Rybnik: Roboty remontowe w placówkach oświatowych Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 1: Dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego w Zespole Szkół nr 1
w dzielnicy Śródmieście.
Zadanie 2: Wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare.
Zadanie 3: Remont fragmentu muru ogrodzenia i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym w Przedszkolu nr 9 w dzielnicy Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 187956 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w placówkach oświatowych Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1: Dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego w Zespole Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście. Zadanie 2: Wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zadanie 3: Remont fragmentu muru ogrodzenia i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym w Przedszkolu nr 9 w dzielnicy Śródmieście..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika z podziałem na zadania: Zadanie 1: Zespół Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście; dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego. Zakres robót: - wydzielenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót, - rozbiórka nawierzchni betonowej i asfaltowej, - korytowanie pod nową nawierzchnię, - wywóz i utylizacja urobku, - założenie krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy z kruszyw, - wykonanie nawierzchni z betonowych bloczków drogowych (38x25x12 cm) oraz z bruku betonowego typu behaton Zadanie 2: Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare; wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie. Zakres robót: - demontaż i utylizacja opraw oświetleniowych w auli, - montaż nowych opraw, - wykonanie pomiarów, - wymiana części obróbek blacharskich na elewacji wschodniej, - uzupełnienie wyprawy elewacyjnej wraz z malowaniem, - malowanie ścian auli farbą emulsyjną, - lakierowanie bezbarwne ścian. Zadanie 3: Przedszkole nr 9 w dzielnicy Śródmieście; remont fragmentu muru ogrodzenia (prawa strona od wejścia do przedszkola, wzdłuż ul. Wieniawskiego) i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym. Zakres robót: - demontaż przęseł stalowych, - rozbiórka słupków i murków ogrodzenia, - wywóz i utylizacja gruzu, - wykonanie szalunków i montaż zbrojenia łącznie z wierceniem otworów w istniejącym fundamencie w celu zakotwienia prętów, - betonowanie słupków i murków, - demontaż szalunków i przetarcie powierzchni betonu, - montaż nakryw z betonu wibroprasowanego na słupkach i murkach, - wykonanie wyprawy elewacyjnej o fakturze typu baranek w postaci cienkowarstwowego, tynku natryskowego, - malowanie ogrodzenia elewacyjną farbą silikatową, - wykonanie i montaż nowych przęseł stalowych, - naprawa pokrycia dachu zadaszenia nad wejściem głównym, - malowanie stalowych słupków konstrukcji zadaszenia oraz bramy i furtki. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.00-1, 45.23.32.29-0, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże że: a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty inżynieryjne w zakresie nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych - każda z nich o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 1, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane obejmujące swoim zakresem roboty dotyczące instalacji elektrycznych - każda z nich o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 2, c) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane - każda z nich o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 3, W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz oferty. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) w zakresie zmian wartości wynagrodzeniaumownego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania w trakcie prowadzonych robót niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w pkt 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 5 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym wykonanie robót budowlanych w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego w Zespole Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół nr 1 w dzielnicy Śródmieście; dokończenie wymiany nawierzchni placu szkolnego. Zakres robót: - wydzielenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót, - rozbiórka nawierzchni betonowej i asfaltowej, - korytowanie pod nową nawierzchnię, - wywóz i utylizacja urobku, - założenie krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy z kruszyw, - wykonanie nawierzchni z betonowych bloczków drogowych (38x25x12 cm) oraz z bruku betonowego typu behaton Termin wykonania przedmiotu umowy: 5 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do tygodnia od daty zakończenia robót budowlanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare; wymiana opraw oświetleniowych oraz naprawa tynków, obróbek blacharskich i roboty malarskie. Zakres robót: - demontaż i utylizacja opraw oświetleniowych w auli, - montaż nowych opraw, - wykonanie pomiarów, - wymiana części obróbek blacharskich na elewacji wschodniej, - uzupełnienie wyprawy elewacyjnej wraz z malowaniem, - malowanie ścian auli farbą emulsyjną, - lakierowanie bezbarwne ścian. Termin wykonania przedmiotu umowy: 5 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do tygodnia od daty zakończenia robót budowlanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont fragmentu muru ogrodzenia i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym w Przedszkolu nr 9 w dzielnicy Śródmieście..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 9 w dzielnicy Śródmieście; remont fragmentu muru ogrodzenia (prawa strona od wejścia do przedszkola, wzdłuż ul. Wieniawskiego) i konstrukcji zadaszenia przed wejściem głównym. Zakres robót: - demontaż przęseł stalowych, - rozbiórka słupków i murków ogrodzenia, - wywóz i utylizacja gruzu, - wykonanie szalunków i montaż zbrojenia łącznie z wierceniem otworów w istniejącym fundamencie w celu zakotwienia prętów, - betonowanie słupków i murków, - demontaż szalunków i przetarcie powierzchni betonu, - montaż nakryw z betonu wibroprasowanego na słupkach i murkach, - wykonanie wyprawy elewacyjnej o fakturze typu baranek w postaci cienkowarstwowego, tynku natryskowego, - malowanie ogrodzenia elewacyjną farbą silikatową, - wykonanie i montaż nowych przęseł stalowych, - naprawa pokrycia dachu zadaszenia nad wejściem głównym, - malowanie stalowych słupków konstrukcji zadaszenia oraz bramy i furtki. Termin wykonania przedmiotu umowy: 5 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1)wykonanie robót budowlanych w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, 2)wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do tygodnia od daty zakończenia robót budowlanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.29-0, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
- Dostawy warzyw i owoców
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.