Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Łódź: Wycenya nieruchomości gruntowych położonych na terenie woj. łódzkiego i woj. mazowieckiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, o ogólnej liczbie 148 sztuk działek z ewentualnymi naniesieniami (składnik roślinny i budowlany). Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części A i B.
Numer ogłoszenia: 188132 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi, ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 636 53 26, fax 042 632 9133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Nieruchomości Rolnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycenya nieruchomości gruntowych położonych na terenie woj. łódzkiego i woj. mazowieckiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, o ogólnej liczbie 148 sztuk działek z ewentualnymi naniesieniami (składnik roślinny i budowlany). Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części A i B..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości gruntowych położonych na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, o ogólnej liczbie sztuk 148 działek z ewentualnymi naniesieniami (składnik roślinny i budowlany). Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części A i B. Położone na terenie: Część A powiat sierpecki i płocki - 79 działek Część B powiat pajęczański i wieluński i piotrkowski - 69 działek
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych, niż mieszkalne Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia - mają zarejestrowane w swej działalności gospodarczej wykonywanie usług związanych z wycenami majątkowymi i szacowaniem nieruchomości (art.174 ust.6 i 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21.08.1997r. Dz.U. z 2004 r. nr 261 poz. 2603 z póz..zm. b) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i rzeczoznawcami majątkowymi zdolnymi do wykonania zamówienia w rozumieniu art. 175 ust. 4 ustawy wymienionej w pkt. 1 a) SIWZ. Należy wykazać się wykonaniem usług tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w ilości co najmniej 50 operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości rolnych wraz z naniesieniami. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności zgodnej z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA FINANSÓW z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A : Dokumenty wymagane: 1. Załącznik nr 1 do formularza ofertowego- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2003 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego 3. Załącznik nr 3 do formularza ofertowego.- Doświadczenie zawodowe wykaz wykonanych usług tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest, krótszy - w tym okresie) w ilości co najmniej 50 operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości rolnych wraz z naniesieniami. 4. Załącznik nr 4 do formularza ofertowego zgodnie ze wzorem zawierający m.in. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP, Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust.1 w szczególności, że firma nie zalega z uiszczaniem, żadnych podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art..24 ust.1 pkt 3), 5. Załącznik nr 5 do formularza ofertowego - pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę i potwierdzających dokumenty za zgodność z oryginałem, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29 91-420 Łódź, pok. 316.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29 91-420 Łódź, pok. 316.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych położonych na terenie woj. łódzkiego i woj. mazowieckiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa z ewentualnymi naniesieniami (składnik roślinny i budowlany)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości gruntowych położonych na terenie woj. łódzkiego i woj. mazowieckiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa ,z ewentualnymi naniesieniami (składnik roślinny i budowlany) w ilości 79 działek położonych na terenie powiatu sierpeckiego i płockiego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych położonych na terenie woj. łódzkiego i woj. mazowieckiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa z ewentualnymi naniesieniami (składnik roślinny i budowlany)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości gruntowych położonych na terenie woj. łódzkiego i woj. mazowieckiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa z ewentualnymi naniesieniami (składnik roślinny i budowlany) w ilości 69 działek położonych na terenie powiatu pajęczańskiego, wieluńskiego i piotrkowskiego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administracja i utrzymanie cmentarzy
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.