eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie 01.02.2017 r. - 31.12.2018 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-02

Ogłoszenie nr 18806 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.

Łowicz: Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie 01.02.2017 r. - 31.12.2018 r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 374594-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu, krajowy numer identyfikacyjny 52563600000, ul. Stary Rynek  1, 99400   Łowicz, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 468 309 151, faks 468 309 160, e-mail kosiorekp@um.lowicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lowicz.eu/pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie 01.02.2017 r. - 31.12.2018 r

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni miejskiej o łącznej powierzchni 25,02 ha, 2) Zbieranie śmieci oraz czterokrotne koszenie trawy na terenach zieleni miejskiej o powierzchni 14,02 ha, 3) Pielęgnację pasów drogowych o łącznej powierzchni 3,403 ha, 4) Obsadzenie i utrzymanie 86 szt. betonowych donic kwiatowych na terenie miasta Łowicza, 5) Pielęgnacja donic o powierzchni 56 m2 zlokalizowanych przy ul. Starzyńskiego, 6) Systematyczne koszenie i pielęgnacja grobów żołnierskich, 7) Pielęgnację żywopłotów o długości 1110 mb, 8) Oczyszczanie rowu przebiegającego przez teren pomiędzy ulicami Łyszkowicką, Motylińskiego i Chmielińskiej, 9) Przygotowanie podłoża i obsadzanie donic oraz rabat kwiatowych o pow. 1568,8 m2 10) Zaprojektowanie, wykonanie i pielęgnacja rabat kwiatowych w kształcie okręgu: a/ na terenie zielonym przy skrzyżowaniu ul. Mostowej i ul. Blich. (średnica 6 m) b/ na rondzie Księstwa Łowickiego (średnica 15 m) c/ na Rondzie Niepodległości (powierzchnia ok. 380 m2 , do nasadzenia należy przyjąć róże rabatowe w kolorze białym i czerwonym) 11) Wykonanie rabat kwiatowych w parku im. Adama Mickiewicza, 12) Obsadzenie kwiatami (pelargonie) 20 szt. metalowych kwietników wiszących na latarniach oraz ich pielęgnacja, 13) Obsadzenie metalowych wież kwiatowych o wys. 186 cm sadzonkami kwiatowymi (pelargonie czerwone i różowe w ilości 1200 szt.), 14) Wykonanie corocznej aeracji i wertykulacji trawników na terenie Parku Błonie, 15) Posadzenie i opalikowanie do 100 szt. drzew, 16) Uprzątnięcie liści w okresie jesiennym ze wszystkich obszarów objętych umową, 17) Bieżące utrzymanie w należytej czystości ciągów komunikacyjnych wszelkich zieleńców i parków na terenie Gminy Miasta Łowicza, uprzątanie śmieci i opróżnianie koszy na śmieci w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak niż 4 razy w tygodniu (ilość koszy ulicznych objętych zamówieniem wynosi 206 szt.), 18) Konserwacja ławek na terenach objętych umową , 19) Zainstalowanie dostarczonych przez Zamawiającego nowych ławek i koszy na śmieci na terenach zielonych, a po ich zainstalowaniu, ławki i kosze te objęte zostaną postanowieniami umowy, w szczególności w zakresie konserwacji ławek i opróżniania koszy (Wykonawca powinien założyć zainstalowanie max. do 10 szt. ławek i 10 szt. koszy), 20) Usuwanie drzew suchych, chorych i uszkodzonych przez niekorzystne warunki atmosferyczne oraz wiatrołomów z terenów zielonych objętych umową 21) Omiatanie, odśnieżenie i usuwanie śliskości głównych ciągów komunikacyjnych na obszarze parków i zieleńców , 22) Dostarczenie i ustawienie, a następnie uprzątnięcie na koszt Wykonawcy w każdym roku w latach 2017 - 2018, 136 szt. białych kulistych chryzantem doniczkowych 23) Dostarczenie i ustawienie na koszt wykonawcy w latach 2017 - 2018 - 2 szt. drzew choinkowych o wysokości od 10 do 12 m na Starym Rynku oraz Nowym Rynku w Łowiczu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 90511200-5, 90620000-9, 77342000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT586500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Park i Ogród" Jarosław Biernat,  ,  Miedniewice 81 96-100 Skierniewice,  96-100,  Miedniewice,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 633420.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 633420.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 970000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.