eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Konserwacja powłok malarskich wraz z odgrzybianiem w IX Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej, przy ul. Piotrkowskiej 277 w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Łódź: Konserwacja powłok malarskich wraz z odgrzybianiem w IX Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej, przy ul. Piotrkowskiej 277 w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 188188 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312027, 6312019, fax 042 6364177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja powłok malarskich wraz z odgrzybianiem w IX Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej, przy ul. Piotrkowskiej 277 w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z malowaniem emulsyjnym i olejnym stropów oraz ścian wyznaczonych pomieszczeń IX Domu Studenta, tj.: (a)5 magazynów w piwnicy z założeniem posadzki z płytek w dwóch magazynach wraz z pomalowaniem posadzek betonowych w pozostałych pomieszczeniach farbami poliwinylowymi, (b)1 pokoju sprzątaczek w piwnicy wraz z założeniem posadzki z płytek, (c)1 hydroforni wraz z wymianą izolacji wygłuszającej sufit i ścian z wełny mineralnej w ruszcie pokrytym pomalowanymi płytami pilśniowymi perforowanymi, pomalowanie posadzki betonowej farbami poliwinylowymi, (d)1 pomieszczenia wodo i gazomierza w piwnicy wraz z pomalowaniem posadzki farbami poliwinylowymi, (e)1 korytarza piwnicy z pomalowaniem posadzki farbami poliwinylowymi oraz stolarki drzwiowej, (f)naprawa stopni obłożonych masą lastriko w 17 miejscach w poziomie piwnicy i parteru, (g)korytarz parteru w części południowej i północnej, w części południowej wymiana posadzki na płytki i gres, (h)1 pomieszczenia portierni wraz z wymianą posadzki na płytki gres, (i)1 komplet pomieszczeń administracji wraz z sanitariatem, (j)42 łazienki z odgrzybianiem i zabezpieczeniem tynków preparatem typu WODER S ATLAS lub równoważnym o podobnych parametrach, w tym 11 łazienek na I piętrze nalezy wykonać w pierwszej kolejności. Przed malowaniem tynków wewnętrznych w pomieszczeniach mokrych należy je zabezpieczyć preparatem uszczelniającym typu WODER S ATLAS lub równoważnym o podobnych parametrach. W pomieszczeniach mokrych ze śladami zagrzybienia tynków należy je oczyścić zdrapując farbę, następnie pokryć preparatem pleśniobójczymi oraz pomalować farbami emulsyjnymi (ewentualnie z dodatkiem preparatu pleśniobójczego). Ponadto malowaniu olejnemu podlega wyznaczona przez kosztorys i Kierownika obiektu stolarka drzwiowa, grzejniki radiatorowe i rury w malowanych pomieszczeniach. Dodatkowo w niektórych pomieszczeniach wymianie podlega istniejąca posadzka na płytki terakotowe lub na wykładzinę z tworzyw sztucznych typu tarkett lub równoważną o podobnych parametrach wraz z naprawą i wyrównaniem podłoża.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, udokumentowane w ciągu ostatnich pięciu lat (2004/2008) wykonaniem minimum jednej roboty budowlanej zbliżonej zakresem i wartością przedmiotu zamówienia w zakresie konserwacji powłok malarskich o wartości minimum 50.000,00 zł. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Udzielą minimum jednorocznej gwarancji na przedmiot zamówienia co do jego jakości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004/2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik na 4). 4.Informacji dotyczącej pracownika Wykonawcy (imię i nazwisko) proponowanego na kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej należy dołączyć do oferty). 5.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 7.Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 8.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych imię i nazwisko pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 9.Wykonany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy. 10.Zaakceptowana przez Wykonawcę umowa (załącznik nr 5).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Długość okresy gwarancyjnego - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Dyrektora Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej: 90-924 Łódź, al. Politechniki 3a (I pietro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej: 90-924 Łódź, al. Politechniki 3a (I pietro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.10.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.