eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urzędów › Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Urzędów (zadanie nr I i zadanie nr II)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-25

Urzędów: Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Urzędów (zadanie nr I i zadanie nr II)
Numer ogłoszenia: 188261 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137745 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 42, faks 81 822 51 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Urzędów (zadanie nr I i zadanie nr II).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Urzędów w zakresie: Modernizacja drogi gminnej na działce nr ewid. 233 w miejscowości Popkowice Księże -zadanie nr I 1. roboty pomiarowe przy liniowych robotach modernizacyjnych dla trasy dróg w terenie równinnym - 0,400 km; 2. wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. I-IV w ziemi zmagazynowanej w hałdach z transportem na odl. do 1 km - 11,53 m3; 3. wykonanie koryta głębokości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczaniem w gruncie kat. II-IV - 57,66 m2; 4. profilowanie i zagęszczanie podłoża istniejącej nawierzchni z kruszywa - 1148,34 m2; 5. skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 2556,72 m2; 6. podbudowa z mieszanki niezwiązanej 4-31,5 warstwa górna , grubość warstwy 10 cm po zagęszczeniu ( bez kosztu kruszywa , materiał inwestora) - 1366,80 m2; 7. obsypanie poboczy na szerokości 0,50 m z mieszanki niezwiązanej 4-31,5 o średniej grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu ( bez kosztu kruszywa - materiał inwestora) - 402,00 m2; 8. warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej 0-16, grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu - 57,66 m2; 9. nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca gr. 4cm z AC 11 W 50-70 z transportem na odl. do 10 km - 1302,48 m2; 10. j.w. lecz warstwa ścieralna gr. 4 cm z AC 11 S 50-70 z transportem na odl. do 10 km - 1254,24 m2. Modernizacja drogi gminnej nr 108312L położonej w m. Skorczyce gmina Urzędów od km 1+833 do km 2+533 na długości 700 m - zadanie nr II Zakres: 1. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim - 0,700 km 2. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową - 1,500 t 3. mechaniczne frezowanie i czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej ( bitum) - 3,220 m2 4. skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 3,220 m2 5. wykonanie nawierzchni ścieralnej AC 8 S 50-70 - grubość po zagęszczeniu 5 cm - 3,220 m2 6. ręczne plantowanie poboczy ( ścinanie i uzupełnianie) o szerokości 0,70 - 1,20 m - 950,00 m2 7. oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 750,00m Koszty związane z transportem materiałów z rozbiórki, ew. utylizacją - wykonawcy skalkulują we własnym zakresie. Na podstawie załączników nr 1a do niniejszej siwz - formularz przedmiarów - wykonawcy opracują kosztorysy ofertowe na wyszczególnione wyżej zadania , na każde oddzielnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wyszczególnione wyżej zadania. Na każde wyszczególnione zadanie zostanie podpisana oddzielna umowa i po wykonaniu robót budowlanych wystawiona oddzielna faktura. Na wyżej wymienione zadanie nr II został złożony wniosek o dofinansowanie zadania w ramach dotacji z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w tej części - w przypadku nieprzyznania środków finansowych na to zadanie. 1) Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , wyroby dobrej jakości posiadające certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne, a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w którym Wykonawca wbuduje nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem. Zamawiający może dokonać laboratoryjnej oceny i badania mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej, a w szczególności jej składu , dokonać również zbadania jej grubości wbudowanej w drogę. W przypadku, gdy materiały, czy roboty nie będą w pełni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi i jakościowymi i wpłynie to na niezadowalającą jakość realizowanego zamówienia, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane - na koszt Wykonawcy. Zamawiający również może obciążyć Wykonawcę kosztem badań laboratoryjnych. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu materiałów , wyrobów innych o parametrach techniczno, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 3) W takiej sytuacji Zamawiający może wymagać złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, wyroby. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez zamawiającego i podjęciu decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. 4) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to zamawiający uzna, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Pod pojęciem parametry rozumie się rodzaj materiału, przekrój, wytrzymałość, grubość itp., oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom. 6) Parametry wskazane w ww. dokumentach wskazanych w punkcie 2), będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp., wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia. 7) Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wykonawca podpisze umowy i zrealizuje zadania zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, czy roboty nie będą w pełni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi i jakościowymi i wpłynie to na niezadowalającą jakość realizowanego zamówienia, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do porównania zgodności przekazanych opracowań - w szczególności formularze pn. przedmiary robót - zał. nr 1a i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazywanie przez wybranego wykonawcę niezgodności (dla zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia), w ww. dokumencie po terminie składania ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej, zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 9) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Cz. Wymagania organizacyjne 1) Wymagana będzie współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących realizacji robót, kontroli kosztów w okresie realizacji zadania, zaplanowanych w budżecie i ich płatności. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur w szczególności dotyczy to przestrzegania: - sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, robót zanikowych, odbioru końcowego i pogwarancyjnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: dofinansowanie zadania nr II z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja drogi gminnej na działce nr ewid. 233 w miejscowości Popkowice Księże -zadanie nr I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Krasnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111880,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73945,80

  • Oferta z najniższą ceną: 73945,80 / Oferta z najwyższą ceną: 106095,79

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Modernizacja drogi gminnej nr 108312L położonej w m. Skorczyce gmina Urzędów od km 1+833 do km 2+533 na długości 700 m - zadanie nr II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162378,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112875,07

  • Oferta z najniższą ceną: 112975,07 / Oferta z najwyższą ceną: 154272,14

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.