eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Kompleksowy system gospodarki odpadami realizowany przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Ostrów Mazowiecka: Kompleksowy system gospodarki odpadami realizowany przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. Etap II
Numer ogłoszenia: 188066 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109510 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 6457301, faks 29 6457302, 6457323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SP. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy system gospodarki odpadami realizowany przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. Etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Kompleksowego systemu gospodarki odpadami realizowanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. Etap II (roboty budowlane przy przebudowie i modernizacji Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego w Starym Lubiejewie k/ Ostrowi Mazowieckiej). 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Budowę budynku socjalnego; 2) Budowę kompostowni odpadów biodegradowalnych z placem dojrzewania; 3) Budowę dróg i placów manewrowych wraz z wagą samochodową , myjką kół oraz instalacjami podziemnymi i oświetleniem; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja (załącznik nr 3a), na którą składają, się w szczególności: projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, urządzenia technologiczne oraz opis wyposażenia uzupełniającego (dokumenty są sporządzone w formie elektronicznej). Zakres zamówienia nie obejmuje budowy kwater składowiska 3A i 3B, rozbudowy hali o wiatę oraz zieleni izolacyjnej (zostały wykonane w pierwszym etapie). 3. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane nie może być krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego (okres gwarancji na wykonane roboty jest jednym z kryteriów oceny ofert). 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia jest zlokalizowany na terenie działającego zakładu Zamawiającego termin dokonania wizji lokalnej musi być uzgodniony z Zamawiającym. 5. Wykonawca na czas budowy musi zapewnić jedno tymczasowe pomieszczenie o powierzchni minimum 20 m2 z zasilaniem energetycznym dla potrzeb pracowników Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych. 6. W okresie gwarancji po uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia rozruchu technologicznego instalacji. Zakończeniem rozruchu technologicznego instalacji będzie wynik AT4 spełniający wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11.09.2012 r. w sprawie mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1052). Wykonawca zapewni udział specjalistów wskazanych w SIWZ na czas rozruchu technologicznego instalacji oraz w razie zaistniałej potrzeby w okresie następnych 6-ciu miesięcy od daty zakończenia rozruchu technologicznego instalacji. 7. Wykonawca przeszkoli pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję ruchu, obsługi i eksploatacji instalacji, instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wszelkie niezbędne dokumenty zapewniające prawidłowe funkcjonowanie obiektów będących przedmiotem zamówienia. 8. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń i systemów, podanych w specyfikacji i złącznikach (w szczególności dokumentacji projektowej) służą wyłącznie do podania wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi materiałami, produktami, urządzeniami i systemami parametrach nie gorszych lub lepszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach (w zakresie kompostowni odpadów biodegradowalnych należy wziąć pod uwagę treść załącznika nr 4a). 9. Najpóźniej na dwa dni przed datą zawarcia umowy wybrany Wykonawca przedstawi uzgodniony uprzednio z Zamawiającym harmonogram budowlany, rzeczowo-finansowy wykonania przedmiotu zamówienia oraz wskaże koordynatora-konsultanta projektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Kompleksowy system gospodarki odpadami realizowany przez ZGK w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o. Etap II jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Funduszu Spójności, Działanie 2.1 - Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych, Priorytet II Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIMBA SP. z o.o., ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10736643,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9443000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9443000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14132700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.