrodzenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. ELA H.M.B. Jasielskie Przedsiębiorstwo Inżynieryjno- Budowlane Sp. z o.o., ul. Towarowa 27, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210770,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 198200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 339955,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.