eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogi krajowej nr 17 Warszawa-Lwów poprzez budowę dróg gminnych w Gminie Wiązowna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Wiązowna: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogi krajowej nr 17 Warszawa-Lwów poprzez budowę dróg gminnych w Gminie Wiązowna
Numer ogłoszenia: 187879 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna , ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogi krajowej nr 17 Warszawa-Lwów poprzez budowę dróg gminnych w Gminie Wiązowna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogi krajowej nr 17 Warszawa-Lwów poprzez budowę dróg gminnych w Gminie Wiązowna, w tym nadzorowanie wykonania robót drogowych : Część I - pod nazwą: - Budowa ulicy Długiej w Zakręcie - Budowa ulicy Duchnowskiej w Wiązownie Część II - pod nazwą: - Budowa drogi w Radiówku - Budowa drogi w Majdanie w tym nadzorowanie wykonania robót drogowych : Część III - pod nazwą: - Budowa ulicy Sportowej w Wiązownie - Budowa ulicy Nadrzecznej w Wiązownie - Budowa ulicy Parkingowej w Wiązownie w tym nadzorowanie wykonania robót drogowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad realizacją robót drogowych ogólnobudowlanych o długości około 2000 mb, polegających na budowie lub przebudowie dróg gminnych na terenie Gminy Wiązowna wraz z chodnikami dla pieszych oraz odwodnieniem.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej: 1 usługę sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowy dróg, wraz z załączeniem dokumentów, że usługa ta została wykonana należycie. Wartość nadzorowanych robót ogólnobudowlanych powinna wynosić nie mniej niż 2 mln. zł. (dwa miliony złotych). W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi on spełnić warunek posiadania wiedzy i doświadczenia dla tych części zamówienia na które składa ofertę. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdz. VIII.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga - wykazania, że osoba/osoby które będą pełnić nadzór inwestorski posiada uprawnienia w specjalności drogowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnej zmiany postanowień niniejszej umowy, jeśli wystąpią niżej wymienione okoliczności mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia: - wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, - zajdzie konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - nastąpi odmowa wydania lub opóźnienie w wydaniu przez organy administracyjne lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, zatwierdzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazowna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna II Piętro pok.209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - pod nazwą: - Budowa ulicy Długiej w Zakręcie - Budowa ulicy Duchnowskiej w Wiązownie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi gminnej 270801W - ul. Długiej w Zakręcie od skrzyżowania z drogą krajową Nr 17 do skrzyżowania z drogą krajową Nr 2 według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 8/2010 z dnia 21.05.2010 roku. W/w roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym przebudowy drogi gminnej opracowanym przez firmę AKonsult Sp. z o.o. w marcu 2010 r. wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii, przebudowy drogi gminnej - ul. Duchnowskiej w Wiązownie od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2705W - ul. Kościelną w Wiązownie do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 721 w Duchnowie według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 10/2010 z dnia 21.05.2010 roku. W/w roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym przebudowy drogi gminnej - odcinek od drogi powiatowej 2705W do DW 721 w Duchnowie opracowany przez firmę AKonsult Sp. z o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - pod nazwą: - Budowa drogi w Radiówku - Budowa drogi w Majdanie w tym nadzorowanie wykonania robót drogowych :.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót drogowych budowy i przebudowy układu drogowego osiedla Radiówek w tym: budowa chodnika przy jezdni na odcinku km 0+070 od km 0+140, ciągu głównego drogi osiedlowej o pikietażu od km 0+400 do km 1+080, pętli o pikietażu od km 0+000 do km 0+143 oraz ciągu pieszo jezdnego o pikietażu od km 0+000 do km 0+056 według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę Starosty Otwockiego decyzja Nr 555P/2010 z dnia 20.05.2010 roku. Ww roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym przebudowy układu drogowego osiedla Radiówek opracowany przez firmę VERTIKAL w marcu 2010 r. zatwierdzonym przy pozwoleniu na budowę Starosty Otwockiego decyzją Nr 555P/2010 z dnia 20.05.2010 roku, przebudowa odcinka drogi w Majdanie w gminie Wiązowna od km 0+000 do km 0+584,3 wraz z przebudową łącznika łączącego się w pikietażu 0+753,99 w/w drogi z drogą krajową Nr 17 o długości 289,0 m pikietaż od km 0+000 do km 0+289 według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 4/2010 z dnia 21.05.2010 roku. W/w roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym przebudowy drogi w Majdanie opracowanym przez firmę VERTIKAL w marcu 2010 r. wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - pod nazwą: - Budowa ulicy Sportowej w Wiązownie - Budowa ulicy Nadrzecznej w Wiązownie - Budowa ulicy Parkingowej w Wiązownie w tym nadzorowanie wykonania robót drogowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzorowanie wykonania robót drogowych; przebudowy drogi gminnej - ul. Sportowej w miejscowości Wiązowna na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 721 do skrzyżowania z ul. Nadrzeczną według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 7/2010 z dnia 21.05.2010 roku wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii. przebudowy drogi gminnej - ul. Nadrzecznej w miejscowości Wiązowna na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2705W - ul. Kościelną km 0+000 do drogi krajowej Nr 17 (km 1+200) według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 6/2010 z dnia 21.05.2010 roku wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii. przebudowy drogi gminnej - ul. Parkingowej w miejscowości Wiązowna na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 17 do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 721 - ul. Lubelską według projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Otwockiego decyzja Nr 3/2010 z dnia 21.05.2010 roku wraz z przebudową włączeń do dróg innych kategorii. 2. W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje kompleksowy nadzór w branży drogowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.