eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICY NIEPODLEGŁOŚCI, PARKOWEJ I WESOŁEJ W ZĄBKACH WRAZ Z ODRZUTAMI WODOCIĄGOWYMI W KIERUNKU POSESJI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Ząbki: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICY NIEPODLEGŁOŚCI, PARKOWEJ I WESOŁEJ W ZĄBKACH WRAZ Z ODRZUTAMI WODOCIĄGOWYMI W KIERUNKU POSESJI
Numer ogłoszenia: 187880 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134108 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, faks 0-22 781 68 18 wew. 137.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICY NIEPODLEGŁOŚCI, PARKOWEJ I WESOŁEJ W ZĄBKACH WRAZ Z ODRZUTAMI WODOCIĄGOWYMI W KIERUNKU POSESJI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Budowa sieci wodociągowej w ul. Niepodległości, Parkowej i Wesołej w Ząbkach wraz z odrzutami wodociągowymi w kierunku posesji. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Budowa wodociągu w ul. Niepodległości (z włączeniem w ul. Mickiewicza) a) Przewód główny z rur z PE 100, SRD 17, Dn 110 mm L = 260,5 mb z rur z PE 100, SRD 17, Dn 90 mm L = 41,2 mb b) Zasuwy sieciowe DN 100 mm 3 szt. Zasuwy sieciowe DN 80 mm 2 szt. c) hydrant podziemny ppoż. Dn 80 mm + zasuwa DN 80 mm 3 szt. d) 10 szt. odrzutów z rur PE Dn 40 mm, o łącznej długości L = 45,0 mb 2.2. budowa wodociągu w ul. Parkowej a) Przewód główny z rur z PE 100, SRD 17,Dn 90 mm L = 67,5 mb b) Zasuwy sieciowe DN 80 mm 1 szt. c) hydrant podziemny ppoż. Dn 80 mm + zasuwa DN 80 mm 1 szt. d) 3 szt. odrzutów z rur PE Dn 40 mm, o łącznej długości L = 18,0 mb 2.3. budowa wodociągu w ul. Wesołej (z włączeniem w ul. Jana Pawła II ) a) Przewód główny z rur z PE 100, SRD 17,Dn 110 mm L = 32,0 mb z rur z PE 100, SRD 17,Dn 90 mm L = 90,5 mb b) Zasuwy sieciowe 100 mm 1 szt. c) hydrant podziemny ppoż. Dn 80 mm + zasuwa DN 80 mm 1 szt. d) 6 szt. odrzutów z rur PE Dn 40 mm, o łącznej długości L = 30,0 mb 2.4.Montaż zaworu sieciowego na wodociągu w ul. Jana Pawła II a) Zasuwa sieciowa DN 200 mm 1 szt. b) Studnia szczelna z kręgów betonowych Dn 1200 mm (z otworami na rurę 225 mm) 3. Przedmiot zamówienia będzie będzie wykonywany na podstawie projektu budowlanego, projektu wykonawczego stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę. Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ należy traktować jako pomocniczy w celu prawidłowego ustalenia wartości zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 4.1. oznakowanie ulicy zgodnie z projektem czasowej zmiany organizacji ruchu z zapewnieniem dojazdu i dojść do terenu wykonywania prac a także posesji. 4.2. uzyskanie zezwolenia na czasowe zajęcie terenu od zarządcy terenu oraz uiszczenie opłat z tym związanych; 4.3. zapewnienie obsługi geodezyjnej do wytyczenia oraz inwentaryzacji powykonawczej robót przez uprawnionego geodetę zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4.4. wystąpienie o sprawowanie nadzorów specjalistycznych nad urządzeniami znajdującymi się w pasie frontu robót, z uzyskaniem stosownych decyzji i uzgodnień na realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających takich decyzji oraz uiszczenie opłat z tym związanych; 4.5. zabezpieczenie na czas robót urządzeń podziemnych krzyżujących się z realizowanym kanałem sanitarnym; 4.6. obniżenie zwierciadła wody gruntowej na czas realizacji robót o ile będzie to konieczne; 4.7. zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy oraz późniejsza jego likwidacja; 4.8. doprowadzenie wody i energii do punktów wykorzystania z poniesieniem wszystkich opłat z tym związanych; 4.9. dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, transport wewnętrzny materiałów, jednorazowe dostawy sprzętu; 4.10. urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy; 4.11. utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami; 4.12 wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, prowadzenia bieżących pomiarów i badań jakości wykonywanych robót i użytych materiałów w celu udokumentowania spełnienia przez nie wymagań określonych w projektach i Polskich Normach, wszelkie badania i pomiary niezbędne do dokonania odbioru robót itp. Zamawiający wymaga badań zagęszczenia gruntu w miejscach montażu hydrantów (4 szt.), zasuw sieciowych (4 szt.) oraz przy wskazanych zasuwach na odrzutach sieci (4 szt.); 4.13. zapewnienie warunków bezpieczeństwa na terenie budowy zgodnie z wymogami prawa i bezpieczeństwa wykonywania robót; 4.14. zapewnienie i utrzymanie narzędzi i sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia; 4.15. zabezpieczenie robót przed wodą opadową; 4.16. wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, przywrócenia terenu budowy wraz z przyległym otoczeniem do stanu pierwotnego ( w trakcie budowy i po jej zakończeniu ), związanych z wywozem i składowaniem odpadów i śmieci oraz innych materiałów i nieczystości wynikających z wykonywanych robót, 4.17. zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby, których kwalifikacje i stan zdrowia pozwalają na wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującym prawem i przepisami a w szczególności zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby mające wymagane przez prawo uprawnienia; 4.18. zapewnienie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy; 4.19. usunięcie ewentualnych wad i usterek; 4.20. natychmiastowe zabezpieczenie ewentualnych awarii; 4.21. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych; 4.22. zabezpieczenie terenu budowy oraz prowadzonych robót z zachowaniem najwyższej staranności, z zachowaniem wymogów określonych w przepisach prawa budowlanego, przepisach BHP i zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji placu budowy, organizacji ruchu na czas budowy, planem BIOZ oraz późniejsza likwidacja; 4.23. zabezpieczenie wykonywanych robót przed ich zniszczeniem i przed wpływami warunków atmosferycznych; 4.24. zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejących nawierzchni dojść, dróg przed uszkodzeniami spowodowanymi prowadzonymi robotami i środkami transportu wykonawcy i dostawców; 4.25. ubezpieczenie budowy od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót; 4.26. użycie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie atesty techniczne lub aprobaty świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami projektu i Zamawiającego, dopuszczone do stosowania (wg. wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego) oraz które uzyskały potwierdzenie przez nadzór inwestorski na jego wbudowanie; 4.27. wykonywanie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i p.poż., z uwzględnieniem zaleceń udzielonych przez Zamawiającego; 4.28. ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy; 4.29. zapewnienie kierownictwa technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 4.30. wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze; 4.31. protokolarne przekazanie terenu po robotach odpowiednim Zarządcom; 4.32. przekazanie sieci wodociągowej do eksploatacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DARK-POL Sp.j. Dariusz Sopiński, Agnieszka Sopińska, ul. C. Godebskiego 27, 05-420 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 389110,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119694,20

  • Oferta z najniższą ceną: 119694,20 / Oferta z najwyższą ceną: 186387,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.