eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-08

Poznań: Ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne
Numer ogłoszenia: 187813 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę całodobowo przez wszystkie dni tygodnia usługi ochrony osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi grupy interwencyjnej, po otrzymaniu powiadomienia o konieczności jej wykonania. Bezpośrednia interwencja załogi grupy interwencyjnej rozumiana jest jako: 1)dojazd do wskazanego obiektu, po otrzymaniu powiadomienia o konieczności wykonania usługi od operatora Stacji Monitorowania Alarmów (zwanej dalej SMA), 2)podjęcie stosownych do okoliczności działań w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia znajdującego się w chronionym obiekcie, a w szczególności w sytuacjach wskazujących na: a)kradzież lub zabór mienia w wyniku włamania, napadu, rabunku, b)próbę zagarnięcia mienia, c)wystąpienie innych zagrożeń, np. energetycznych, gazowych, wybuch pożaru itp. Grupę interwencyjną Wykonawcy stanowić będzie zespół co najmniej dwóch umundurowanych pracowników ochrony (w tym co najmniej jeden uzbrojony w broń palną), posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Przekazanie sygnału od operatora SMA informującego o konieczności przeprowadzenia interwencji przez załogę grupy interwencyjnej Wykonawcy odbywać się będzie drogą telefoniczną na numer Wykonawcy wskazany w umowie. Wykonawca w przypadku odebrania sygnału przeprowadzenia interwencji, zobowiązany jest do niezwłocznego podjęcia dopuszczalnych prawem czynności ochronnych przez załogę grupy interwencyjnej, a w szczególności: 1)ujęcia sprawcy i oddania go w ręce Policji, 2)poinformowania operatora SMA o dokonanych ustaleniach na miejscu zdarzenia, 3)zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia Policji oraz przedstawiciela Zamawiającego, 4)podjęcia działań celem przeciwdziałania powstaniu strat lub ograniczenia skutków i następstw zdarzeń nadzwyczajnych, w szczególności włamania, napadu, zagrożeń energetycznych, gazowych, wybuchu ładunku oraz pożaru, 5)przekazanie informacji ze zdarzenia operatorowi SMA. Po dotarciu do obiektu, z którego napłynął sygnał, załoga grupy interwencyjnej oprócz podjęcia czynności wymienionych powyżej zobowiązana będzie do objęcia ochroną obiektu do czasu przybycia Policji oraz przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wszelkie działania pracowników Wykonawcy, po otrzymaniu informacji o podjęciu interwencji, przekazane przez operatora SMA podejmowane będą bez opóźnień, a załoga grupy interwencyjnej uda się na wskazane miejsce najkrótszą możliwą drogą, przy czym czas dojazdu do obiektu nie może przekroczyć 10 minut od chwili otrzymania zgłoszenia od operatora SMA..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać się posiadaniem koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem co najmniej dwoma umundurowanymi osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, w tym co najmniej jedną osobą uzbrojoną w broń palną

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych I piętro, pokój nr 129 ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 10:45, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych I piętro, pokój nr 129 ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę całodobowo przez wszystkie dni tygodnia usługi ochrony osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi grupy interwencyjnej, po otrzymaniu powiadomienia o konieczności jej wykonania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa świadczona będzie w nw. obiektach pocztowych: UP Wschowa-ul. Pocztowa 2, 67-400 Wschowa UP Żagań-ul. Adama Mickiewicza 22, 68-100 Żagań UP Żary-ul. Pocztowa 3/4, 68-200 Żary UP Nowa Sól-ul. Zjednoczenia 4, 67-100 Nowa Sól UP Kościan-Aleja Tadeusza Kościuszki 11, 64-000 Kościan UP Wolsztyn-ul. 5 Stycznia 4, 64-200 Wolsztyn UP Nowy Tomyśl 1-ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 64-300 Nowy Tomyśl UP Szamotuły-ul. Dworcowa 11, 64-500 Szamotuły UP Oborniki-ul. Marszałka J. Piłsudskiego 30, 64-600 Oborniki UP Wągrowiec-ul. Pocztowa 12, 62-100 Wągrowiec UP Chodzież-ul. Kościuszki 17, 64-800 Chodzież UP Trzcianka-Plac Pocztowy 23/22, 64-980 Trzcianka UP Złotów-Aleja Piasta 4, 77-400 Złotów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę całodobowo przez wszystkie dni tygodnia usługi ochrony osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi grupy interwencyjnej, po otrzymaniu powiadomienia o konieczności jej wykonania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa świadczona będzie w nw. obiektach pocztowych: UP Kępno-ul. Tadeusza Kościuszki 4, 63-600 Kępno UP Pleszew-ul. Poznańska 28, 63-300 Pleszew UP Ostrzeszów-ul. Kolejowa 27, 63-500 Ostrzeszów UP Koło-ul. Henryka Sienkiewicza 24, 62-600 Koło UP Słupca-ul. Warszawska 16, 62-400 Słupca UP Turek-ul. Kaliska 32, 62-700 Turek UP Gostyń 1-ul. Kolejowa 30, 63-800 Gostyń UP Krotoszyn 1-ul. Piastowska 35, 63-700 Krotoszyn UP Rawicz 1-ul. Marszałka J. Piłsudskiego 9, 63-900 Rawicz UP Śrem-Plac 20 Października 41, 63-100 Śrem UP Środa Wlkp. 1-ul. Gen. J.H. Dąbrowskiego 31, 63-000 Środa Wlkp. UP Września 1-ul. Warszawska 34, 62-300 Września UP Gniezno 1-ul. Bolesława Chrobrego 36, 62-200 Gniezno UP Kalisz 2-ul. Dworcowa 2, 62-810 Kalisz UP Ostrów Wlkp. 2-ul. Towarowa 3, 63-410 Ostrów Wlkp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę całodobowo przez wszystkie dni tygodnia usługi ochrony osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi grupy interwencyjnej, po otrzymaniu powiadomienia o konieczności jej wykonania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa świadczona będzie w nw. obiektach pocztowych: UP Kłodzko 1-Pl. Władysława Jagiełły 2, 57-300 Kłodzko UP Świdnica Śl.-Pl. Grunwaldzki 1, 58-100 Świdnica Śl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.