eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywna dostawa mebli biurowych i gabinetowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Olsztyn: Sukcesywna dostawa mebli biurowych i gabinetowych.
Numer ogłoszenia: 188120 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 93546 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, ul. Emilii Plater, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, fax 089 5219109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mebli biurowych i gabinetowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, łącznie z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń siedziby Zamawiającego, mebli biurowych i gabinetowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego. 1) Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na dwa zakresy: Zakres I - meble biurowe, Zakres II - meble gabinetowe. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowania, nie uszkodzone. 2) Podanie przez Zamawiającego nazw lub znaków towarowych artykułów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 1A i 1B do SIWZ, ma na celu określenie ich cech technicznych i jakościowych. Powyższe nie stanowi utrudnienia uczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych tj. zawierających odpowiedniki, o parametrach nie niższych pod względem jakości i parametrów technicznych niż produkty wskazane przez Zamawiającego. 3) Wykonawca, który powołuję się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Oferowane meble muszą być wykonane zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, dotyczącymi mebli biurowych, oraz muszą posiadać klasę higieny E1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 308793 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakres - I - meble biurowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. W. POLVIS, ul. Gersona 40/8, 85-305 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 173294.00
  • Oferta z najniższą ceną: 173294.00 / oferta z najwyższą ceną: 338630.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakres - II - meble gabinetowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABEA, ul. Promienista 34, 10-708 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 135499.00
  • Oferta z najniższą ceną: 135499.00 / oferta z najwyższą ceną: 180073.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.