eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Naprawy i konserwacje instalacji budynkowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Starogard Gdański: Naprawy i konserwacje instalacji budynkowych.
Numer ogłoszenia: 188035 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 164450 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim, ul. Traugutta, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622433, 5625321, fax 058 5625321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i konserwacje instalacji budynkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usuwanie awarii na instalacjach wod. - kan., gazowych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych, mieszkalno-usługowych i użytkowych, stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański, osób fizycznych i prawnych (administracja przymusowa), o nieuregulowanym stanie prawnym, będących w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gd., wykazanych w załączniku (wzór Zał. Nr 1) oraz zakresem prac wyszczególnionych w załączniku (wzór Zał. Nr 7). 2. Realizacja obejmuje wykonywanie usługi w dni robocze w godz. od 700 do 1500 poprzez wystawianie kontrolek roboczych przez Dział Techniczny Zamawiającego. Wykonanie usługi musi być potwierdzone czytelnym podpisem użytkownika lokalu, w którym awaria nastąpiła lub technika rejonu, jeżeli awaria nastąpiła w lokalu niezamieszkałym lub na instalacji poza lokalami. Na miejscu awarii w treść kontrolki Wykonawca zobowiązany jest wpisać godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac, ilość wbudowanych materiałów oraz przejechanych kilometrów liczonych od bazy Wykonawcy do miejsca realizacji prac. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości faktycznie przepracowanych r-g i ceny zaproponowanej przez Wykonawcę z doliczeniem ceny faktycznie wbudowanych materiałów łącznie z kosztem ich zakupu oraz iloczynu ilości przejechanych kilometrów i stawki za kilometr. 3. Realizacja obejmuje wykonanie usługi w dni robocze w godz. od 1500 do 700 rano dnia następnego poprzez przyjmowanie przez Wykonawcę bezpośrednich zgłoszeń od użytkowników lokali. Kontrolkę roboczą w tym przypadku wystawia Wykonawca, potwierdzenie wykonania robót zgodnie z zapisem w pkt. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie przepracowanych r-g i ceny zaproponowanej przez Wykonawcę podwyższoną o 65% z doliczeniem ceny faktycznie wbudowanych materiałów łącznie z kosztem ich zakupu oraz iloczynu ilości przejechanych kilometrów i stawki za kilometr. 4. Realizacja obejmuje wykonanie usługi w dni wolne od pracy i święta poprzez przyjmowanie przez Wykonawcę bezpośrednich zgłoszeń od użytkowników lokali. Kontrolki robocze w tym przypadku wystawia Wykonawca, potwierdzenie wykonania robót zgodnie z zapisem w pkt. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie przepracowanych r-g i ceny zaproponowanej przez Wykonawcę podwyższoną o 130 % z doliczeniem ceny faktycznie wbudowanych materiałów łącznie z kosztem ich zakupu oraz iloczynu ilości przejechanych kilometrów i stawki za kilometr. 5. Wykonanie po godzinie 1500 kontrolek roboczych pobranych przed godz. 1500 jest równoznaczne z rozliczeniem ich wg zasad określonych w pkt. 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26,15 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MSP SMOK Keister Ksepka Spółka Jawna, ul. Kanałowa 13, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26.15
  • Oferta z najniższą ceną: 26.15 / oferta z najwyższą ceną: 26.15
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.