eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i wyposażenia budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piotrkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-24

Chmielnik: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i wyposażenia budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piotrkowicach
Numer ogłoszenia: 188095 - 2016; data zamieszczenia: 24.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139059 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i wyposażenia budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piotrkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie dokumentacji technicznej budowy i wyposażenia budynku wraz z zagospodarowaniem terenu Zespołu Placówek Oświatowych w Piotrkowicach na działkach nr 395-6 i 395-7, uzyskanie w imieniu Gminy Chmielnik prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i świadczenie usługi nadzoru autorskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje również prace przedprojektowe związane z uzyskaniem zapewnień dostawy mediów, warunków technicznych dla mediów oraz ewentualnej przebudowy zjazdu z drogi publicznej oraz uzyskanie wszelkich innych niezbędnych decyzji do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Adres planowanej inwestycji: działki nr ewidencyjny - 395-6 i 395-7 oraz 466 ( droga ul. Kielecka) w Piotrkowicach, Gmina Chmielnik. Układ funkcjonalny budynku: szkoła podstawowa, przedszkole z oddziałem O , gimnazjum, hala sportowa z możliwością dzielenia i jednoczesnego współużytkowania przez różne bloki edukacyjne, boisko wielofunkcyjne, bieżnia, plac zabaw oraz blok wspólny: biblioteka, stołówka z kuchnią, pokój nauczycielski, gabinety medycyny szkolnej oraz inne. Szczegółowe rozwiązania zawiera Koncepcja programowo-przestrzenna budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piotrkowicach opracowana przez mgr inż. arch. Janusza Wica oraz mgr. inż. arch. Łukasza Wica (Załącznik nr 9 do SIWZ).Zakres dokumentacji obejmuje w szczególności:1)Opracowanie mapy do celów projektowych.2)Przygotowanie materiałów i złożenie wniosku o wydanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. 3)Projekt budowlano-wykonawczy, w tym m.in.: - Projekt architektoniczny.- Projekt konstrukcyjny. - Projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem wielofunkcyjnego boiska sportowego, bieżni, placu zabaw, oświetlenia zewnętrznego oraz miejsc integracji z otaczającą przyrodą. - Projekt aranżacji/wystroju wnętrz i wyposażenia ruchomego wszystkich pomieszczeń uwzględniający dedykowane im funkcje.- Projekt instalacji wewnętrznej wod.-kan., c.o. i ciepłej wody. - Projekt instalacji wentylacji i klimatyzacji.- Projekt instalacji uziemień i ochrony przeciwporażeniowej. - Projekt instalacji wewnętrznej elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtykowych, gniazd wtykowych do odbiorników komputerowych, instalacji siłowej.- Projekt instalacji odgromowej oraz ochrony przeciwprzepięciowej.- Projekt instalacji telefonicznej.- Projekt sieci komputerowej. - Projekt instalacji sygnalizacji włamania i napadu SWN wraz z instalacją kontroli dostępu KD.- Projekt instalacji telewizji przemysłowej TVP ( monitoring wewnętrzny i zewnętrzny) - Projekt instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego SAP. - Projekt instalacji oddymiania OP - Przyłącze kanalizacji sanitarnej i przyłącze wodociągowe do istniejących sieci. - Projekt kablowych przyłączy elektrycznych oraz zewnętrznego oświetlenia terenu.- Projekt instrukcji przeciwpożarowej i oznakowania bezpieczeństwa pożarowego. - Projekt technologiczny kuchni. - Inne wymagane prawem opracowania jak projekty dotyczące dokumentacji niezbędnej do uzyskania ewentualnych zgód na odstępstwo od przepisów budowlanych, rozwiązania kolizji uzbrojenia podziemnego, organizacji ruchu na czas budowy i docelowej stanowiące o kompleksowej dokumentacji itp. 4)Dokumentację geotechniczną podłoża gruntowego.5)Zezwolenie na wycinkę drzew i krzewów w obrębie opracowania.6)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.7)Wizualizację 3D projektowanego budynku. 8)Kosztorysy inwestorskie do projektów wymienionych w pkt. 2.5 9)Przedmiary robót do projektów wymienionych w pkt. 2.5.10) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.11)Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia - niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego ( wersja papierowa 3 egz. + wersja elektroniczna) 12)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wystąpienia i uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków technicznych i wymagań niezbędnych do opracowania dokumentacji tj. w szczególności warunków technicznych przyłączenia budynków do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, odprowadzenie wód opadowych i roztopowych, wymagania dotyczące sieci teletechnicznej, warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznych itp. 13)Zaprojektowany budynek oraz jego otoczenie musi być budynkiem bez barier architektonicznych i w pełni przystosowany i dostępny dla osób niepełnosprawnych ( np. pochylnie, winda).14)Dojazd do projektowanego budynku będzie odbywał się od ul. Kieleckiej zgodnie z załączoną koncepcją programowo-przestrzenną. Należy zapewnić możliwość wjazdu służb ratunkowych.15)Zamawiający zwraca uwagę na konieczność przebudowy linii energetycznej 15 kW przebiegającej przez obszar opracowania. Zamawiający zastrzega sobie : -możliwość przeprowadzania ostatecznych zmian co do zakresu programu użytkowego budynku i podjęcia ostatecznych decyzji w tym zakresie oraz; -możliwość ewentualnego wprowadzania zmian programowych i architektonicznych do przestawionych rozwiązań przed ostatecznym opracowaniem projektu budowlanego w szczególności w przypadku wprowadzenia zmian w systemie oświaty. Dyspozycje do sporządzenia oferty i wykonania usług: 1.Dokumentację techniczną należy opracować w formie papierowej w 5 egzemplarzach, a specyfikacje techniczne, BIOZ w 2 egz. w formie dokumentu papierowego. Ponadto dokumentację techniczną i specyfikacje należy opracować w formie elektronicznej z wykorzystaniem oprogramowania Microsoft Word i PDF). 2.Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy opracować również w programie Norma w formacie ATHENA-SOFT ( *.ath oraz w PDF) w 1 egzemplarzu w wersji papierowej i 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD. 3.Przedmiot zamówienia powinien obejmować pełen zakres usług wymieniony w ust. 2.3 oraz uwagi Zamawiającego wprowadzane w trakcie opracowywania dokumentacji. 4.Wykonawca w opracowanej dokumentacji powinien opisać przedmiot zamówienia (np. w zakresie proponowanych urządzeń, rozwiązań technicznych, materiałowych) przy pomocy zrozumiałych określeń, parametrów technicznych a wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia jest dopuszczalne w przypadku braku możliwości dostatecznie dokładnych określeń i wskazaniu takiemu musi towarzyszyć wyraz lub równoważne.5.Dokumentację techniczną należy przygotować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności dla: a) projektów budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) - 5 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersja elektroniczna b) projektów wykonawczych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) - 5 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersja elektroniczna wykonana w programach MS Word lub Excel lub Acrobat Reader.Dokumentacja projektowa w swojej treści nie może naruszać art.7 ust.1, art.29 ust.1-3 i art.30 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie można określać technologii robót materiałów, maszyn, urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji projektowej znak towarowy, patent z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych, jeżeli taki obowiązek wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku przy takim wskazaniu powinien widnieć dopisek, że dopuszcza się rozwiązania równoważne. Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn, urządzeń i wyposażenia. c) przedmiarów robót - zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) - należy wykonać osobno dla każdej branży, po 1 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w programie kosztorysowym Norma format *ath i w formacie * pdf.d) kosztorysów inwestorskich - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 Nr 130, poz. 1389) - osobno dla każdej branży, po 1 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w programie kosztorysowym Norma format *ath i w formacie * pdf. e) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) - 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej ( w programie MS Word i * pdf) f) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126) - 2 egz. w wersji papierowej; g) zarchiwizowane na płytach CD lub DVD kompletne opracowania, o których mowa wyżej w formacie * pdf służące do opisu przedmiotu zamówienia jako materiały przetargowe, w zakresie zgodnym ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia muszą być tożsame z wersją pisemną. h) złożenie w imieniu Zamawiającego we właściwym organie administracji publicznej wniosków o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. i) Wykonawca wraz z dokumentacją składa wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, ofertą, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Przedmiotowe oświadczenie stanowi integralną część przedmiotu odbioru.6.W ramach ustalonego wynagrodzenia Wykonawca łącznie z przekazaną dokumentacją przekazuje na rzecz Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do opracowania bez dodatkowego wynagrodzenia 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również sprawowanie nadzoru autorskiego bez dodatkowego wynagrodzenia w czasie realizacji inwestycji, który obejmuje w szczególności: - pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach wymaganych w zamówieniu; - na wezwanie Zamawiającego uczestnictwo w naradach roboczych, - wykonywanie rysunków zamiennych i uzupełniających, - sprawdzanie i opiniowanie wszelkich projektów warsztatowych, montażowych, technologicznych niezbędnych dla realizacji zamówienia przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, - stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem; - wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych oraz w terminie dostosowanym do potrzeb budowy; - uzgadnianie z Zamawiającym, Inspektorem Nadzoru i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych. 8.Wykonawca udziela na przekazaną dokumentację projektową gwarancji na okres od dnia przekazania kompletnej dokumentacji do dnia zakończenia procesu realizacyjnego tj. zakończenia budowy projektowanego budynku. 9.Wykonawca niezależnie od gwarancji ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne dokumentacji projektowo-kosztorysowej objętej umową. Termin rękojmi za te wady kończy swój bieg wraz z upływem odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawcy robót realizowanych na podstawie prac projektowych, których dotyczy niniejsza umowa jednak nie dłużej niż 5 lat licząc od daty zakończenia budowy projektowanego budynku. 10.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskiwania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozwolenia na budowę do opracowywanej dokumentacji w imieniu Zamawiającego. 11.Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie (teren przeznaczony na budowę nowego budynku) w celu zapoznania się z warunkami realizacji usług. UWAGA! Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi pomocniczo Koncepcja programowo-przestrzenna budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piotrkowicach opracowana przez mgr inż. arch. Janusza Wica oraz mgr. inż. arch. Łukasza Wica (załącznik nr 9 do SIWZ). 12. Zamawiający udzieli Wykonawcy upoważnienia do reprezentowania Zamawiającego przed wszystkimi instytucjami opiniującymi, uzgadniającymi oraz wydającymi decyzje w związku z realizacją umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 13. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: a) pozyska mapy do celów projektowych, b) zabezpieczy obsługę geodezyjną, c) wykona wszystkie pomiary, badania, obliczenia i ekspertyzy potrzebne do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowych, d) uzyska wszystkie warunki, opinie, decyzje i uzgodnienia niezbędne do prawidłowego wykonania opracowań oraz wymagane do uzyskania decyzji administracyjnej będącej pozwoleniem na budowę; e) Zamawiający wstępnie informuje, iż zamierza się ubiegać m.in. o dofinansowanie na realizację przedsięwzięcia objętego przedmiotem zamówienia ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020. Dodatkowe wymagania:Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem w celu sprawdzenia faktycznych warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie planowane jest do dofinansowania z programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane EKOBUD s.c. Ewa i Remigiusz Owczarek, Dmosin Drugi Nr 89B, 95-061 Dmosin, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 729748,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 151290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 499749,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.