Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-05
Kluczbork: Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla części obszaru gminy Kluczbork, obejmującego obręby ewidencyjne:
Bogacica, Stare Czaple, Czaple Wolne, Ligota Dolna
w systemie zintegrowanym Geo-Info 6 Integra, Mapa
Numer ogłoszenia: 188080 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kluczborku , ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4185218, faks 077 4186520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkluczborski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla części obszaru gminy Kluczbork, obejmującego obręby ewidencyjne: Bogacica, Stare Czaple, Czaple Wolne, Ligota Dolna w systemie zintegrowanym Geo-Info 6 Integra, Mapa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: - porównanie mapy zasadniczej z terenem w zakresie budynków i konturów użytków gruntowych w obszarze terenów zabudowanych, pomiar brakujących budynków i zweryfikowanego przebiegu konturów użytków gruntowych dot. gruntów rolnych zabudowanych i gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, - założenie ewidencji budynków i lokali dla około 2092 budynków i około 54 lokali razem 2146 budynków i lokali w prowadzonym obecnie zintegrowanym systemie Geo-Info 6 Integra i Geo-Info 6 Mapa, - uzupełnienie istniejącej ewidencji gruntów (części opisowej i kartograficznej) o dane zgodnie z wymogami rozporządzenia z 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków: numery i granice rejonów statystycznych, numery rejestru zabytków, numery dróg publicznych, numer PESEL (gdy brak w danych ewidencyjnych), numer REGON, aktualnego adresu podmiotów ewidencyjnych, informacja czy osoba prawna lub fizyczna jest cudzoziemcem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - Projekt modernizacji ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla obszaru gminy Kluczbork, uzgodniony z Opolskim Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych ). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form: -pieniądzu, (tylko przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez Zamawiającego), -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z Nr. 109, poz. 1158 z późn. zm.). najpóźniej w terminie do 13.06.2012 r. godz. 10:30 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi być wniesiona przelewem na konto w banku: BS Wołczyn O/Kluczbork nr 07 8876 0009 0036 4161 2000 0004. Zamawiający uzna, że wadium wniesione przelewem zostało wniesione w terminie, jeżeli przed upływem wyżej określonego terminu nastąpiło uznanie wyżej wskazanego rachunku bankowego o kwotę wadium. Do oferty należy dołączyć pokwitowanie wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w lit. b, c, d i e właściwy dokument wadialny tj. poręczenie, gwarancja należy załączyć do oferty. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1 lub pełnomocnictw i nie udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca udowodni, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie nr 1 i 2 (art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) tzn. przedstawią wraz z ofertą wykaz osób (według wzoru Zamawiającego), którymi dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. Osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia winny legitymować się świadectwem ukończenia szkolenia w zakresie obsługi Geo-Info;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pisemny wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - prac geodezyjnych - zawierający co najmniej 2 obiekty wraz z referencjami (co najmniej 2) o przedmiocie i stopniu złożoności porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem nazwy obiektu, wielkości obiektu, nazwy ODGiK, do którego prace te zostały przekazane, terminy wykonania prac.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zawierający co najmniej 1 umowę licencyjną stwierdzającą posiadanie oprogramowania Geo-Info - co najmniej 1 kserokopia umowy licencyjnej (1 stanowisko).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca udowodni, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie nr 1 i 2 (art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) tzn. przedstawią wraz z ofertą wykaz osób (według wzoru Zamawiającego), którymi dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. Osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia winny legitymować się świadectwem ukończenia szkolenia w zakresie obsługi Geo-Info;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.); b) dopuszczalna jest zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia o kwalifikacjach określonych przez Zamawiającego w SIWZ; c) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT o różnicę pomiędzy stawka obowiązującą w chwili podpisania umowy a stawka po zmianie. 2. Dokonanie zmiany umowy w powyższym zakresie wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkluczborski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2012 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork pok. nr 211 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2024 roku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole nr 5 w Kluczborku
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- "Dostępna przestrzeń publiczna" w Publicznym Przedszkolu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji budowlano - kosztorysowej na podstawie wytycznych p.poż oraz poprawy funkcjonalności z doposażeniem siedziby Chełmińskiego Domu Kultury przy ul. Dworcowej 40A w Chełmnie
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji dla zadania "Wykonanie projektu wraz z termomodernizacją i przebudową DS. nr 1 Zabrze - Rokitnica".
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obejmująca obręb ewidencyjny 0019 Słopsk, jednostka ewidencyjna 143506_2 Zabrodzie.
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych, Gminy Korzenna z podziałem na części.
- Opracowanie koncepcji głębokiej termomodernizacji dla 7 budynków pilotażowych
- SVA/U/4620-56/2024: Opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych obejmujących swym zakresem fragment kompleksu wojskowego w miejscowości Toruń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.