eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górzno › Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w obiektach i utrzymanie terenów zielonych Zespołu Szkół w Górznie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Górzno: Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w obiektach i utrzymanie terenów zielonych Zespołu Szkół w Górznie
Numer ogłoszenia: 1879 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248267 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Górznie, ul. Chopina 1, 87-320 Górzno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 498 91 07, faks 56 498 91 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy Górzno - Zespół Szkół w Górznie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w obiektach i utrzymanie terenów zielonych Zespołu Szkół w Górznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń szkolnych w obiektach i utrzymanie terenów zielonych Zespołu Szkół w Górznie. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń szkolnych w obiektach Zespołu Szkół w Górznie mieszczącego się przy ulicy Chopina 1 o łącznej powierzchni 2156,67 m2 oraz utrzymania terenów zielonych Szkoły i ich czystości o łącznej powierzchni: 2000 m2. Usługa obejmuje: a) wykonywanie prac związanych z utrzymywaniem czystości w pomieszczeniach Szkoły przez wszystkie dni robocze miesiąca, oraz w weekendy w przypadku takiej potrzeby b) wykonywanie prac związanych z utrzymywaniem terenów zielonych Szkoły i ich czystości w zależności od potrzeb przez wszystkie dni robocze miesiąca, oraz odśnieżanie ciągów komunikacyjnych i dziedzińca wewnętrznego w okresie zimowym. Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. Wymagania ogólne: a) oferta musi obejmować wykonanie wszystkich elementów usługi wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ; b) sposób wykonania usługi, jak również związane z nią technologie i rozwiązania organizacyjne muszą spełniać wszystkie wymogi wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego; c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać na bieżąco dobrej jakości środki czystości i higieniczne do toalet i innych pomieszczeń, zgodnie z warunkami i wymogami opisanymi w załączniku nr 1a do SIWZ; d) wszystkie zastosowane środki i urządzenia muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r., o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zm.) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy przywołanej ustawy; e) wszystkie środki czyszczące, dezynfekcyjne, materiały eksploatacyjne oraz stosowne urządzenia muszą posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa jakości itp., dopuszczające do ich stosowania; f) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego wdrożenia wszelkich, wynikających ze zmian przepisów prawa lub decyzji organów administracji publicznej, zasad dotyczących świadczonej usługi; g) przejęcie usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia odbędzie się w obiektach czynnych, przy przekazaniu obowiązków będzie zachowana ciągłość pracy Szkoły; h) Wykonawca będzie prowadził stały i szczegółowy monitoring czynności wykonywanych w ramach świadczonej usługi; i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli przez upoważnionego pracownika, w zakresie wykonywania przez Wykonawcę czynności objętych przedmiotowym zamówieniem, z czego zostanie sporządzony protokół; j) Wykonawca każdorazowo udostępni Zamawiającemu protokoły z kontroli przeprowadzanych przez organy administracji publicznej i inne instytucje publiczne, a także dokumenty obejmujące zalecenia przedstawione przez te organy lub instytucje, dotyczące przedmiotowej usługi; k) W celu świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenie socjalne w budynku Szkoły. Wymogi, co do personelu Wykonawcy: a) Wykonawca musi dysponować należycie wykwalifikowanym i dostatecznie licznym personelem zapewniającym poprawne wykonanie usługi. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże dokumenty wykazujące kwalifikacje personelu, wymagane przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. b) personel Wykonawcy uczestniczący w świadczeniu usługi na terenie Zamawiającego zobowiązany będzie posiadać: zunifikowaną odzież ochronną (zaleca się, aby odzież ta zawierała logo firmy Wykonawcy); Zamawiający pozostawia Wykonawcy dowolność w wyborze koloru tej odzieży, identyfikatory imienne; c) personel Wykonawcy uczestniczący w świadczeniu usługi zobowiązany będzie do: zachowania w tajemnicy wszystkich informacji powziętych w związku z wykonywaniem usługi na terenie Szkoły, a których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę, zwrotu Zamawiającemu wszystkich przedmiotów znalezionych w pomieszczeniach Szkoły i posesji, przestrzegania zasad higieny osobistej i estetycznego wyglądu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-BŁYSK s.c., ul. Ks. Śmigockiego 1, 87-320 Górzno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65605,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8724,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71244,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.