To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-15
Pisz: Remont poddasza w budynku Szkoły Podstawowej w Kotle Dużym
Numer ogłoszenia: 188037 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138503 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont poddasza w budynku Szkoły Podstawowej w Kotle Dużym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu poddasza w budynku Szkoły Podstawowej w Kotle Dużym, a w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe wewnętrzne; 2) wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym w ilości 127,72 m2; 3) wykonanie docieplenia połaci dachowych i stropu nad poddaszem w ilości 306,918 m2; 4) wymiana stolarki drzwiowej w ilości 11 szt.; 5) montaż okien połaciowych w ilości 4 szt.; 6) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach w ilości 833,014 m2; 7) malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów w ilości 833,014 m2; 8) ułożenie glazury w ilości 48,98 m2 i terakoty w ilości 13,83 m2; 9) wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych typu POLYFLOOR lub równoważnych; 10) montaż 2 wkładów kominowych ze stali żaroodpornej; 11) remont instalacji c.o. i wodno-kanalizacyjnej; 12) remont instalacji elektrycznej; 13) wymiana bram wjazdowych w ilości 2 szt., furtek w ilości 2 szt. i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej w ilości 50 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KALINOWSKI&CO-ZBIGNIEW KALINOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
KALINOWSKI&CO-ZBIGNIEW KALINOWSKI
- Zbigniew Kalinowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą KALINOWSKI & CO Zbigniew Kalinowski, ul. Wojska Polskiego 86/5, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232883,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179950,00
Oferta z najniższą ceną: 179950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 264057,78
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.