Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Gostynin: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostynińskiego
Numer ogłoszenia: 188095 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyniński , ul. Dmowskiego 13, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2357981, faks 024 2357985.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostynińskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego (CPV 09135100-5 w ilości 175 000 litrów dla następujących jednostek organizacyjnych Powiatu Gostynińskiego: - Powiatowy Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Gostyninie, ul. Ozdowskiego 1a (placówka przy ul. Targowej 34 w Gostyninie) - 24.000 litrów, - Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Gostyninie, ul. Kowalska 5 - 7000 litrów, - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Gostyninie, ul. Krośniewicka 2 - 22.000 litrów, - Powiatowy Dom Pomocy Społecznej w Czarnowie obejmujący DPS w Czarnowie, DPS w RogoSewku i DPS w Sannikach - 57.000 litrów, - Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie, ul. Płocka 66/68 - 15.000 litrów, - Zespół Szkół Specjalnych w Mocarzewie - 50.000 litrów. Olej opałowy lekki musi spełniać warunki normy PN-C-96024:2001 dla L1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przystępujący do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. , z późn. zm.) i warunki dodatkowe zgodnie z art.26 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń stosując formułę spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1, a) oświadczenie o spełnianiu warunków ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, Se wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) świadectwo autoryzacji wydane przez producenta oleju opałowego na rok 2009 Ofertę należy złożyć w oryginale a pozostałe dokumenty w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gostynin.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej w Czarnowie 09-541 Pacyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gostyninie, ul. Dmowskiego 13; 09-500 Gostynin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół podstawowych przez Gminę Gostynin
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jastrzębia, Belno, Pomarzanki i Osiny
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego grzewczego dodwóch kotłowni znajdujących się na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie
- Dostawa oleju opałowego - Kochcice
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.