eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawy części zamiennych do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Szczecin: Dostawy części zamiennych do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 188190 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141256 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy części zamiennych do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostarczane części muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. W przypadku uszkodzeń części powstałych w wyniku transportu do magazynu zamawiającego lub wad ukrytych, które powstały w trakcie produkcji, a ich ujawnienie przed wymianą było niemożliwe, wykonawca zapewni bezzwłoczną wymianę uszkodzonego egzemplarza na fabrycznie nowy. 2. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone przez siebie części zamienne, licząc od dnia jego dostawy do siedziby zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających części zamienne inne niż wyszczególnione w Załączniku do SIWZ nr 3, przy czym: a) świece mają posiadać odpowiednią ciepłotę dobraną do danego modelu silnika i mają charakteryzować się jakością równoważną jakości firmy NGK; b) elementy układu hamulcowego mają charakteryzować się najwyższą jakością ze względu na bezpieczeństwo policjantów pełniących służbę patrolową jaki i biorących udział w pościgach oraz konwojach. Jakość tych elementów ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo, ale także pośrednio na koszty związane z eksploatacją. Dlatego zamawiający wymaga by jakość (wytrzymałość, ścieralność oraz brak efektu piszczenia, nadmiernego zapylenia) elementów była równoważna do firmy TRW LUCAS. W przypadku gdy producent nie będzie miał któregoś z elementów w swojej ofercie, wtedy dopuszcza się warunkowo elementy innego producenta, a oferent dobierając element innego producenta zagwarantuje jego poprawne współdziałanie, by zachować jakość na najwyższym poziomie. c) inne części zamienne wymienione w Załączniku nr 3 do SIWZ mają się charakteryzować długą żywotnością, a ich jakość ma być równoważna do jakości wyrobów firm takich jak FEBI, TRW LUCAS, MONROE, VALEO, BOSCH, SKF, Contitech, GATES, KAYABA, NGK. d) wykonawca dostarczy części zamienne spełniające wszelkie wymagania techniczne zgodne z polskimi normami i przepisami UE. 4. Ogólne warunki realizacji zamówienia: 1) realizacja zamówienia przebiegać będzie na zasadzie sukcesywnych dostaw do magazynów zamawiającego znajdujących się: a) w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5, b) w Koszalinie przy ul. Szczecińskiej 21a 2) termin realizacji dostaw - 48 godzin od przyjęcia zlecenia, 3) forma zapłaty za zakupiony towar - przelewem na konto sprzedającego w ciągu 21 dni od dnia otrzymania faktury VAT za każdą dostarczoną partię towaru. 4) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać części do obiektów określonych w pkt. 1 oraz rozładować do miejsc wskazanych przez Zamawiającego - koszt tych czynności należy ująć w cenie jednostkowej oferowanych części. 5) Przedmiotowe dostawy będą zlecane przez Zamawiającego drogą faksową lub elektroniczną w zależności od potrzeb, do wysokości posiadanych środków finansowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER CARS S.A., ul. Powsińska 64, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243891,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 215703,05

  • Oferta z najniższą ceną: 174493,00 / Oferta z najwyższą ceną: 215703,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.