eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubeninki › Dostawa wyposażenia wraz z montażem do oddziałów przedszkolnych szkól podstawowych na terenie Gminy Dubeninki w ramach projektu pt. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w Gminie Dubeninki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-04

Dubeninki: Dostawa wyposażenia wraz z montażem do oddziałów przedszkolnych szkól podstawowych na terenie Gminy Dubeninki w ramach projektu pt. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w Gminie Dubeninki
Numer ogłoszenia: 188298 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dubeninki , ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki, woj. warmińsko-mazurskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubeninki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia wraz z montażem do oddziałów przedszkolnych szkól podstawowych na terenie Gminy Dubeninki w ramach projektu pt. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w Gminie Dubeninki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z montażem na potrzeby realizacji projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w Gminie Dubeninki. Zamówienie obejmuje: dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, dostosowanie toalet, wyposażenie do utrzymania czystości, wyposażenie kuchni, wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi, dostawa mebli do oddziałów przedszkolnych oraz szatni i pomieszczeń gospodarczych, rolet okiennych, dostawę zabawek, dostawę pomocy dydaktycznych, dostawę artykułów plastycznych, dostawę sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych programów multimedialnych do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Dubeninkach i Szkole Podstawowej w Żytkiejmach. Zamówienie obejmuje dostarczenie, załadunek i rozładunek oraz montaż elementów wyposażenia tego wymagających w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Zamówienie obejmuje V części: Część I Organizacja placu zabaw Termin wykonania do 20.07.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości wyposażenia placów zabaw stanowi załącznik nr 8a do SIWZ. Część II Dostosowanie toalet Termin wykonania do 20.07.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8b do SIWZ. Część III Wyposażenie w tym meble i inne Termin wykonania do 31.08.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości mebli oraz wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8c do SIWZ. Część IV Zabawki, wyposażenie dydaktyczne Termin wykonania do 31.08.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości zabawek oraz wyposażenia dydaktycznego stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8d do SIWZ. Część V Inne wyposażenie Termin wykonania do 31.08.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8e do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 39.14.10.00-2, 32.32.20.00-6, 39.16.21.00-6, 45.33.24.00-7, 30.21.31.00-6, 32.32.12.00-1, 37.52.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dubeninki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubeninki, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubeninki, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki, pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw, wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw. Termin wykonania do 20.07.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości wyposażenia placów zabaw stanowi załącznik nr 8a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie toalet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci (zakup i montaż), modernizacja toalet dla personelu (zakup i montaż). Termin wykonania do 20.07.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości wyposażenia placów zabaw stanowi załącznik nr 8b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie w tym meble i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenie lub doposażenie kuchni, (zakup i montaż), meble i wyposażenie (zakup i montaż), zakup wyposażenia wypoczynkowego, zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych. Termin wykonania do 31.08.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości mebli oraz wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zabawki, wyposażenie dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabawki i pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne. Termin wykonania do 31.08.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości mebli oraz wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inne wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, zabezpieczenie grzejników zabudową, zakup sprzętu ICT. Termin wykonania do 31.08.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości mebli oraz wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8e do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 32.32.12.00-1, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.