Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Turek: Wynajem sprzętu budowlanego: koparki, koparko-ładowarki, podnośnika koszowego oraz samochodów samowyładowczych na potrzeby PGKiM Spółka z o.o. w Turku
Numer ogłoszenia: 188042 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. , ul. Polna 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2800300, 2800345, faks 063 2784151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu budowlanego: koparki, koparko-ładowarki, podnośnika koszowego oraz samochodów samowyładowczych na potrzeby PGKiM Spółka z o.o. w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem n/w sprzętu wraz z obsługą lub kierowcą na potrzeby PGKiM Sp. z o.o. Zadanie 1: Wynajem koparko - ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - napęd na 4 koła, - głębokość kopania: - wysięgnik standardowy 4,85 m, - wysięgnik teleskopowy 5,8 m, - łyżka standardowa 0,18 m3. Zadanie 2: Wynajem ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - pojemności łyżki 3,4 m3 - możliwością wyładowania przy kącie wysypu 45° na wysokości 3,1 m. Zadanie 3: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą Ładowność samochodu 5 ton. Zadanie 4: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą Ładowność samochodu 10 ton. Zadanie 5: Wynajem podnośnika koszowego wraz z obsługą. Wysokość robocza wysięgnika powyżej 16 m. Zamawiający informuje, iż sprzęt budowlany z wyjątkiem podnośnika koszowego bierze udział w załadunku i wywozie osadu pościekowego (pulpa) z Oczyszczalni Ścieków w Turku. W/w środki transportowe powinny zostać podstawione w trybie awaryjnym w ciągu 1 godziny od zgłoszenia, natomiast w normalnym trybie po zgłoszeniu dnia poprzedniego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 60.12.21.30 - 60.12.21.30 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunkach zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą Spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Dokumenty potwierdzające , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-turek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Turku
ul. Polna 4
62-700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Turku ul. Polna 4 62-700 Turek (biurowiec Spółki pokój nr 21).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem koparko - ładowarki wraz z obsługą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem koparko - ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - napęd na 4 koła, - głębokość kopania: - wysięgnik standardowy 4,85 m, - wysięgnik teleskopowy 5,8 m, - łyżka standardowa 0,18 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem ładowarki wraz z obsługą..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - pojemności łyżki 3,4 m3 - możliwością wyładowania przy kącie wysypu 45° na wysokości 3,1 m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą Ładowność samochodu 5 ton..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą Ładowność samochodu 10 ton..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wynajem podnośnika koszowego wraz z obsługą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem podnośnika koszowego wraz z obsługą. Wysokość robocza wysięgnika powyżej 16 m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Remont drogi powiatowej nr 3219P ul. 3-go Maja w Turku wymiana nawierzchni jezdni i chodników
- KONSERWACJA 7 SZTUK KARTONÓW (PROJEKTÓW)Z KOLEKCJI TURKOWSKIEGO MISTERIUM JÓZEFA MEHOFFERA WRAZ Z WYKONANIEM DOKUMENTACJI KONSERWATORSKIEJ
- "Budowa budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek".
- "Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Turek - etap V" w podziale na 4 części.
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich i Zarządu Dróg Powiatowych w Turku"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (3).
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.