eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika z podziałem na 6 zadańZadanie 1Remont pomieszczeń warsztatu samochodowego w Rybnickim Centrum Edukacji Zawodowej - Warsztaty Techniczne w dzielnicy Śródmieście. Zadanie 2Remont sanitariatu i izolacja zawilgoconych murów w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 6 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zadanie 3Remont sanitariatu i szatni przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w dzielnicy Śródmieście. Zadanie 4Malowanie sufitu w auli w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Rybnik: Roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika z podziałem na 6 zadań: Zadanie 1: Remont pomieszczeń warsztatu samochodowego w Rybnickim Centrum Edukacji Zawodowej - Warsztaty Techniczne w dzielnicy Śródmieście. Zadanie 2: Remont sanitariatu i izolacja zawilgoconych murów w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 6 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zadanie 3: Remont sanitariatu i szatni przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w dzielnicy Śródmieście. Zadanie 4: Malowanie sufitu w auli w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare.
Numer ogłoszenia: 187858 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika z podziałem na 6 zadań: Zadanie 1: Remont pomieszczeń warsztatu samochodowego w Rybnickim Centrum Edukacji Zawodowej - Warsztaty Techniczne w dzielnicy Śródmieście. Zadanie 2: Remont sanitariatu i izolacja zawilgoconych murów w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 6 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zadanie 3: Remont sanitariatu i szatni przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w dzielnicy Śródmieście. Zadanie 4: Malowanie sufitu w auli w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika z podziałem na 6 zadań: Zadanie 1: Remont pomieszczeń warsztatu samochodowego w Rybnickim Centrum Edukacji Zawodowej - Warsztaty Techniczne w dzielnicy Śródmieście. Zakres robót: - wymiana opraw oświetleniowych, - wymiana zawilgoconych i zmurszałych tynków, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana bramy garażowej, - wykonanie nawierzchni z bruku betonowego przed wjazdem do garażu, - wykonanie okładzin z płytek ceramicznych, - roboty malarskie, - naprawa pokrycia dachu i obróbek blacharskich nad pomieszczeniami przyziemia. Zadanie 2: Remont sanitariatu i izolacja zawilgoconych murów w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 6 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zakres robót: - wymiana okładzin podłogowych i ściennych z płytek ceramicznych, - wymiana ścianek kabin WC, - przeróbka instalacji elektrycznej z uwagi na zmianę usytuowania wejścia do sanitariatu, - wymiana instalacji wod-kan, - wymiana przyborów sanitarnych, - wymiana stolarki drzwiowej, - roboty malarskie, - odbicie zawilgoconych tynków, - wykonanie izolacji murów metodą iniekcji (blokada pozioma), - wykonanie tynków renowacyjnych, - wykonanie renowacyjnych powłok malarskich. Zadanie 3: Remont sanitariatu i szatni przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w dzielnicy Śródmieście. Zakres robót: - wymiana okładzin podłogowych i ściennych z płytek ceramicznych, - wymiana instalacji wod-kan, - wymiana instalacji elektrycznej oraz opraw oświetleniowych, - rozbiórka zbędnych ścianek działowych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana przyborów sanitarnych, - roboty malarskie. Zadanie 4: Malowanie sufitu w auli w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zakres robót: - demontaż polipropylenowej siatki ochronnej na suficie auli, - odkurzenie i wyczyszczenie przewodów wentylacyjnych oraz konstrukcji kratownicowej dachu, - malowanie stalowych przewodów wentylacyjnych oraz stalowej konstrukcji kratownicowej dachu, - malowanie sufitu z blachy trapezowej, Zadanie 5: Remont sanitariatu w Przedszkolu nr 15 w dzielnicy Boguszowice Osiedle. Zakres robót: - wymiana okładzin podłogowych i ściennych z płytek ceramicznych, - wymiana instalacji wod-kan, - wymiana instalacji elektrycznej oraz opraw oświetleniowych, - rozbiórka zbędnych ścianek działowych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana przyborów sanitarnych, - roboty malarskie. Zadanie 6: Wykonanie izolacji zawilgoconych murów piwnic w Zespole Szkół nr 6 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zakres robót: - rozbiórka studni doświetlających przy oknach piwnicznych, - wykonanie wykopów przy ścianach przeznaczonych do zaizolowania do poziomu fundamentów, - wymiana zawilgoconych i zmurszałych tynków, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - wykonanie izolacji termicznej, - wykonanie nowych studni doświetlających, - wykonanie opaski żwirowej wzdłuż zaizolowanych ścian, Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz rysunki poglądowe..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ----

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane - każda z nich o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 1, 2 ,3 i 6 b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane - każda z nich o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 4 i 5, W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia umownego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania w trakcie prowadzonych robót niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Zadanie 1, 2 ,3 i 6: 8 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym wykonanie robót budowlanych w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, Zadanie 4: 4 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym wykonanie robót budowlanych w terminie do 3 tygodni od daty zawarcia umowy, Zadanie 5: 6 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym wykonanie robót budowlanych w terminie do 5 tygodni od daty zawarcia umowy,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń warsztatu samochodowego w Rybnickim Centrum Edukacji Zawodowej - Warsztaty Techniczne w dzielnicy Śródmieście..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń warsztatu samochodowego w Rybnickim Centrum Edukacji Zawodowej - Warsztaty Techniczne w dzielnicy Śródmieście. Zakres robót: - wymiana opraw oświetleniowych, - wymiana zawilgoconych i zmurszałych tynków, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana bramy garażowej, - wykonanie nawierzchni z bruku betonowego przed wjazdem do garażu, - wykonanie okładzin z płytek ceramicznych, - roboty malarskie, - naprawa pokrycia dachu i obróbek blacharskich nad pomieszczeniami przyziemia. Termin wykonania przedmiotu umowy: 8 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 2 tygodni od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sanitariatu i izolacja zawilgoconych murów w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 6 w dzielnicy Boguszowice Stare..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatu i izolacja zawilgoconych murów w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 6 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zakres robót: - wymiana okładzin podłogowych i ściennych z płytek ceramicznych, - wymiana ścianek kabin WC, - przeróbka instalacji elektrycznej z uwagi na zmianę usytuowania wejścia do sanitariatu, - wymiana instalacji wod-kan, - wymiana przyborów sanitarnych, - wymiana stolarki drzwiowej, - roboty malarskie, - odbicie zawilgoconych tynków, - wykonanie izolacji murów metodą iniekcji (blokada pozioma), - wykonanie tynków renowacyjnych, - wykonanie renowacyjnych powłok malarskich. Termin wykonania przedmiotu umowy: 8 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 2 tygodni od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont sanitariatu i szatni przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w dzielnicy Śródmieście..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatu i szatni przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w dzielnicy Śródmieście. Zakres robót: - wymiana okładzin podłogowych i ściennych z płytek ceramicznych, - wymiana instalacji wod-kan, - wymiana instalacji elektrycznej oraz opraw oświetleniowych, - rozbiórka zbędnych ścianek działowych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana przyborów sanitarnych, - roboty malarskie. Termin wykonania przedmiotu umowy: 8 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 2 tygodni od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Malowanie sufitu w auli w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie sufitu w auli w Gimnazjum nr 7 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zakres robót: - demontaż polipropylenowej siatki ochronnej na suficie auli, - odkurzenie i wyczyszczenie przewodów wentylacyjnych oraz konstrukcji kratownicowej dachu, - malowanie stalowych przewodów wentylacyjnych oraz stalowej konstrukcji kratownicowej dachu, - malowanie sufitu z blachy trapezowej, Termin wykonania przedmiotu umowy: 4 tygodnie od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 3 tygodni3 od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 1 tygodnia od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont sanitariatu w Przedszkolu nr 15 w dzielnicy Boguszowice Osiedle..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatu w Przedszkolu nr 15 w dzielnicy Boguszowice Osiedle. Zakres robót: - wymiana okładzin podłogowych i ściennych z płytek ceramicznych, - wymiana instalacji wod-kan, - wymiana instalacji elektrycznej oraz opraw oświetleniowych, - rozbiórka zbędnych ścianek działowych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana przyborów sanitarnych, - roboty malarskie. Termin wykonania przedmiotu umowy: 6 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 5 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 1 tygodnia od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie izolacji zawilgoconych murów piwnic w Zespole Szkół nr 6 w dzielnicy Boguszowice Stare..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie izolacji zawilgoconych murów piwnic w Zespole Szkół nr 6 w dzielnicy Boguszowice Stare. Zakres robót: - rozbiórka studni doświetlających przy oknach piwnicznych, - wykonanie wykopów przy ścianach przeznaczonych do zaizolowania do poziomu fundamentów, - wymiana zawilgoconych i zmurszałych tynków, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - wykonanie izolacji termicznej, - wykonanie nowych studni doświetlających, - wykonanie opaski żwirowej wzdłuż zaizolowanych ścian. Termin wykonania przedmiotu umowy: 8 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 2 tygodni od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.