eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przelewice › Termomodernizacja budynku biblioteczno-oświatowego w Karsku, gm. Przelewice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Przelewice: Termomodernizacja budynku biblioteczno-oświatowego w Karsku, gm. Przelewice
Numer ogłoszenia: 187918 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przelewice , 74-210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5643393, faks 091 5643050.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku biblioteczno-oświatowego w Karsku, gm. Przelewice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją p.n.:Termomodernizacja budynku biblioteczno-oświatowego w Karsku, gm. Przelewice. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w następujących etapach: Etap I - Opracowanie zamiennego projektu budowlanego branży sanitarnej obejmującego wykonanie następujących robót budowlanych: -zmiana układu pompy ciepła z gruntowym wymiennikiem ciepła na hybrydową pompę ciepła zasilaną gazem ziemnym wraz ze zmianą zasilania elektrycznego, -zmiana układu c.o. z systemu grzejnikowego na system mieszany grzejnikowo-podłogowy, -wprowadzenie wentylacji mechanicznej wraz z zasilaniem elektrycznym, -otworzenia wentylacji grawitacyjnej, rozszerzenie instalacji gazowej o podłączenie kuchenki gazowo-elektrycznej w rozdzielni oraz włączenia hybrydowej pomy ciepła, -wykonanie przyłącza gazowego między budynkiem biblioteczno-przedszkolnym, a budynkiem sąsiednim. Etap II - przebudowa i remont pomieszczeń oświatowych (tj. 6.0 Wiatrołap, 7.0 Szatnia, 8.0 Sanitariaty, 9.0 Sala, 10.0 Pomieszczenie socjalne, 11.0 Pomieszczenie Gosp.,11.0 WC, 13.0 Rozdzielnia, 14.0 Zaplecze, 15.0 Sala, 16.0 Przedsionek) obejmujących: -roboty rozbiórkowe, -roboty murarskie, -montaż nadproży wraz ze wyminą stolarki okiennej i drzwiowej, -izolację przeciwwilgociową podłóg wraz z wykonaniem warstw podkładowych, -roboty betonowe, -roboty tynkarskie, -roboty malarskie, -wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, -montaż kabin i przegród z HPL, -montaż wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z przyborami, -montaż wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej wraz budową przyłącza kanalizacji sanitarnej do gminnej sieci kanalizacyjnej, -montaż instalacji c.o. wraz kotłem c.o. oraz pompą ciepła, -montaż wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego, -montaż zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej, -montaż instalacji wentylacyjnej. Etap III - przebudowa i remont pomieszczeń bibliotecznych (tj. 1.0 Przedsionek, 2.0 Hall, 3.0 Czytelnia, 4.0 Biblioteka, 5.0 WC) obejmujących: -roboty rozbiórkowe, -roboty murarskie, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian fundamentowych, -wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z wyprawą elewacyjną i okładziną cokołów, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej dachu wraz z obróbkami blacharskimi, montażem rynien i rur spustowych, -montaż nadproży wraz ze wyminą stolarki okiennej i drzwiowej, -izolację przeciwwilgociową podłóg wraz z wykonaniem warstw podkładowych, -roboty betonowe, -roboty tynkarskie, -roboty malarskie, -wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, -montaż wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z przyborami, -montaż wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, -montaż instalacji c.o. wraz hybrydową pompą ciepła, -montaż wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego, -montaż instalacji wentylacyjnej, -montaż instalacji odgromowej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone: -w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Urzędu Gminy w Przelewicach nr konta Bank Spółdzielczy Wolin Filia Przelewice 66 9393 1010 2600 1140 2000 0120 w terminie do dnia składania ofert do godz.10:00. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert jedną pracę podobną do objętego przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiający uzna roboty ogólnobudowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynków o kubaturze nie mniejszej niż 400 m3 i o wartości powyżej 200.000,00 zł brutto. 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć: 2.1.1. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2.1.2. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy zostały wykonane w sposób należyty, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)kierownik budowy posiadający: -co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczonego od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub robót, -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b)kierownik robót elektrycznych posiadający: -co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami branży elektrycznej (liczonego od dnia uzyskania uprawnień), -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, c)kierownik robót sanitarnych: -co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (liczonego od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami branży sanitarnej, -kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. UWAGA: Poprzez doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami danej branży, Zamawiający rozumie czas faktycznej pracy wykonywanej odpowiednio jako kierownik budowy lub robót, a nie sam okres posiadania uprawnień (od otrzymania decyzji) do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska kierownika budowy z kierownikiem robót sanitarnych lub kierownikiem robót elektrycznych. Zakres uprawnień budowlanych zgodnie w art.14 ust.1 pkt. 2, 4 i 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409, z późn. zm.). Uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów odrębnych oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE odpowiadające zakresowi projektu traktowane będą równorzędnie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć: 4.1.1 oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4.1.2 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 4.1.3 oświadczenie, że osoby wskazane w wykazie (załączniku Nr 5) posiadają wymagane uprawnienia budowlane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Dla wszystkich osób wymienionych w załączniku nr 5 należy zamieścić opis ich doświadczenia zawodowego zgodnie z wymogami SIWZ oraz należy podać informację o podstawie ich dysponowania. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum), obowiązek wykazania się środkami finansowymi lub zdolnością kredytową dotyczy łącznie wszystkich członków konsorcjum; 5.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć: 5.1.1 oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 5.1.2 informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.1.3 Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum odpowiada za spełnienie tego warunku. UWAGA: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. W przypadku, gdy wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa wykazana przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji II etapu - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przelewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.przelewice.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Przelewicach pok. 11 sekretariat w terminie do dnia 07 sierpnia 2015 r. (piątek) do godz. 10:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wspófinansowane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.