eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2007/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Szamotuły: Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2007/2008.
Numer ogłoszenia: 188025 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2924032, fax 061 2924032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-szamotuly.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2007/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2007/2008.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiregać oferenci , którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr1 - wypełnione zestawienie cenowe- załącznik nr.2 - wykaz posiadanego sprzętu- załącznik nr.3 - oktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych- zawarte w formularzu ofertowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-szamotuly.com.pl w dziale przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 64-500 Szamotuły, ul. B.Chrobrego 6, pokój nr.5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 64-500 Szamotuły, ul.B.Chrobrego 6, pokój nr.5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi na drogach powiatowych w okresie zimowym 2007/2008..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr. 1 Piaskarka Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie dróg solą przez 40 dni w sezonie zimowym 2007/2008, po 200 km dziennie. Czas oczekiwania w czsie akcji 25 godzin. Zamówienia na - 3 szt. piaskarek. Pakiet nr.2 Ładowacz 0,50 Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania piaskarek solą około 5 godzin dziennie przez okres 40 dni w sezonie zimowym 2007/2008. Czas oczekiwania w czsie trwania akcji 250 godzin. Zamówienie na - 1 szt. ładowacz 0,50..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi dotyczące pracy sprzętu przy odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2007/2008/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr.3 Pług ciężki Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa ciężkiego Zamawiającego około 8 godzin dziennie przez okres 10 dni w sezonie zimowym 2007/2008. Zamówienie na - 5 szt. pługów ciężkich. Pakiet nr. 4 Pług średni Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa średniego Zamawiającego około 8 godzin dziennie przez okres 18 dni w sezonie zimowym 2007/2008. Zamówienie na - 7 szt. pługów średnich. Pakiet nr. 5 Pług ciągnikowy Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu około 8 godzin dziennie przez okres 10 dni w sezonie zimowym 2007/2008. Zamówienie na - 4 szt. pługów ciągnikowych. Pakiet nr.6 Równiarka samobieżna Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu około 8 godzin dziennie przez okres 5 dni w sezonie zimowym 2007/2008. Zamówienie na - 2 szt. równiarki samobieżne. Pakiet nr. 7 Ładowarka czołowa Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu około 8 godzin dziennie przez okres 5 dni w sezonie zimowym 2007/2008. Zamówienie na - 1 szt. ładowarka czołowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.