eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maszewo › Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniach pn. 1. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej Darż - Maszewo 2. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej Dębice - Maszewo 3. Przebudowa oczyszczalni ścieków w Maszewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Maszewo: Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniach pn. : 1. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej Darż - Maszewo 2. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej Dębice - Maszewo 3. Przebudowa oczyszczalni ścieków w Maszewie
Numer ogłoszenia: 187919 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154707 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Maszewie, Plac Wolności 2, 72-130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4187843, 4187567, faks 091 4187506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniach pn. : 1. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej Darż - Maszewo 2. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej Dębice - Maszewo 3. Przebudowa oczyszczalni ścieków w Maszewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi inwestycji tj. kierowania, nadzorowania i rozliczania inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych budowy sieci kanalizacji sanitarnej Darż - Maszewo i Dębice - Maszewo oraz przebudowy oczyszczalni ścieków w m. Maszewo. 5. Zakres czynności przewidywanych do wykonywania w ramach umowy oświadczenie usług Inżyniera Kontraktu ( dalej IK ). 5.1 Ogólne obowiązki Inżyniera Kontraktu. 1. Inżynier Kontraktu wykonując swoje czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego. 2. Inżynier Kontraktu ma obowiązek informować Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji inwestycji oraz działać zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 3. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu koordynacji i planowania robót budowlanych. 4. Inżynier Kontraktu ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność : a) za wszelkie szkody będące następstwem nienależytego wykonania lub niewykonania czynności objętych umową o roboty budowlane, przy czym należyte wykonanie ocenia się w granicach przyjętych dla umów starannego działania, w których Zamawiający nie poniósł szkody, b) za wszystkie wykonane czynności należące do obowiązków IK. 5.2 Obowiązki szczegółowe Inżyniera Kontraktu - dla każdego zadania. 5.2.1. W zakresie sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego : 1) dokonać zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, 2) być przedstawicielem Zamawiającego na budowie upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych tej budowy w ramach dokumentacji projektowej i Prawa budowlanego oraz umowy o jej realizację, 3) wprowadzać w uzgodnieniu z Zamawiającym, autorem projektu i kierownikiem budowy poprawki w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie spowodują one zwiększenia kosztu nadzorowanych robót budowlanych, nie będą miały wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i instalacyjne oraz nie spowodują pogorszenia użyteczności obiektu lub jego wpływu na środowisko naturalne, 4) zarejestrować w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego i przekazać kierownikowi budowy dziennik budowy wraz z wypełnioną częścią tytułową, 5) przekazać protokolarnie wykonawcy robót budowlanych teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim urządzeniami, 6) sprawować kontrolę przebiegu budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, a w szczególności : a) kontrolować jakość wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej, b) kontrolować zgodność wykonania robót z dokumentacją projektową i umową, c) kontrolować zgodność przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, d) kontrolować jakość i wartość wykonanych robót w trakcie realizacji i przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego części skończonej, e) kontrolować prawidłowość zafakturowania wykonanych robót, 7) kontrolować prawidłowość prowadzenia dziennika budowy i dokonywać w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 8) kontrolować budowę conajmniej dwa razy w tygodniu, potwierdzonej wpisem do dziennika budowy, 9) prowadzić narady koordynacyjne na budowie z udziałem wykonawcy robót, Zamawiającego, projektanta oraz wszystkich inspektorów nadzoru, raz na dwa tygodnie, a w przypadkach szczególnych w miarę potrzeb, 10) z każdej narady koordynacyjne IK zobowiązany będzie sporządzać pisemny raport, w którym będzie informował Zamawiającego o : a) przebiegu realizowanych zadań, b) procentowym postępie robót, c) trudnościach wynikłych w trakcie realizacji zadań wraz z wnioskami i propozycjami ich rozwiązań, d) terminowości wykonywanych robót, e) podjętych i wydanych decyzjach, które były niezbędne dla zachowania jakości wykonywania robót i zapewnienia ich terminowej realizacji, f) inne ważne informacje z przebiegu realizowanych robót, 11) rozstrzygać w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, 12) każdorazowo zawiadamiać właściwy organ nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, 13) sprawdzać i przyjmować roboty podlegające zakryciu lub znikające, 14) stwierdzić wykonanie przez służbę geodezyjną pomiarów inwentaryzacyjnych, a także sprawdzić zgodność usytuowania obiektów z projektem budowlanym, 15) uczestniczyć w przeprowadzanych przez wykonawcę próbach i odbiorach instalacji i urządzeń, 16) potwierdzać w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub jego części do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy, 17) sprawdzać kompletność przedstawianych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołączyć do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościową wraz z jej uzasadnieniem, 18) gromadzić i przechowywać materiały analityczne niezbędne do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych lub gospodarczych, 19) uczestniczyć w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 20) przejąć od kierownika budowy dziennik budowy i przekazać go Zamawiającemu, 21) przyjąć od wykonawcy książkę obiektu i przekazać Zamawiającemu, 22) uczestniczyć w komisjach do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontrolować usunięcie tych wad przez wykonawcę, 23) nadzorować złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu ( jeżeli wynika to z decyzji pozwolenia na budowę ), 24) bieżące raportowanie o wszelkich nieprawidłowościach. 5.2.2. Obowiązki przed rozpoczęciem robót : 1) przejęcie od Zamawiającego kopii oferty wybranego wykonawcy robót oraz kopii umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, 2) zapoznanie się z warunkami finansowania przedmiotu umowy, a zwłaszcza z ustalonymi zasadami płatności za częściowe i całkowite wykonanie robót, 3) przejęcie od wykonawcy robót harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót budowlanych, 4) przejęcie kopii polis ubezpieczeniowych ubezpieczenia budowy dokonanych przez wykonawcę w firmie ubezpieczeniowej na warunkach postawionych przez Zamawiającego, 5) przejęcie od wykonawcy szczegółowych wykazów obejmujących kierownictwo robót i poszczególne kategorie robotników zatrudnionych przez wykonawcę na budowie, 6) przyjęcie od wykonawcy projektów umów z podwykonawcami i przedstawienie wniosków w sprawie ich akceptacji Zamawiającemu, 7) przekazanie wykonawcy terenu budowy. 5.2.3. Obowiązki w trakcie realizacji robót : 1) nadzór nad realizacją robót zgodnie z harmonogramem i w razie odstępstw żądanie od wykonawcy modyfikacji harmonogramu koniecznej do ukończenia robót we właściwym terminie, 2) wydawanie poleceń wykonawcy w sprawach dotyczących nieprawidłowości wykonywania robót, 3) żądanie poddawania wyrywkowym badaniom materiałów składowanym na placu budowy, 4) podejmowanie wszelkich racjonalnych działań w czasie powstania nieprzewidzianych przeszkód, 5) wydawanie poleceń na temat : a) usunięcia z placu budowy wszelkich materiałów i urządzeń, które zdaniem IK nie są zgodne z umową, b) usunięcia wszelkich robót, które nie są zdaniem IK konieczne i zgodne z umową, 6) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym wydawanie zgody na wydłużenie czasu na ukończenie robót lub ich odcinka, albo jego części, z przyczyn uzasadnionych, z wyłączeniem końcowego terminu wykonania robót, 7) wydawanie poleceń wykonawcy w celu przyspieszenia postępu robót i dotrzymania umownego terminu ich ukończenia, 5.2.4. Obowiązki w zakresie przyjmowania robót kończonych. 1) dokonanie odbioru robót podlegających zakryciu ( zanikowych ) w terminie 2 dni roboczych od daty ich zgłoszenia, 2) przejęcie od wykonawcy protokołu usunięcia usterek, rysunków i innych dokumentów otrzymanych w ramach umowy, 3) odbieranie w imieniu Zamawiającego wszelkich robót kończonych, 4) zebrać i sprawdzić od wykonawcy robót dokumentację, którą on wykona i przygotuje, a zwłaszcza : a) instrukcje ( w języku polskim ) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. 5.2.5. Obowiązki w zakresie dotyczącym rozliczania budowy. Przedmiot umowy ( zamówienia ) będzie współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 4 Infrastruktura Ochrony Środowiska, Działanie 4.3 Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Inżynier Kontraktu będzie wykonywać czynności przewidziane dla Zamawiającego - Beneficjenta wynikające z umowy o dofinansowanie. W tym zakresie Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany : 1) prowadzić na bieżąco rozliczanie i sporządzać bieżące i okresowe - miesięczne raporty z wykorzystania przydzielonych środków pochodzących zgodnie z wytycznymi RPOWZ i PROW, 2) sporządzać comiesięczne harmonogramy płatności na kolejne wypłaty, 3) sporządzać wnioski Beneficjenta o płatność zgodnie z zestawieniem planowanych wydatków w ramach Projektu, 4) sporządzać sprawozdania okresowe i kończące z realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem spełniania zakładanego rezultatu, 5) sporządzać zgodnie z wymaganiami Instytucji Pośredniczącej, sprawozdania z wykorzystania środków ( okresowe i końcowe ), 6) gromadzić na bieżąco dokumentację z wykonanych robót i z dokonanych rozliczeń, 7) udostępniać lub przekazywać na wniosek wymienionym w umowie Instytucjom wszelkich dokumentów i informacji dotyczących realizacji zadania, 8) prowadzić na bieżąco rejestr spraw budowy i rozliczania środków, a w szczególności : a) przejmowanie od wykonawcy, na koniec każdego miesiąca, wycenionego zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu wykonawcy w celu stwierdzenia zgodności wykonywania robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, b) potwierdzanie wartości robót wykonanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, za które wykonawca powinien otrzymać zapłatę, c) gromadzić wszelkie dokumenty z realizacji zadania, a zwłaszcza faktury, protokoły odbioru częściowego robót, dokumenty pochodzenia materiałów i ich certyfikaty, dokumenty dostaw, montażu i gwarancji urządzeń, 9) dostarczanie Zamawiającemu sprawdzonych i zatwierdzonych faktur, 10) dokonywać opisu faktur zgodnie z wytycznymi dla Projektu, 11) sprawdzanie i zatwierdzenie faktury końcowej stwierdzającej wysokość kwoty, która jako ostateczna należna jest wykonawcy zgodnie z umową, 12) sporządzenie sprawozdania końcowego z realizacji Projektu, 13) sporządzić raporty z osiągniętych efektów po zakończeniu realizacji Projektu, 14) wykonywać inne czynności w zakresie spraw finansowych wynikające z realizacji Projektu wymagane przez Instytucję Pośredniczącą, 15) utrzymywanie bieżącego kontaktu i prowadzenie ustaleń z Instytucją Pośredniczącą oraz przygotowywanie wszelkich dodatkowych dokumentów wymaganych na wezwanie. 5.2.6. Inne obowiązki Inżyniera Kontraktu. a. skompletowanie wszystkich świadectw gwarancji i dostarczenie ich Zamawiającemu, b. udokumentowanie daty, z którą wykonawca wypełnił swoje obowiązki wykonania i zakończenia robót oraz usunięcia wszelkich stwierdzonych usterek w robotach, c. podejmowanie decyzji o wykonaniu pilnych prac zabezpieczających, d. podejmowanie również i innych działań nie wymienionych w tym rozdziale specyfikacji, które przyczynią się do sprawnego wykonania inwestycji, e. sporządzanie dla Zamawiającego sprawozdań rzeczowo - finansowych wymaganych przez jednostki nadrzędne. 5.3. Podwykonawcy. Wykonawca nie może powierzyć żadnej części świadczenia usług podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach : Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007- 2013. Oś Priorytetowa 4 Infrastruktura Ochrony Środowiska. Działanie 4.3 Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków. Nr projektu : WND-RPZP.04.03.00-32-009/09 oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Nr umowy: 00008-6921-UM16-000023/09 z dnia 20.04.2010r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z.o.o, ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361392,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 131760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 356240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.