eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Przedmiotem zamówienia jestprzebudowa odcinka B-B drogi leśnej na terenie leśnictwa Adamki o konstrukcji żwirowej z pospółki drogowej i wzmocnieniu podłoża oraz nawierzchni geowłókniną oraz geokratą przebiegającego przez oddziały 67, 54, 34, 23, 15 o dług

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Włodawa: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa odcinka B-B drogi leśnej na terenie leśnictwa Adamki o konstrukcji żwirowej z pospółki drogowej i wzmocnieniu podłoża oraz nawierzchni geowłókniną oraz geokratą przebiegającego przez oddziały 67, 54, 34, 23, 15 o długości 2 760,05 mb, oraz odcinka C-C przebiegającego przez oddziały 15, 14, 13 o długości 1 329,55 mb.
Numer ogłoszenia: 188226 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sobibór, Sobibór 103, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5719811, fax 082 5719840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa odcinka B-B drogi leśnej na terenie leśnictwa Adamki o konstrukcji żwirowej z pospółki drogowej i wzmocnieniu podłoża oraz nawierzchni geowłókniną oraz geokratą przebiegającego przez oddziały 67, 54, 34, 23, 15 o długości 2 760,05 mb, oraz odcinka C-C przebiegającego przez oddziały 15, 14, 13 o długości 1 329,55 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa odcinka B-B drogi leśnej na terenie leśnictwa Adamki o konstrukcji żwirowej z pospółki drogowej i wzmocnieniu podłoża oraz nawierzchni geowłókniną oraz geokratą przebiegającego przez oddziały 67, 54, 34, 23, 15 o długości 2 760,05 mb, oraz odcinka C-C przebiegającego przez oddziały 15, 14, 13 o długości 1 329,55 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.31 - Roboty w zakresie budowy podwyższonych autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.31 - Roboty budowlane w zakresie dróg krajowych na estakadach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000.00 zł.(słownie: sześć tysięce złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. nr 109/00 poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa w Banku PeKaO.SA. O/Włodawa 26 1240 2249 1111 0000 3597 7643 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wniesione w pozostałych formach: należy w oryginale złożyć w pokoju nr 1 w siedzibie Zamawiającego (kasa) zaś kopię dołączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie jeżeli: a) upływie terminu związania ofertą, b) zostanie zawarta umowa w sprawie prowadzonego zamówienia publicznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy. c) unieważni postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który, wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który, został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana , zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące minimalne warunki wyszczególnione poniżej: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: 2.1. występują w obrocie prawnym oraz prowadzą działalności w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 2.2. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty o podobnym charakterze i rozmiarze jak w niniejszym zamówieniu, nie mniejsze niż 400 tys. zł. każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że roboty zostały wykonane należycie, 2.3. dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami z zakresu budownictwa drogowego i minimum 2 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia robót drogowych, potwierdzonymi aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.4. dysponują sprzętem mechanicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj: (1) kop. j-nacz. 0.15m3, (1) kop.j-nacz kołowa 0.25m3, (1) kop. j-nacz. na p.gąś. 0.60m3, (1) spych. gąsienicowa 55 kW, (1) spych. gąsienicowa 74 kW, (1) równiarka samojezdna 74 kW, (1) równiarka samojezdna 88 kW, (1) walec statyczny samojezdny.10 t, (1) walec wibracyjny samojezdny. 9t, (1) samochód dostawczy do 0.9t, (1) samochód skrzyniowy do 5.0t, (2) samochód samowyładowczy do 5.0t. 2.5. dysponują środkami własnymi lub dostępem do kredytu w wysokości 400 tys. zł. 2.6. ubezpieczają prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie objętym niniejszym postępowaniem, na kwotę co najmniej 400 tys. zł. 3. W przypadku wspólnego (Konsorcjum) ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 3.1. spełniają wymogi z pkt. 1 każdy oddzielnie, 3.2. spełniają pozostałe warunki łącznie. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom wykonania - nawierzchni drogi. 5. Zamawiający dokona oceny tych warunków na podstawie dokumentów przypisanych dla każdego z warunków. Szczegółowo dokumenty zostały opisane w dziale VI niniejszej SIWZ, 6. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta takiego wykonawcy zostanie odrzucona. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnianie w/w dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, a ponadto posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych-właścicieli, współwłaścicieli, oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych), 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) kopię dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy posiada uprawnienia do nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależnosci do OIIB, 7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją na tematach ich kwalifikacji i uprawnień - na formularzu zał. nr 5, 8) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót budowlanych z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania - na formularzu zał. nr 4, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie ( referencje lub protokóły odbioru robót lub opinie-dotyczące ww. robót, 9) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 400 tys. zł., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, objętej przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 400 tys. zł. 11) oświadczenie o spełnianiu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( wzór-załącznik nr 3), W przypadku składania oferty wspólnej: 12) oświadczenie o spełnianiu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla poszczególnych Wykonawców ubiegających się wspólnie, oraz dokumenty wymienione w pkt. 1-5 składa każdy Wykonawca oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem prze upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów , lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie)spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Sobibór 22-200 Włodawa Sobibór 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Sobibór 22-200 Włodawa Sobibór 103 pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.