eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup 26 licencji oprogramowania ACL lub równoważnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-03

Warszawa: Zakup 26 licencji oprogramowania ACL lub równoważnego
Numer ogłoszenia: 188261 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 45 06, faks 22 694 52 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 26 licencji oprogramowania ACL lub równoważnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego - Ministerstwa Finansów w Warszawie, przy ulicy Świętokrzyskiej 12 - 26 licencji/sublicencji oprogramowania ACL lub równoważnego (zwanego dalej Oprogramowaniem), obejmującego odpowiednio: klucze licencyjne, nośniki oraz dokumentację użytkownika. 2. Oprogramowanie musi umożliwiać: 1) import danych w różnych formatach, w tym: a) poprzez wewnętrzną współpracę z typowymi bazodanowymi formatami (dBase, Access - także w wersji 2007, Excel - także w wersji 2007, Lotus, XML, SAP i inne), b) plików tekstowych w formie drukowalnego raportu, pliku tekstowego o stałej długości, pliku tekstowego o zmiennej długości z separatorami, c) w formacie plików PDF, d) poprzez wykorzystanie API ODBC; 2) automatyczną konwersję różnych formatów pól (na etapie importu danych); 3) manualne określenie parametrów dla danych wejściowych; 4) indeksowanie zbiorów danych; 5) łączenie wielu różnych zbiorów danych (przy zachowaniu relacji pomiędzy zbiorami) w jeden zbiór w celu ich analizy; łączenie zbiorów danych o identycznej strukturze; 6) tworzenie aktywnych linków pomiędzy zbiorami danych, bez konieczności tworzenia nowych zbiorów; 7) analizę zbiorów (podzbiorów) z wykorzystaniem w szczególności funkcji: numerycznych, warunkowych, znakowych, czasowych, finansowych wraz z możliwością budowy własnych, złożonych funkcji; 8) przetwarzanie baz danych (tabel) o rozmiarach: a) minimum 30.000 pól (kolumn ), b) minimum 1,5 miliarda rekordów (wierszy); 9) użycie Prawa Benforda (bazującego na analizie sekwencji cyfr) do wykrywania możliwych błędów, potencjalnych nadużyć lub innych nieprawidłowości; 10) zastosowanie zaawansowanych funkcji wyszukiwawczych - wyszukiwanie danych spełniających określone parametry, w tym: wyszukiwanie duplikatów, luk w różnych typach pól (numerycznych, tekstowych, dat); zastosowanie uproszczonych funkcji wyszukiwawczych (szybki filtr); 11) wyodrębnienia ze zbiorów danych podzbiorów spełniających ustalone kryteria z wykorzystaniem funkcji grupujących, ekstraktujących; 12) sortowanie danych według rozmaitych kluczy; 13) zastosowanie funkcji porównawczych - porównywanie różnych zbiorów danych; 14) dodanie nowych pól (zdefiniowanych przez użytkownika) do zaimportowanych zbiorów danych; 15) pracę z atrybutem read only, uniemożliwiającym modyfikację pobranych danych; 16) automatyczny zapis przeprowadzonych operacji przez użytkownika; 17) tworzenie własnych makropoleceń; 18) zastosowanie doboru próby w oparciu o metody statystyczne, niestatystyczne (w których dobór próby jest przeprowadzony z zastosowaniem technik losowych); 19) dokonywanie graficznej prezentacji danych i wyników analiz; 20) zastosowanie edytora wykorzystującego interfejs graficzny (okienkowy) do tworzenia różnego rodzaju wyrażeń i równań (na podstawie ww. funkcji) nie wymagający od użytkownika specjalistycznej wiedzy informatycznej; 21) eksportowanie danych do innych formatów w tym: Word, Excel, Acces; 22) korzystanie z programu przez osoby posługujące się wyłącznie językiem polskim (polska wersja językowa); 23) weryfikację integralności danych - w zakresie kompletności i poprawności (dla danych w żądanych granicach); 24) profilowanie danych - w zakresie ogólnego obrazu danych pomocnego w identyfikowaniu trendów i anomalii oraz możliwości wygenerowania wyników obrazujących szczegóły plików o dowolnych rozmiarach. Program musi umożliwiać wspieranie profilowania danych poprzez: a) grupowanie unikalnych wartości pól znakowych, b) grupowanie wartości jednego lub wielu pól znakowych, c) grupowanie rekordów na podstawie zakresów (bazując na polu numerycznym), d) grupowanie w oparciu o pole z datami lub w określonych zakresach; 25) izolowanie danych - program musi zapewniać: a) możliwość filtrowania pozwalającego na wybór rekordów z tabeli (bez fizycznego usuwania), b) możliwość tworzenia nowej tabeli z rekordów i pól z istniejącej tabeli, c) możliwość utworzenia plików w formatach możliwych do odczytu przez inne aplikacje; 26) zmianę porządku rekordów w tabeli - program musi zapewnić: a) możliwość sprawdzenia sekwencji danych w tabeli w oparciu o określone pole kluczowe, b) możliwość stworzenia nowej tabeli, możliwość pracy z posortowaną tabelą bez tworzenia nowej posortowanej tabeli, c) możliwość tymczasowego posortowania tabeli w widoku na podstawie pojedynczego pola bez tworzenia nowej tabeli; 27) łączenie tabel - zapewnienie dostępu do danych: a) poprzez dokonanie ekstraktu danych z wielu tabel (zawierających ten sam typ informacji) do jednej tabeli (nadrzędnej), b) poprzez połączenie pól z dwóch tabel w trzecią zawierającą połączone lub nie połączone rekordy z każdej z tabel lub kombinację dwóch poprzednich, c) poprzez dostęp do wielu tabel równocześnie bez tworzenia nowej tabeli. 3. Zapewnienie Zamawiającemu prawa do korzystania z Oprogramowania, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Przeprowadzenie szkoleń w języku polskim dla 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego Oprogramowania na poziomie zaawansowanym, obejmującym co najmniej zakres funkcjonalności wskazany w załączniku do SIWZ. 5. Udzielenie Zamawiającemu, na okres trzydziestu lat, z zastrzeżeniem 10-letniego okresu wypowiedzenia, nieograniczonego terytorialnie prawa do korzystania z Oprogramowania na wszystkich znanych w dniu zawarcia umowy polach eksploatacji, a w szczególności na polach eksploatacji wskazanych w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000 zł. (sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy Warszawa, nr: 29 1010 1010 0038 1213 9120 0000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na zakup 26 licencji oprogramowania ACL. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia, o których mowa w ROZDZIAŁ IX ust. 8 pkt 1), na wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy oprogramowania o wartości co najmniej 200 000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie obsługi oferowanego Oprogramowania, która przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia z tego zakresu na poziomie zaawansowanym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy; 3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pok. 1206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pok. 1206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 POPT.02.02.00-00-349/13 Zakup usług telekomunikacyjnych/teleinformatycznych oraz sprzętu i wyposażenia dla Instytucji Audytowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.