eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG, ULIC I PLACÓW ORAZ PROWADZENIEM AKCJI ZIMOWEJ NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KOCHANOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Lubliniec: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG, ULIC I PLACÓW ORAZ PROWADZENIEM AKCJI ZIMOWEJ NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KOCHANOWICE
Numer ogłoszenia: 188289 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510509, fax 034 3510511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG, ULIC I PLACÓW ORAZ PROWADZENIEM AKCJI ZIMOWEJ NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KOCHANOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A.Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników powiatowych położonych na terenie gminy Kochanowice: PRZEBIEG DROGI NR DROGI DŁUGOŚĆW (km) Sadów - Droniowice - Mochała 2326 S 4.500 Czyż - Pawełki - Kochcice 2318 S 9.130 Pawonków - Lubecko 2313 S 1.900 Lubecko - Kochcice - do DK - 46 2314 S 5.800 Kochcice - Ostrów - Lisów 2315 S 6.500 Kochcice - Jawornica 2316 S 1.780 Ostrów - Kochanowice 2317 S 2.600 Jawornica - Sadów G - Kopce 2323 S 1.400 Kochanowice - Sadów 2324 S 4.000 RAZEM - 37.610 B.Zimowe utrzymanie dróg jw. Zimowe utrzymanie dróg j.w, zgodnie ze standardem IV, tj Opis standardu Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego standardem z określeniem czasu, w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane) po ustaniu opadów śniegu od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem lub powzięcia przez niego uwiarygodnionych informacji o wystąpieniu powyższego Jezdnia odśnieżona na całej szerokości a śliskość zimowa zlikwidowana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. - śnieg luźny może zalegać do 8 godzin, - może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych, - zaspy mogą występować do 8 godzin Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godzin. W miejscach wyznaczonych: - gołoledź - 8 godzin - lodowica - 8 godzin - śliskości pośniegowej - 10 godzin

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystepujący do przetargu winien wpłacić wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. (Słownie: dwieście tysięcy zł.) 3.Wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotą budowlaną podobną do przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem sprzętem i urządzeniami niezbędnym do realizacji zamówienia: -samochód samowyładowczy, dopuszczalna masa całkowita min. 5 t- 4 szt. -samochód dostawczy - 2 szt. -walec statyczny samojezdny - min. 4 t - 2 szt. -piła spalinowa do cięcia nawierzchni bitumicznych - 2 szt. -zagęszczarka spalinowa - 2 szt. -koparko - spycharka - 1 szt. -pługo - piaskarki - 4 szt., w tym co najmniej dwie na podwoziu samochodowym -pług wirnikowy - 1 szt. -frezarka do nawierzchni drogowych - 1 szt. 6. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w punkcie VI niniejszej SIWZ. 7.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty: a)Aktualny zawierający dane od ostatniej zmiany odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. f)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych. g)Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. h)Kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób, o których mowa w pkt g). i)Wykaz wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 zamówienia o wartości, co najmniej 700 000 zł, podobnego do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Przez zamówienie podobne należy rozumieć wykonanie zadania w zakresie bieżącego utrzymania dróg, ulic, placów oraz prowadzenie akcji zimowej. j)Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt-cie i). k)Wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca. 3.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) wraz z dowodem opłacenia składek. 4.Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom, z podaniem ich nazwy i wartości części zamówienia. 5.Wszystkie dołączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. 6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. 7.Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum), zobowiązani są dołączyć dokumenty wymienione w punkcie VI.1 od a do f a pozostałe łącznie. 8.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu, do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych: A - w pkt VI.1a, VI. 1c, VI. 1e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. B - w pkt VI. 1d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień Publicznych. C - Dokumenty, o których mowa w pkt, A lit. a i b oraz pkt B, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt A lit. c, powinien być wystawiony, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI. 1a, VI. 1 c, VI. 1 d, VI. 1 e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt C stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul. Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul. Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.