eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Tarnowskie Góry na lata 2015-2022

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Tarnowskie Góry: Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Tarnowskie Góry na lata 2015-2022
Numer ogłoszenia: 187833 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227164 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Tarnowskie Góry na lata 2015-2022.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Tarnowskie Góry na lata 2015-2022 (GPR), zgodnie z: - Wytycznymi w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014 - 2020 z dnia 3 lipca 2015r. (lub odpowiednim, nowszym, obowiązującym dokumentem), - Założeniami Narodowego Planu Rewitalizacji, - Ustawą o rewitalizacji z dnia 23 lipca 2015r. (lub odpowiednim, nowszym, obowiązującym dokumentem). 1) Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Tarnowskie Góry na lata 2015-2022 polegać ma w szczególności na: a) Scharakteryzowaniu obecnej sytuacji w gminie, w tym: zagospodarowania przestrzennego, gospodarki, strefy społecznej, analizy SWOT. b) Diagnozie czynników i zjawisk kryzysowych oraz skali i charakteru potrzeb rewitalizacyjnych, w tym: - Diagnozie gospodarczej, przestrzennej i społecznej Miasta Tarnowskie Góry na podstawie danych statystycznych udostępnionych przez GUS i przez Urząd Miejskiego w Tarnowskich Górach, - Przeprowadzeniu badań ankietowych na reprezentatywnej grupie mieszkańców (min. 500), ze zróżnicowaniem wieku, płci, wykształcenia itp., - Przeprowadzeniu warsztatów diagnostycznych (min. 2) dla liderów społecznych, przedstawicieli Urzędu Miejskiego, Radnych Miasta Tarnowskie Góry, przedstawicieli gminnych instytucji, mieszkańców, Policji i PUP. c) Wytyczeniu na podstawie przeprowadzonej diagnozy granic obszaru rewitalizacji, przy czym obszar ten powinien być wyodrębniony graficznie, opisany słownie i scharakteryzowany. d) Analizie obszarów problemowych, spisaniu założeń programowych rewitalizacji i jej celów. e) Opisaniu wizji wyprowadzenia obszaru rewitalizacji ze stanu kryzysowego (planowany efekt rewitalizacji) wraz z określeniem celów rewitalizacji i kierunków działań umożliwiających osiągnięcie celów rewitalizacji. f) Opisaniu i wprowadzeniu mechanizmów włączenia mieszkańców, przedsiębiorców i innych podmiotów i grup aktywnych na terenie gminy w proces rewitalizacji. g) Uwzględnieniu danych i informacji przekazanych przez Urząd Miasta Tarnowskie Góry. h) Sporządzeniu wykazu dopełniających się wzajemnie, najważniejszych przedsięwzięć i głównych projektów rewitalizacyjnych dotyczących obszaru rewitalizacji, które będą realizowane w ramach danego programu rewitalizacji wraz z ich opisem zawierającym co najmniej: nazwę przedsięwzięcia, podmioty realizujące, prognozowane rezultaty, lokalizację (miejsce przeprowadzenia danego projektu), szacowaną wartość projektu - przedsięwzięcia rewitalizacyjnego, sposób oceny (zmierzenia) efektów realizacji przedsięwzięć - projektów w odniesieniu do przyjętych celów programu i) Wypracowaniu mechanizmów zapewnienia komplementarności między poszczególnymi projektami rewitalizacyjnymi oraz pomiędzy działaniami różnych podmiotów i funduszy na obszarze objętym programem rewitalizacji. j) Opisaniu powiązań i uwzględnieniu kompatybilności programu rewitalizacji z dokumentami strategicznymi i planistycznymi gminy, dokumentami lokalnymi z zakresu polityk w sektorze społeczno - gospodarczym oraz nawiązaniu do strategicznych dokumentów dotyczących rozwoju województwa, regionu i kraju. k) Opisaniu systemu realizacji (wdrażania) programu rewitalizacji wraz z ramowym harmonogramem a także systemu monitorowania i oceny programu rewitalizacji w zakresie skuteczności działań rewitalizacyjnych. l) Przeprowadzeniu procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym opracowaniu wniosku o wydanie opinii do Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w sprawie konieczności lub braku konieczności sporządzenia Prognozy Oddziaływania na Środowisko oraz uwzględnieniu ewentualnych uwag w dokumencie (na podstawie ustawy z dn. 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z póź. zm.). 2) Przeprowadzenie szkoleń z systemu wdrażania monitoringu i ewaluacji programu dla 15-20 osób. 3) Wykonywanie wszelkich prac zgodnie z terminami podanymi w propozycji harmonogramu planowanych zadań i czynności niezbędnych dla prawidłowego i terminowego wykonania umowy, złożonej wraz z ofertą przez Wykonawcę, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 4) Pozyskiwaniu dokumentów źródłowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca będzie na bieżąco przesyłał Zamawiającemu w wersji elektronicznej opracowane części dokumentu celem weryfikacji i zgłoszenia ewentualnych uwag. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przekazane uwagi oraz nanieść stosowne poprawki na opracowany materiał. 7) Prezentacja projektu GPR na posiedzeniach komisji Rady Miejskiej oraz na sesji Rady Miejskiej. W przypadku gdy podczas pierwszej prezentacji Radni nie uchwalą GPR-u, wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kolejnej prezentacji, oraz do wprowadzenia uwag Radnych do ostatecznie zatwierdzonego wcześniej dokumentu. 8) W przypadku pojawienia się w okresie do roku czasu od momentu uchwalenia GPR, przyjętych wersji projektów dokumentów w sprawie przygotowania Lokalnych Programów Rewitalizacji tj. Ustawy o rewitalizacji, Wytycznych w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020, Narodowego Planu Rewitalizacji, Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji dokumentu do przedstawionych wymogów. 9) Dostarczenie Zamawiającemu Gminnego Program Rewitalizacji dla Gminy Tarnowskie Góry na lata 2015-2020 w formie elektronicznej w formacie pdf oraz doc lub xls (jeżeli tabele lub załączniki zostały sporządzone w formacje xls należy je dołączyć do wersji elektronicznej z aktywnymi otwartymi formułami) na nośniku CD/DVD - 2 sztuki oraz papierowej w ilości 4 egzemplarzy (wydruk w kolorze), przy czym 1 egzemplarz winien zostać opatrzony podpisami i pieczęciami osób reprezentujących wykonawcę. 2. Dodatkowe informacje odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku Nr 2 do niniejszej siwz tj. we wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EU-Consult Sp. z o.o. - Lider konsorcjum , ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • ResPublic Sp. z o.o. Partner konsorcjum, ul. Podmiejska 5, 01-498 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
  • Instytut Badawczy IPC Sp. z o.o. - Partner konsorcjum, ul. A. Ostrowskiego 30, 52-238 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49569,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51660,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.