eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Bankowa obsługa budżetu Gminy i Miasta Węgliniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Węgliniec: Bankowa obsługa budżetu Gminy i Miasta Węgliniec
Numer ogłoszenia: 187904 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec , ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy i Miasta Węgliniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych. (znak sprawy: PR.271.14.2012.ZP) 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Otwarcie i prowadzenie 11 rachunków bieżących i 30 rachunków pomocniczych wg poniższego wykazu: Lp. Wyszczególnienie ilość rachunków bieżących podstawowych ilość rachunków pomocniczych 1. Urząd Gminy i Miasta Węgliniec 1 7 2. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węglińcu 1 5 3 Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Węglińcu 1 1 4 Zakład Usług Komunalnych w Węglińcu 1 2 5 Gminne Przedszkole Publiczne w Węglińcu 1 2 6 Szkoła Podstawowa w Węglińcu 1 2 7 Szkoła Podstawowa w Ruszowie 1 2 8 Szkoła Podstawowa w Starym Węglińcu 1 2 9 Szkoła Podstawowa w Czerwonej Wodzie 1 2 10 Gimnazjum w Węglińcu 1 2 11 Gimnazjum w Ruszowie 1 3 UWAGA! W związku z reorganizacją placówek oświatowych na terenie Gminy Węgliniec ulegnie zmianie ilość rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych. Od dnia 01 września 2012r. przedmiot zamówienia obejmował będzie 8 rachunków podstawowych i 23 rachunki pomocnicze. 2.2. realizację poleceń przelewu - przelewy ELIXIR ZUS, ELIXIR, 2.3. przyjmowanie wpłat gotówkowych 2.4. dokonywanie wypłat gotówkowych, 2.5. uruchamianie w miarę potrzeb kredytu w rachunku bieżącym, 2.6. potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, 2.7. przyjmowanie środków na lokaty weekendowe i tygodniowe, 2.8. instalacja usługi Internet banking uwzględniającej konieczność akceptacji operacji bankowych przez dwie osoby 2.9. udostępnienie usługi teleserwis (informacja o stanie rachunku udzielana telefonicznie) 2.10. obsługa kasowa Urzędu Gminy i Miasta Węgliniec obejmująca następujące czynności: 2.10.1. przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne, osoby prawne oraz inkasentów na poczet podatków i opłat, stanowiących dochody budżetu Gminy i Miasta Węgliniec ; 2.10.2. przyjmowanie wpłat z tytułu opłat za dowody osobiste oraz wszelkich innych wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Urzędu Gminy i Miasta, prowadzone w banku obsługującym, 2.10.3. dokonywanie wypłat gotówkowych według dyspozycji zamawiającego na standardowych dokumentach bankowych - czeki 2.11. obsługa kasowa Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Węglińcu obejmująca następujące czynności: 2.11.1. przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu dochodów należnych MGOPS oraz wszelkich innych na rachunki bankowe MGOPS, prowadzone w banku obsługującym 2.11.2. dokonywanie wypłat zgodnie z ustawą o pomocy społecznej oraz ustawą o świadczeniach rodzinnych i pielęgnacyjnych, i ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów na podstawie list wypłat zatwierdzonych przez osoby upoważnione do dyspozycji pieniężnych w trybie i na zasadach określonych w załączniku nr 1 do ogólnych warunków umowy rachunku bankowego - przewidywana częstotliwość cztery razy w miesiącu - szacunkowa liczba wypłat ok. 200 szt. 2.11.3. dokonywanie wypłat świadczeń okresowych z tytułu dodatków mieszkaniowych na podstawie list wypłat zatwierdzonych przez osoby uprawnione do dyspozycji pieniężnych w trybie i na zasadach określonych w załączniku nr 1 do ogólnych warunków umowy rachunku bankowego - przewidywana częstotliwość raz w miesiącu w ciągu dwóch dni, szacunkowa liczba wypłat ok. 15 szt. 2.11.4. dokonywanie wypłat stypendiów i zasiłków szkolnych - liczba wypłat ok. 50 szt. - częstotliwość - 4 razy w roku 2.12. obsługa kasowa Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu obejmująca następujące czynności: 2.12.1. przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu dochodów należnych ZUK oraz wszelkich innych na rachunki bankowe ZUK, prowadzone w banku obsługującym 2.13. Za czynności wymienione w punkcie 2.10, 2.11 i 2.12 bank nie pobiera opłat od osób dokonujących wpłat lub otrzymujących wypłaty. 2.14. Wykonawca nie pobiera opłat, prowizji bankowych od niezaangażowanego kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym 2.15.Odsetki od wykorzystanego kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym pobierane będą według zmiennej stawki procentowej ustalonej na bazie średniej stawki WIBOR jednomiesięczny w dniu podpisania umowy kredytowej powiększonej o marżę banku. 2.16. Świadczenie usług wymienionych w punkcie 2.10, 2.11 i 2.12 będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego w dotychczasowym pomieszczeniu kasowym w godz. od 8.00 do 13.30. Pomieszczenie zostanie wydzierżawione dla Wykonawcy wg stawek określonych w Uchwale Rady Miejskiej w Węglińcu (na 2012 r. stawka czynszu wynosi - 5,40 zł/m2 + 23% VAT miesięcznie). Powierzchnia pomieszczenia wynosi 20 m2. Opłaty za korzystanie z mediów (tj. woda, c.o. energia elektryczna, wywóz nieczystości) w formie ryczałtu wynosić będzie 50% stawki czynszu. 2.17 . Punkt kasowy znajdujący się w siedzibie Zamawiającego obsługuje przede wszystkim jednostki zamawiającego. W punkcie kasowym bank może świadczyć usługi bankowe dla innych podmiotów i osób, jednakże w odrębnym okienku kasowym. 3. Podane przez wykonawcę opłaty i prowizje są stałe i nie podlegają negocjacji na czas trwania umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Ustala się następujące warunki płatności. 6.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy 6.2. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia Wykonawca będzie potrącał ostatniego dnia miesiąca za miesiąc, w którym świadczono usługę z rachunków dla każdej jednostki osobno..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski, a także realizacji usług będących przedmiotem zamówienia ( zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub innego aktu prawnego zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2002r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Prawo bankowe oświadczenie, że Wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 cytowanej wyżej ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - MARŻA BANKU W PUNKTACH PROCENTOWYCH SKŁADAJĄCA SIĘ NA OPROCENTOWANIE KREDYTU KRÓTKOTERMINOWEGO W RACHUNKU BIEŻĄCYM - 20
  • 3 - . OPROCENTOWANIE ŚRODKÓW NA RACHUNKACH BANKOWYCH W SKALI ROKU - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia m.in. niżej wymienionych okoliczności a) zmiana ilości obsługiwanych podmiotów b) pojawienie się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, bez zmian funkcji przedmiotu zamówienia , a których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego c) zmiana osób, upoważnionych do dysponowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta ul.Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul.Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.