eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Płock: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
Numer ogłoszenia: 187929 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400, faks 024 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. W zakres dostawy wchodzi: Zestaw komputerowy - sztuk 2 Monitor LCD 22 cali - sztuk 1 Drukarka atramentowa - sztuk 1 PenDrive (USB Flash) - sztuk 15 Hub USB 2.0 - sztuk 12 Przełączniki KVM typ - sztuk 5 Tester zasilaczy - sztuk 3 Listwy zasilające - sztuk 10 Patchcord - sztuk 200 Switch - sztuk 10 Słuchawki - sztuk 5 Mostek USB 2.0 na SATA/IDE - sztuk 1 Zaciskarka do kabli RJ-11/ RJ-45 - sztuk 2 Podkładaka pod mysz - sztuk 30 Dysk 3, 5 SATA 250 GB - sztuk 10 Kabel do KVM typ I - 10 m - sztuk 1 Kabel do KVM typ II - 3 m - sztuk 24 Dysk 2, 5 SATA 500 GB - sztuk 5 Obudowa na dysk 2, 5 SATA - sztuk 5 Windows 7 Professional upgrade MOLP PL EDU (25 stanowisk) - sztuk 1 Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) - sztuk 1 Głośniki 2.0 do komputera - sztuk 3 Płyty CD 1 x opakowanie (100 sztuk) - sztuk 1 Monitor LCD 19 cali - sztuk 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.72.00 - 30.21.72.00 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.24.15.00 - 30.24.15.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w ust. 1 spełnia każdy z Wykonawców, 2) warunek określony w ust. 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, 3) warunek określony w ust. 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, 4) warunek określony w ust. 4 spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów/ oświadczeń/: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w oparciu o załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku niemożliwości spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w rozdziale 3 ust. 2 niniejszej SIWZ). II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty załączony do SIWZ, podając cenę - w oparciu o załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy załączony do SIWZ - w oparciu o załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4. Opis techniczny proponowanego sprzętu komputerowego. Należy podać pełną nazwę handlową urządzenia, a w przypadku komputerów, monitorów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, switchów, dysków twardych, dodatkowo szczegółowe dane techniczne. 5. Informacje dotyczące podwykonawców - w oparciu o załącznik Nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 123..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 11:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock - Sekretariat Kanclerza (pok. 202).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.