Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Toruń: dostawa materiałów do wykonywania bieżących robót remontowo-budowlanych oraz konserwacyjnych (materiały malarskie i murarskie, materiały elektryczne)
Numer ogłoszenia: 18808 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny , ul. Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6582560, faks 056 6225443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.hosp.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów do wykonywania bieżących robót remontowo-budowlanych oraz konserwacyjnych (materiały malarskie i murarskie, materiały elektryczne).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do wykonywania bieżących robót remontowo-budowlanych oraz konserwacyjno-awaryjnych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego w Toruniu w okresie 24 miesięcy od podpisania umowy. Wielkość i rodzaje materiałów będących przedmiotem zamówienia w poszczególnych zadaniach określają szczegółowo Załączniki Nr 2/1 - Nr 2/2 do SIWZ. Dopuszcza sie możliwość składania ofert częściowych z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - materiały malarskie i murarskie Zadanie Nr 2 - materiały instalacyjne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, 2/ wypełniona specyfikacja cenowa - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2/1 - 2/2 do SIWZ, 3/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 4/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres stałości cen jednostkowych - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakazny.hosp.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny
87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny 87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a (sekretariat szpitala).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji.
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa leku Eltrombopagum
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TOWAROWO-OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OBIEKTÓW MUZEALNYCH I 7 OSÓB
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- Dostawa mat. bud. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, część 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa materiałów elektrycznych i akcesoriów
- D/27/2024 Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych, elektrycznych, ogólnobudowlanych oraz stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.