eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Zielona Góra: Zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra.
Numer ogłoszenia: 187888 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra poprzez realizację następujących zadań: 3.1.1.Zadanie I - zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra rejon I - Północny ; 3.1.2.Zadanie II - zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra rejon II - Zachodni; 3.1.3.Zadanie III - zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra rejon III - Wschodni. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych wg wykazów załączonych do SIWZ - załącznik Nr 10 A - rejon I- Północny, załącznik Nr 10 B- rejon II- Zachodni i załącznik Nr 10 C - Wschodni, odrębnie dla każdego z zadań: 3.2.1. Zasady zimowego utrzymania ciągów pieszych: a) chodnik winien być odśnieżony na szerokość 2,5 m oraz posypany piaskiem na 50% jego szerokości; b) dopuszcza się cienką warstwę do 2 cm grubości śniegu posypaną materiałem uszorstniającym ; c) odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby śnieg na chodniku oraz schodach nie leżał dłużej niż 4 godz., a błoto pośniegowe 6 godz. od ustania opadów; d) odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu na chodnikach oraz schodach wzdłuż krawężnika lub obrzeża pod warunkiem , że pozostawiony wolny pas chodnika umożliwiający swobodny ruch pieszych i nie utrudnia spływu wody do kanalizacji deszczowej; e) śliskość winna być zwalczana poprzez zastosowanie materiałów zwiększających szorstkość nawierzchni chodników oraz schodów, tj. bez dodatku środków chemicznych i soli; f) w przypadku wystąpienia ciągłych ( nieprzerwanych ) opadów śniegu , odśnieżanie ciągów chodników winno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność na chodnikach oraz schodach objętych akcją. 3.3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) zorganizowanie dyżurów dyspozytorskich celem zapewnienia koordynacji i nadzoru akcji zimowej; b) przygotowanie i zabezpieczenie niezbędnego zaplecza technicznego; c) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie chodników ( minimum jedna odśnieżarka) na jeden rejon; d) rozpoczęcie usuwania śliskości nawierzchni chodników oraz schodów natychmiast po jej wystąpieniu; e) rozpoczęcie odśnieżania w ciągu dwóch godzin od wystąpienia opadów śniegu; f) zabezpieczenie bazy materiałowej niezbędnej do przeprowadzenia akcji zimowej ; g) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; h) sporządzanie dziennych raportów z prowadzonej akcji zimowej; i) prowadzenie stałej łączności z zamawiającym. 3.4. Wymagania specjalne : a) Wykonawca powinien posiadać w pełni sprawny, nie powodujący uciążliwości dla środowiska podstawowy sprzęt gwarantujący bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie chodników -minimum jedna odśnieżarka na jeden rejon miasta ( odśnieżarka jest to środek transportowy zaopatrzony w pług odśnieżny). 3.5. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszego rozpoczęcia akcji zimowej tj. 14 dni przed początkiem utrzymania zimowego z uwagi na występujące warunki zimowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Zadanie I - 7.050,00 złotych (słownie: siedem tysięcy pięćdziesiąt złotych); Zadanie II - 6.750,00 złotych (słownie: sześć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych); Zadanie III - 5.700,00 złotych (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych).Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Warunki udziału w postępowaniu: 7.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 7.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną usługę w zakresie utrzymania zimowego nawierzchni chodników, odśnieżania i posypywania piaskiem o min. powierzchni 12 000 m2, potwierdzoną, że została wykonana należycie; 7.1.2. Dysponują potencjałem technicznym: a. minimum jedna odśnieżarka na jeden rejon miasta; 7.1. 3. Posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a. SIWZ; 11) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a SIWZ; 12) wycena przedmiotu zamówienia odrębnie dla poszczególnych zadań ( I, II i III) , na które Wykonawca składa ofertę z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych ) w Tabeli Elementów Rozliczeniowych, na formularzu wg załącznika Nr 8A, 8B , 8C do SIWZ; 13) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 14) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 15) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6.2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. UWAGA! 1. Wymienione w pkt 6 SIWZ dokumenty lub oświadczenia muszą być załączone do oferty. Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności. WYKONAWCA, KTÓRY SKŁADA OFERTĘ NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA, PRZEDSTAWIA JEDEN KOMPLET DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ( TZW. PODMIOTOWYCH ZGODNIE Z PKT 6 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Faks nr 068 456 44 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra rejon I - Północny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra rejon I - Północny. Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych wg wykazów załączonych do SIWZ - załącznik Nr 10 A - rejon I- Północny,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra rejon II - Zachodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra rejon II - Zachodni.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych wg wykazów załączonych do SIWZ - załącznik Nr 10 B- rejon II- Zachodni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra rejon III - Wschodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra rejon III - Wschodni.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych wg wykazów załączonych do SIWZ - załącznik Nr 10 C - Wschodni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.