eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowe w placówkach oświatowych Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadaniaZadanie 1Dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego w Zespole Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście. Zadanie 2Wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zadanie 3Remont fragmentu muru ogrodzenia i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym w Przedszkolu nr 9 w dzielnicy Śródmieście.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Rybnik: Roboty remontowe w placówkach oświatowych Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1: Dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego w Zespole Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście. Zadanie 2: Wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zadanie 3: Remont fragmentu muru ogrodzenia i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym w Przedszkolu nr 9 w dzielnicy Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 187956 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w placówkach oświatowych Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1: Dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego w Zespole Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście. Zadanie 2: Wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zadanie 3: Remont fragmentu muru ogrodzenia i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym w Przedszkolu nr 9 w dzielnicy Śródmieście..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika z podziałem na zadania: Zadanie 1: Zespół Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście; dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego. Zakres robót: - wydzielenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót, - rozbiórka nawierzchni betonowej i asfaltowej, - korytowanie pod nową nawierzchnię, - wywóz i utylizacja urobku, - założenie krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy z kruszyw, - wykonanie nawierzchni z betonowych bloczków drogowych (38x25x12 cm) oraz z bruku betonowego typu behaton Zadanie 2: Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare; wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie. Zakres robót: - demontaż i utylizacja opraw oświetleniowych w auli, - montaż nowych opraw, - wykonanie pomiarów, - wymiana części obróbek blacharskich na elewacji wschodniej, - uzupełnienie wyprawy elewacyjnej wraz z malowaniem, - malowanie ścian auli farbą emulsyjną, - lakierowanie bezbarwne ścian. Zadanie 3: Przedszkole nr 9 w dzielnicy Śródmieście; remont fragmentu muru ogrodzenia (prawa strona od wejścia do przedszkola, wzdłuż ul. Wieniawskiego) i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym. Zakres robót: - demontaż przęseł stalowych, - rozbiórka słupków i murków ogrodzenia, - wywóz i utylizacja gruzu, - wykonanie szalunków i montaż zbrojenia łącznie z wierceniem otworów w istniejącym fundamencie w celu zakotwienia prętów, - betonowanie słupków i murków, - demontaż szalunków i przetarcie powierzchni betonu, - montaż nakryw z betonu wibroprasowanego na słupkach i murkach, - wykonanie wyprawy elewacyjnej o fakturze typu baranek w postaci cienkowarstwowego, tynku natryskowego, - malowanie ogrodzenia elewacyjną farbą silikatową, - wykonanie i montaż nowych przęseł stalowych, - naprawa pokrycia dachu zadaszenia nad wejściem głównym, - malowanie stalowych słupków konstrukcji zadaszenia oraz bramy i furtki. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.00-1, 45.23.32.29-0, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże że: a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty inżynieryjne w zakresie nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych - każda z nich o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 1, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane obejmujące swoim zakresem roboty dotyczące instalacji elektrycznych - każda z nich o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 2, c) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane - każda z nich o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 3, W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w zakresie zmian wartości wynagrodzeniaumownego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania w trakcie prowadzonych robót niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w pkt 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 5 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym wykonanie robót budowlanych w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego w Zespole Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście; dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego. Zakres robót: - wydzielenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót, - rozbiórka nawierzchni betonowej i asfaltowej, - korytowanie pod nową nawierzchnię, - wywóz i utylizacja urobku, - założenie krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy z kruszyw, - wykonanie nawierzchni z betonowych bloczków drogowych (38x25x12 cm) oraz z bruku betonowego typu behaton Termin wykonania przedmiotu umowy: 5 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do tygodnia od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare; wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie. Zakres robót: - demontaż i utylizacja opraw oświetleniowych w auli, - montaż nowych opraw, - wykonanie pomiarów, - wymiana części obróbek blacharskich na elewacji wschodniej, - uzupełnienie wyprawy elewacyjnej wraz z malowaniem, - malowanie ścian auli farbą emulsyjną, - lakierowanie bezbarwne ścian. Termin wykonania przedmiotu umowy: 5 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do tygodnia od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont fragmentu muru ogrodzenia i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym w Przedszkolu nr 9 w dzielnicy Śródmieście..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 9 w dzielnicy Śródmieście; remont fragmentu muru ogrodzenia (prawa strona od wejścia do przedszkola, wzdłuż ul. Wieniawskiego) i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym. Zakres robót: - demontaż przęseł stalowych, - rozbiórka słupków i murków ogrodzenia, - wywóz i utylizacja gruzu, - wykonanie szalunków i montaż zbrojenia łącznie z wierceniem otworów w istniejącym fundamencie w celu zakotwienia prętów, - betonowanie słupków i murków, - demontaż szalunków i przetarcie powierzchni betonu, - montaż nakryw z betonu wibroprasowanego na słupkach i murkach, - wykonanie wyprawy elewacyjnej o fakturze typu baranek w postaci cienkowarstwowego, tynku natryskowego, - malowanie ogrodzenia elewacyjną farbą silikatową, - wykonanie i montaż nowych przęseł stalowych, - naprawa pokrycia dachu zadaszenia nad wejściem głównym, - malowanie stalowych słupków konstrukcji zadaszenia oraz bramy i furtki. Termin wykonania przedmiotu umowy: 5 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1)wykonanie robót budowlanych w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, 2)wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do tygodnia od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.29-0, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.