eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › ZAKUP, DOSTAWA, USTAWIENIE I MONTAŻ ELEMENTÓW ZWIĄZANYCH Z WYPOSAŻENIEM SPORTOWYM I SZKOLNYM BUDOWANEGO KOMPLEKSU SPORTOWO-EDUKACYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W POBIEDZISKACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Pobiedziska: ZAKUP, DOSTAWA, USTAWIENIE I MONTAŻ ELEMENTÓW ZWIĄZANYCH Z WYPOSAŻENIEM SPORTOWYM I SZKOLNYM BUDOWANEGO KOMPLEKSU SPORTOWO-EDUKACYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W POBIEDZISKACH
Numer ogłoszenia: 188079 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140020 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWA, USTAWIENIE I MONTAŻ ELEMENTÓW ZWIĄZANYCH Z WYPOSAŻENIEM SPORTOWYM I SZKOLNYM BUDOWANEGO KOMPLEKSU SPORTOWO-EDUKACYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W POBIEDZISKACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE I: zakup, dostawa, ustawienie i montaż elementów związanych z wyposażeniem sportowym budowanego kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach; ZADANIE II: zakup, dostawa, ustawienie i montaż elementów związanych z wyposażeniem szkolnym budowanego kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach. 2. W zakres przedmiotu zamówienia - zadanie I - wchodzi również trwałe oznakowanie elementów wyposażenia wskazanych w załączniku nr I do SWIZ w kolumnie dofinansowanie unijne zakup kwalifikowany, zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji zgodnie z załącznikiem II do SWIZ. Przed wykonaniem oznakowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności stosowanych znaków oraz rozmiarów plakietek informacyjnych. 3. W zakres zamówienia wchodzi wyposażenie kompleksu sportowo-edukacyjnego w następujące elementy: ZADANIE I: 5 profesjonalnych tablic do koszykówki z obręczą; 5 mechanizmów regulacji wysokości tablic do koszykówki; 2 konstrukcje przejezdne do koszykówki z wysięgiem do 150 cm wraz z całym osprzętem; 2 profesjonalne bramki do piłki ręcznej aluminiowe wraz z elementami montażowymi; 3 komplety osprzętu do siatkówki halowej (słupki, osłony słupków, elementy montażowe); 1 stanowisko sędziowskie do siatkówki; 6 kompletów osprzętu do siatkówki na boiska zewnętrzna (słupki, osłony słupków, elementy montażowe); 1 komplet osprzętu do tenisa na hali (słupki, osłony słupków, elementy montażowe); 3 komplety osprzętu do gry w badmintona w hali (słupki, osłony słupków, elementy montażowe); 2 bramki do piłki nożnej; 1 komplet drążek gimnastyczny uniwersalny z elementami montażowymi; 16 sztuk drabinek gimnastycznych podwójnych; 8 ławeczek gimnastycznych; 1 odskocznia gimnastyczna; 24 materace gimnastyczne; 1 skrzynia gimnastyczna 5 częściowa z wózkiem; 1 kozioł gimnastyczny; 1 komplet do skoku wzwyż (stojak, poprzeczka, materac gimnastyczny zeskokowy, kołderka do materaca, bieżnia antypoślizgowa); 1 ławeczka rehabilitacyjna z gniazdem; 1 ławeczka korekcyjno lecznicza z regulacją wysokości; 2 komplety: podpórek pod kolana, poduszka na ławkę, uchwyt na ręce, nakładka (jeż) - do ławki rehabilitacyjnej; 10 kompletów przyrządów do leczenia płaskostopia; 1 przyrząd do ćwiczenia koordynacji ruchowej; 1 urządzenie rehabilitacyjno siłowe; 5 stołów do tenisa stołowego na kółkach; 144 mat tatami do judo; 1 tablica świetlna wyników sportowych; 200 siedzisk widowni ze sklejki bukowej. Poszczególne elementy wyposażenia wskazane w załączniku nr I do SWIZ w kolumnie dofinansowanie unijne zakup kwalifikowany należy trwale oznakować, zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji zgodnie z załącznikiem II do SWIZ. Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji i 12 miesięcy rękojmi na wykonany przedmiot umowy, licząc od dnia odbioru i przekazania w użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik I do SWIZ. ZADANIE II: 175 krzeseł wyściełanych (do sztaplowania); 56 siedzisk modułów do sal wykładowych; 138 krzeseł z siedziskami i oparciami ze sklejki bukowej (do sztaplowania); 15 krzeseł wyściełanych tkaniną (biurowe na kółkach); 15 stołów; 6 stolików; 1 komplet kozetki lekarskiej z parawanem medycznym; 1 szafka lekarska przeszklona, zamykana na kluczyk; 2 komplety laminowanych blatów kuchennych; 1 kontuar sklepiku szkolnego; 8 zasłon prysznicowych z drążkami; 16 ławek szatniowych z wieszakami; 20 szafek ubraniowych metalowych z ławeczkami, zamykane na kluczyk (4-drzwiowe); 1 wykładzina antypoślizgowa i amortyzująca; 8 regałów magazynowych; 6 taboretów; 1 stół do masażu; 1 stolik lekarski nam kółkach; 1 parawan; 5 szafek biurowych niskich; 46 regałów bibliotecznych; 8 szaf aktowych i ubraniowych zamykanych na klucz; 18 biurek pod komputery; 1 regał na katalogi; 3 stoliki pod drukarki; 3 biurka personelu; 2 komplety zaciemnienia sali (okna i drzwi); okładzina akustyczna (sklejka); okładzina akustyczna (korek). Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji i 12 miesięcy rękojmi na wykonany przedmiot umowy, licząc od dnia odbioru i przekazania w użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik I do SWIZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 37.44.29.00 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny 39.11.32.00 - Taborety 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.11.10.00 - Siedziska 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 37.41.50.00 - Sprzęt lekkoatletyczny 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 37.45.17.00 - Piłki do piłki nożnej 37.45.19.20 - Zestawy szkolne do piłki ręcznej 37.45.22.10 - Kompletne systemy do gry w koszykówkę 37.45.21.00 - Badminton 37.45.19.00 - Piłka ręczna 39.12.10.00 - Biurka i stoły .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nazwa projektu: Budowa kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach. Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013 Priorytet. Infrastruktura dla kapitału ludzkiego Działanie. Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I: zakup, dostawa, ustawienie i montaż elementów związanych z wyposażeniem sportowym budowanego kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PESMENPOL Firma Produkcyjno-Handlowa, Trzemeśnia 53, 32-425 Trzemeśnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266319,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167201,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167201,00 / Oferta z najwyższą ceną: 647735,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II: zakup, dostawa, ustawienie i montaż elementów związanych z wyposażeniem szkolnym budowanego kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński, os. Kosmonautów 1/17, 61-621 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 256345,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 256345,18

  • Oferta z najniższą ceną: 256345,18 / Oferta z najwyższą ceną: 256345,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.