eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Żnin: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych.
Numer ogłoszenia: 18825 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie, Podgórzyn 62a, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3020668, fax 052 3020668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-znin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: - remontów grysem bazaltowym i emulsją asfaltową na terenie dróg powiatowych adminstrowanych przez ODM nr 1 w Skórkach na pow. ok.12 600 m2 - remontów grysem bazaltowym i emulsją asfaltową na terenie dróg powiatowych adminstrowanych przez ODM nr 2 w Podgórzynie na pow. ok.14 000 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje od pobrania wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia wykażą, że w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty podobne do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne uznaje się wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych grysem i emulsją asfaltową na pow. co najmniej 13 000 m2 3) Za spełnienie warunku dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co min 5 osobami dla każdego zadania tj.: - kierownika robót z branży drogowej, posiadającym uprawnienia do sprawowania funkcji,operatora, kierowców, pracowników drogowych . Jeżeli postawiony warunek spełniają osoby zaproponowane przez podwykonawcę, z oferty musi wynikać, ze osobami tymi dysponuje wykonawca. 4) Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500 000 zł oraz polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności . 5) Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, wykażą, że zapewnią pozyskanie w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) niezbędnego sprzętu dla realizacji robót: - rozsypywacza grysów - szczotki mechanicznej samojezdnej - 1 szt - skrapiarki do bitumu - 1 szt - samochodów samowyładowczych - 4 szt - zagęszczarki lub ubijaka - 1 szt - walcy statycznych samojezdnych - 3 szt. - lub remontera. 6)w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. V ppkt 1 - 6 .SIWZ 7.) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców ( lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w pkt. V ppkt. 1-6. . 8). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / niespełna, na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, . b) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed termonem składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. f) informacje z banku lub z kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500 000 zł . g) polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności h) wykaz wykonanych w ciągu 5 lat robót budowlanych, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robót remontowych stanowiących przedmiot zamówienia, to jest zrealizowanych na pow. 13 000 m2 ( dla każdego zadania) z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie , i) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze z nich czynności - w zakresie sprawowania funkcji kierownika robót, j) dokumenty stwierdzające , ze osoby które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego , np. Izby Inżynierów Budownictwa. k) dokumenty o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnego sprzętu dla realizacji robót - rozsypywacza grysów - szczotki mechanicznej samojezdnej - 1 szt - skrapiarki do bitumu - 1 szt - samochodów samowyładowczych - 4 szt - zagęszczarki lub ubijaka - 1 szt - walcy statycznych samojezdnych - 3 szt. - lub remontera. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w a,b, e , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. c i d - Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których w/w mowa w zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja) oferta spełniać musi następującego wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wiedza i doświadczenie, potencjał ekonomiczny, finansowy, techniczny i kadrowy wykonawców w sumie musi spełniać wymagane od wykonawców warunki, c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno szczegółowo określać zakres umocowania. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa musi ona zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby udzielające pełnomocnictwa. e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-znin.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie , Podgórzyn 62 a, 88-400 Żnin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Żninie w m. Podgórzyn 62 a, 88-400 Żnin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych na terenie dróg powiatowych w ODM nr 1 w Skórkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych grysem i emulsją asfaltową na terenie dróg powiatowych w ODM nr 1 w Skórkach na pow.ok. 12 600 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych na terenie dróg powiatowych w ODM nr 2 w Podgórzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych grysem i emulsja asfaltową na terenie dróg powiatowych w ODM nr 2 w Podgórzynie na pow. ok. 14 000 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.