To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 1881 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Gorzyce: Ochrona i zabezpieczenie krytej pływalni GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w zakresie ratownictwa wodneg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 343561-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach, krajowy numer identyfikacyjny
24073141000000, ul.
ul. Bogumińska
31,
44350
Gorzyce, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
609 042 223, faks
, e-mail
nautica@gorzyce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nautica-gorzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona i zabezpieczenie krytej pływalni GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w zakresie ratownictwa wodneg
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GOTSIR.271.01.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zabezpieczenie ratownicze pływalni GOTSiR NAUTICA w Gorzycach przy ul. Bogumińskiej 31 (44-350 Gorzyce) , na którą składają się: - basen pływacki - wymiary 25 m x 12,5 m, głębokość od 1 do 2 m, 6 torów, - basen rekreacyjny - wymiary 12,5 x 6 m, głębokość od 0,1 do 1,0 m, - zjeżdżalnia - długość 63 metry, różnica poziomów 5 metrów - JACUZZI - cztery okrągłe wanny spa, w tym dwie z solą z Kłodawy, każda przeznaczona dla 6 osób, - tunel wodny - bicze ścienne i denne, parasol, armatki, kaskada, - grota solna - kameralna grota dla czterech osób. - widownia dla 145 osób. Godziny otwarcia pływalni: - od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 22:00 - w soboty , niedziele i święta w godz. od 9:00 do 21:00 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ratowników pełniących dyżur w ilości zgodnej z przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108) jednak nie mniejsza niż trzech ratowników w godzinach popołudniowych (od godz. 14.00 do godz. 22.00) od poniedziałku do piątku oraz nie mniejsza niż trzech ratowników w godzinach otwarcia pływalni w soboty, niedziele i święta. 2.2.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby każdy z ratowników posiadał aktualne uprawnienia zawodowe (uprawnienia ratownika wodnego, ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy) i aktualne badania lekarskie oraz aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych uprawniające do wykonywania obowiązków ratownika wodnego na pływalniach. 2.3.Ratownicy pełniący dyżur zobowiązani są wykonywać obowiązki zgodnie z przepisami i zapisami niniejszej umowy a w szczególności zobowiązani są do: a) zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z pływalni, b) pełnienia dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałego obserwowania powierzchni wody oraz osób znajdujących się na terenie pływalni, reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy w sposób zgodny z zaleceniami, zasadami postępowania i zasadami etycznymi, c) sprawdzania przed przystąpieniem do pracy oraz na bieżąco, w trakcie trwania zmiany, stanu niecek, stanu technicznego urządzeń (w tym zjeżdżalni wodnej) i sprzętu zapewniającego bezpieczeństwo osób kąpiących się a w razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości informowania o nich niezwłocznie Zamawiającego, d) prowadzenia i dokumentowania bieżącej obserwacji wody oraz na początku pierwszej zmiany dokonywania pomiarów zawartości chloru wolnego, odczynu pH wody i temperatury wody, e) reagowania na bieżąco i niezwłocznie na wszelkie naruszenia regulaminu pływalni i zarządzeń kierownictwa, dotyczące w szczególności: - zachowań naruszających rygory sanitarno - epidemiologiczne (stany chorobowe, zmiany skórne, rany itp.); - zachowań zagrażających bezpieczeństwu klientów pływalni (bieganie, skoki do wody itp.); - spożywanie alkoholu i innych środków odurzających na terenie pływalni; - zachowań zagrażających uszkodzeniem lub zniszczeniem urządzeń i wyposażenia pływalni, f) uaktualniania danych dotyczących temperatury wody i powietrza na pływalni (w razie awarii automatycznego systemu pomiarowego), a w przypadku zauważonych nieprawidłowości w eksploatacji pływalni (brak wentylacji, zimna woda w natryskach, niewłaściwa temperatura powietrza i wody w nieckach itp.) zgłaszania ich niezwłocznie Zamawiającemu, g) oczyszczania powierzchni wody, dna obszaru wodnego z zanieczyszczeń i przedmiotów stanowiących zagrożenie dla klientów pływalni, a w przypadku zanieczyszczeń kałowych w porozumieniu z Zamawiającym zawieszania zajęć, h) prowadzenia na bieżąco dziennika pracy, rejestrowania wszystkich ważnych wydarzeń, a w szczególności faktów udzielania pomocy i podjętych akcji ratowniczych, g) utrzymywania w czystości i porządku stanowiska pracy i pomieszczeń socjalnych, h) podczas pełnienia swojego dyżuru kilkakrotnie w ciągu godziny obejść halę basenową, a swoją postawą stwarzać klientom pływalni poczucie pełnego bezpieczeństwa, i) zwracania szczególnej uwagi na klientów pływalni korzystających z urządzeń znajdujących się na hali basenowej (bicze wodne - masaże), w celu zapewnienia bezpiecznego i zgodnego z regulaminem ich wykorzystywania, j) dostosowywania wszystkich interwencji do zaistniałej sytuacji, k) odnoszenia się w sposób uprzejmy i grzeczny do klientów pływalni, a w przypadku braku reakcji na zwróconą uwagę, przekazania niezwłocznie sprawy Zamawiającemu, l) udzielania klientom wyczerpujących informacji dotyczących regulaminu oraz obsługi i działania urządzeń na terenie pływalni, ł) zapobiegania wszelkim szkodom materialnym wyrządzanym przez użytkowników pływalni; w sytuacji zaistnienia takich szkód, fakt ten musi być natychmiast zgłoszony Zamawiającemu, m) sterowania i nadzorowania pracy atrakcji wodnych (np. bicze wodne, jacuzzi, gejzer), n) udostępniania osobom korzystającym z pływalni sprzętu do nauki pływania i zabawek wodnych oraz nadzór nad poprawnością ich używania i oddawania, o) obsługi urządzeń zabawowych (np. kula wodna, tor przeszkód) zgodnie z harmonogramem Zamawiającego, p) wykonywania poleceń kierownika pływalni w zakresie przedmiotu umowy, r) kontroli stanu apteczek pierwszej pomocy oraz zgłaszania kierownikowi pływalni konieczności uzupełnienia jej w niezbędne środki s) na zakończenie pracy pływalni dokonania kontroli pomieszczeń znajdujących się na terenie hali basenowej (w tym dopilnowanie opuszczenia niecek basenowych), natrysków, szatni celem stwierdzenia czy wszyscy klienci opuścili te miejsca t) na zakończenie pracy pływalni wyłączenia sprzętu nagłaśniającego i części oświetlenia, u) kontroli nad powierzonym mieniem i zgłaszania kierownikowi pływalni wszelkich nieprawidłowości wynikających z powyższego. 2.4. Wykonawca i osoby przy pomocy, których wykonuje przedmiot umowy nie mogą wykonywać na obiekcie pływalni innych czynności niż wynikające z umowy z wyjątkiem działań uzgodnionych wcześniej z Zamawiającym. 2.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób przebywających na hali basenowej, organizując we właściwy sposób prace załogi ratowniczej. 2.6 Obowiązki Wykonawcy 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi zabezpieczenia ratowniczego w zakresie organizacji pracy ratowników wodnych zgodnie z postanowieniami umowy i jest odpowiedzialny za całokształt spraw związanych z pracą ratowników, respektowaniem i stosowaniem przez nich zapisów regulaminu krytej pływalni GORSiR Nautica w Gorzycach oraz postanowień umowy. 2) Osoby zatrudnione przez Wykonawcę do realizacji usług będących przedmiotem niniejszej umowy będą posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i P. Poż. Wykonawca oświadcza, że znany jest mu plan budynku, w tym hali basenowej oraz rozkład dróg pożarowych i ewakuacyjnych. 3) Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się do bieżącego wyposażania ratowników w jednolite stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za powierzony mu przez Zamawiającego sprzęt i wyposażenie. 5) Wykonawca będzie stosował się do wszelkich uwag i zaleceń Zamawiającego w kwestiach technicznych i organizacyjnych. 6) Wykonawca imiennie wyznacz na każdej zmianie kierownika zmiany nadzorującego wypełnianie przepisów owiązujących służby ratownicze na pływalni. 7) Wykonawca zobowiązuje się do udzielania pomocy w organizowaniu imprez sportowych i zawodów. 8) Wykonawca oraz ratownicy zobowiązani są do zachowania w tajemnicy, zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej rozwiązaniu lub wygaśnięciu, wszelkich informacji jakie uzyskali w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 9) Celem właściwego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i wdrożenia dokumentu obejmującego w szczególności zakres czynności ratowników, plan rotacji zespołu w czasie zmiany z określeniem miejsca i czasu pełnienia dyżuru, procedury obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru i inne konieczne opracowania. 10) Podczas pełnienia dyżuru ratownikowi zabrania się: a) zezwalania na przebywanie osób postronnych w pomieszczeniu ratowników lub na stanowisku ratownika, b) prowadzenia rozmów prywatnych z osobami przebywającymi na pływalni, jak również prywatnych rozmów przez telefon komórkowy, c) czytania książek, prasy, itp., d) oglądania i słuchania nośników informacji (laptop, notebook, smartphon, itp.) oraz noszenia słuchawek, e) podejmowania działalności gospodarczej i prywatnej, f) innych czynności utrudniających należyte wykonanie obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 11) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania zmiany osoby ratownika wodnego realizującego usługi w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia takiego żądania. 12) Wykonawca wyraża zgodę na poddawanie badaniu stanu trzeźwości ratowników przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, każdorazowo w przypadku podejrzenia, że ratownik znajduje się w stanie po spożyciu alkoholu/nietrzeźwości. Zamawiający po uzyskaniu zgody tego ratownika, przeprowadzi badanie stanu trzeźwości za pomocą alkomatu. W przypadku niewyrażenia zgody przez ratownika zamawiający odsunie/niedopuści ratownika od/do świadczenia usług będących przedmiotem umowy. 2.7. Klauzula społeczna 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie ratownictwa wodnego w trakcie realizacji zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) Obowiązek określony w ust. 1 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1. 13) W przypadku nieprzybycia ratownika lub przybycia w stanie uniemożliwiającym świadczenie usług Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie skierować innego pracownika do świadczenia usług informując o powyższym Zamawiającego. 14) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wgląd w prowadzone przez Wykonawcę dokumenty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
75252000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Planowany okres rozpoczęcia przedmiotu umowy 01.04.2017r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT239586.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 239 586,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dróg gminnych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID inwestycji drogowych
- Termomodernizacja wraz z przebudową, rozbudową oraz częściową zmianą sposobu użytkowania budynku Klubu Sportowego UNIA w Turzy Śląskiej
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.