eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Budowa instalacji do stabilizacji tlenowej dla odpadów ulegających biodegradacji w PGO w Suwałkach Sp. z o.o. z dostawą i montażem urządzeń na wyposażenie instalacji i przebudowę istniejącej linii sortowniczej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-22

Suwałki: Budowa instalacji do stabilizacji tlenowej dla odpadów ulegających biodegradacji w PGO w Suwałkach Sp. z o.o. z dostawą i montażem urządzeń na wyposażenie instalacji i przebudowę istniejącej linii sortowniczej
Numer ogłoszenia: 187891 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149611 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o., ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5665213, faks 87 5665213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji do stabilizacji tlenowej dla odpadów ulegających biodegradacji w PGO w Suwałkach Sp. z o.o. z dostawą i montażem urządzeń na wyposażenie instalacji i przebudowę istniejącej linii sortowniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kompostowni odpadów biodegradowalnych w systemie zamkniętym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowaną na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o. wraz z dostawą urządzeń na wyposażenie instalacji oraz przebudowę istniejącej linii sortowniczej w celu dostosowania dla potrzeb nowej instalacji. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegała z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Budowa kompostowni odpadów biodegradowalnych: Budowa budynku bioreaktora, wentylatorowni, pomieszczenia płuczki i biofiltra wraz z konieczną infrastrukturą na działkach nr 55/17 i 55/30 obr. Zielone Kamedulskie. Projektowany budynek będzie ściśle funkcjonalnie powiązany z istniejącym Przedsiębiorstwem Gospodarki Odpadami, będzie stanowił kompostownię tunelową ww. przedsiębiorstwa. Przedsięwzięcie obejmuje kolejno: budowę budynku, wykonanie instalacji, utwardzenie podjazdów. Zakres prac obejmuje min. roboty budowlane polegające na budowie kompostowni odpadów biodegradowalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zakupem niezbędnego wyposażenia oraz dostawą urządzeń na wyposażenie instalacji. W rezultacie proces biologicznego przetwarzania odpadów będzie przebiegał następująco: 1)Stabilizacja w istniejącym biostabilizatorze (jak dotychczas), 2)Stabilizacja w zamkniętych żelbetowych bioreaktorach, 3) Stabilizacja i dojrzewanie na placu kompostowym, w pryzmach. Zadanie 2 - Przebudowa istniejącej linii sortowniczej Przebudowa istniejącej linii sortowniczej w celu dostosowania układu technologicznego pracy Przedsiębiorstwa do aktualnych przepisów prawnych i wykorzystania planowanej instalacji stabilizacji tlenowej, projektuje się przebudowę istniejącej linii sortowniczej. Planowana przebudowa ma za zadanie stworzyć dodatkową możliwość skierowania strumienia odpadów po sicie (frakcji podsitowej 0-80mm) do kontenera KP-7, przy pomocy którego odpady trafią do jednego z bioreaktorów. 1.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować oba w/w zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne. 3. Zakres rzeczowy i jakościowy przedmiotu zamówienia określa odpowiednio: 1)SIWZ; 2) okumentacja projektowa wymieniona w załącznikach nr 14A, 14B i 14C do SIWZ obejmująca rysunki i część opisową określającą standardy użytych materiałów; 3) Istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr do 8 SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Cena musi obejmować całość robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru, opisu przedmiotu zamówienia oraz obejmować musi wszystkie inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji inwestycji. 5.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyta nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się stosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. W przypadku zamiany elementów w projektowanych układach urządzeń czy zestawach niezbędna jest również opinia poszczególnych producentów co do możliwej prawidłowej współpracy układu zamiennego. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 7.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 8.Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 9.W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia oraz poprawnego sporządzenia oferty, zaleca się Wykonawcy sprawdzenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia poprzez oględziny całego terenu przeznaczonego pod realizację przedmiotu zamówienia. 10. Wymagane przez Zamawiającego parametry dla procesów prowadzonych w warunkach tlenowych: a.dla procesu w zamkniętym reaktorze osiągnięcie wartości AT4 (rozumianej jako aktywność oddychania - parametr wyrażający zapotrzebowanie tlenu przez próbkę odpadów w ciągu 4 dni) poniżej 20 mg O2 /g suchej masy; b.wymagania dla uzyskanego stabilizatu: -straty prażenia stabilizatu mniejsze niż 35% suchej masy, a zawartość węgla organicznego jest mniejsza niż 20% suchej masy lub -ubytek masy organicznej w stabilizacie w stosunku do masy organicznej w odpadach mierzony stratą prażenia lub zawartością węgla organicznego większy niż 40%, lub -wartość AT4 jest mniejsza niż 10 mg O2 /g suchej masy. Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwestycji oraz przygotowania niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotowej kompostowni odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowaną na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o., ul. M. Buczka 150A, 16-400 Suwałki w pełnym zakresie obejmującym przedmiot zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.25.38.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów kompostowania 45.21.32.80 - Roboty budowlane w zakresie kompostowni 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAJAN Sp. z o.o., Klotyldzin 5, 64-830 Margonin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2882000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2882000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3288448,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.